in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Hmm.. ik gok zelf ff Audio, Video en HiFi maar kan ook SA zijn.. dat merk je dan wel weer.
Maar volgens mij kan Easy CD Creator Platinum 5.2 dat. Heb ik weleens zoiets zien staan.. kijk even op www.roxio.com
Maar volgens mij kan Easy CD Creator Platinum 5.2 dat. Heb ik weleens zoiets zien staan.. kijk even op www.roxio.com
ik heb er eens even rondgekeken en heb iets gevonden :
maar zou je die VCD's dus ook in je vcd speler kunnen stoppen ?
iemand met ervaring ?
een progje om vcd's te branden heb ik maar wat voor een files moet je daar dan op branden om ze als " tracks " op cd te krijgen ?
er staat dus eigenlijk :maak VCD'sdie kunnen worden afgespeeld op de meeste DVD spelers .Create VideoCDs that can be played in most DVD players.
maar zou je die VCD's dus ook in je vcd speler kunnen stoppen ?
iemand met ervaring ?
een progje om vcd's te branden heb ik maar wat voor een files moet je daar dan op branden om ze als " tracks " op cd te krijgen ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Volgens mij staat er op www.vcdhelp.com wel iets over.
nee die hele site heb ik uitgeprint voor me liggen .Op donderdag 31 januari 2002 23:05 schreef xtra het volgende:
Volgens mij staat er op www.vcdhelp.com wel iets over.
en daar kan ik nix over images branden of renamen vinden .
ja films in vcd formaat veranderen enz. staat er alles over .
Meteen een nieuwe printer kopen dan!!!Op donderdag 31 januari 2002 23:07 schreef talin het volgende:
[..]
nee die hele site heb ik uitgeprint voor me liggen .
en daar kan ik nix over images branden of renamen vinden .
ja films in vcd formaat veranderen enz. staat er alles over .
http://www.vcdhelp.com/burnmpg.htm#photo
p.s. onder aan die pagina dus.....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
damn ! jij mag een wens doen .Op donderdag 31 januari 2002 23:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Meteen een nieuwe printer kopen dan!!!
http://www.vcdhelp.com/burnmpg.htm#photo
p.s. onder aan die pagina dus.....
Pagina: 1