Toon posts:

Creative DAP 6GB Jukebox.. problem :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou die DAP jukebox (6GB).. heel leuk allemaal...
maar nou wilde ik ff teste of ik er ook een DivX van 700 Mb op kon zetten..
ging dus nie... na 25% zegt ie dat het niet gelukt is en dat ik moet restarten en opnieuw moet proberen...
Nu ben ik na 2 keer proberen al 1GB van 6 kwijt.. zijn spoorloos verdwenen :(
weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik én die verloren ruimte terug kan krijgen, én grotere bestanden kan uploaden...

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Kan kloppen de jukebox kan bestanden die groter zijn dan 125 mb niet op de hd plaatsen (zit in de firmware)

Je zou in de creative nieuwsgroep of op www.nomadness.net kunnen kijken of er misschien een oplossing voor is.

Een beetje omslachtig maar het lukt wel is om de film op te delen met rar of ace dan lukt het wel (zelf geprobeerd)

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Welke firmware gebruik je de nieuwste is 2.94 (voor europa). Als je tijdens het opstarten de LIB knop de naar boven knop en de middelste knop onder het shermpje tegelijk indrukt en ingedrukt houd krijg je het clean menu waar je je schijf kan formateren en opruimen. Als je voor opruimen kiest dan moet hij die dooie files als het goed eraf gooien.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx... zal et ff proberen...

welke firmware versie ik heb weet ik niet precies.. nog niet geupdate.. (Rel 2.9 May 16, 2001 via EAX)

hij gaat wel door tot 190 MB bij mij.. IPV 125.. :?