Toon posts:

onderdelen van koelkasten en diepvriezers gratis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik werk namelijk in de elektro zaak Eldi in wevelgem waar we regelmatig oude frigo's en diepvriezers hebben die toch naar het stort worden gevoerd :( :( :( ...
Indien er iemand zoiets nodig heeft of onderdelen kan gebruiken laat het me weten mail @ kenny.heernaert@skynet.be
ik moet er wel bijzeggen dat we nie iedere dag tientallen frigo's of diepvriezers hebben maar toch wekelijks minimum 1 ...
So if you need it let me know ...
PS je moet ze zelf komen afbreken de onderdelen :) :) allé ik wil zelf ook nog helpen :9

greetzz k3nny

Verwijderd

Das vriendelijk. belgie is ff een eind rijden, maar dat doet niet af aan de onbaatzuchtigheid van je aanbod :)

Verwijderd

Ik denk dat de gemiddelde tweaker wel uitkijk voordat hij zomaar een koel-element in z'n case gaat zitten bouwen, aangezien processors & mobo's nogal gevoelig zijn voor condens vorming............... ;)

Verwijderd

Damn Ik wist wel dat er een nadeel was aan in Friesland gaan wonen (je wordt lekker gemaakt van een download van 500kb+ en ping van rond de 30),maar je woont niet in de buurt van Belgie :P

Net zoals die post hierboven, komt er een niet verschikkelijk veel condens in ? Als ik hier bij mn vriezer even perongelijk de deur open laat zit er binnen een paar uur een ijslaag in van een paar cm :(

Verwijderd

Bedankt voor dit aanbod, misschien hoor je nog wat van me over een paar maanden. Blackwater en ik willen als profielwerkstuk een phase-change systeem [b]proberen[b] te bouwen. Dan komen onderdelen van ouwe koelkasten uiteraard van pas. :) Dat in combinatie met DaBit's topics heeft het een kans van slagen. *D

Dus, misschien hoor je tzt nog wat van ons, het duurt nog een tijdje voor we echt beginnen aan het pws. Echt hardstikke bedankt, dit is een hele leuk buitenkansje. B-)

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Op vrijdag 01 februari 2002 07:58 schreef RutgerB het volgende:
Damn Ik wist wel dat er een nadeel was aan in Friesland gaan wonen (je wordt lekker gemaakt van een download van 500kb+ en ping van rond de 30),maar je woont niet in de buurt van Belgie :P
offtopic:
EN je woont in Friesland ... DAT is het nadeel toch :9

Wel koel ... kan hier ook wel eens rondvragen bij 2e hands zaakies ofzo ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Indien er iemand zoiets nodig heeft of onderdelen kan gebruiken laat het me weten mail @ kenny.heernaert@skynet.be
Mocht je toevallig een Danfoss NL8F of NL7CNK tegenkomen, dan hou ik me aanbevolen....

Verwijderd

Topicstarter
moest ik zon onderdelen tegenkomen van danfoss zal ik er eens op letten .
De merken variëren wel veel en van welke onderdelen er in welk merk verwerkt zitten heb ik geen idee :'(

Verwijderd

Zowiezo: als je een R134a, R600a of R290 compressor+capillair voor me hebt uit een 800+ liter koelkast of een 500+ liter vriezer, dan ben ik wel geinteresseerd.

Verwijderd

Topicstarter
dabit had ik het eerder geweten we hadden 2 weken geleden een grote koffer diepvriezer van om en bij de 600L die moest gesloopt worden het enige die niet ging was dat het toestel niet meer koelde waarschijnlijk de motor of C kapot ... als ik het nog eens tegenkom wil ik u zekers verwittigen geef anders eens uw email ...

Verwijderd

Mijn E-mail: dabit@trybit.com.
Pagina: 1