Toon posts:

Houtsoort om speakers in een auto op te hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond,

Ik ben in het "gelukkige" bezit van een VW caddy. Dat is dus zo`n bedrijfsautotje waar je maar met z`n tweeen in kan.

Hier een pic ervan:

Afbeeldingslocatie: http://195.75.125.162/volkswagen/bdr_home.nsf/e895385e2a420900c12568330049bd5b/615fb862b8d73371c125692f003c5764/Description/1.47BE?OpenElement&FieldElemFormat=gif

Nou zit er achter de stoelen een raamwerk van kunstof ter berscherming van je lichaam. Dat zou ik er graag uit willen halen om er een houten plaat in te zetten, en daar speakers in te bouwen.

Wie weet een lichte houtsoort, dat wel stevig is om er bijvoorbeeld dingen aan te hangen in te zagen ??

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

MDF blijft et beste ervoor..je kan zelf de dikte keiezen natuurlijk..ligt eraan hoeveel watt rms..
tegen de 100 watt zou ik toch zeker wel tegen de 18 a 20 mm nemen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Triplex is ook zeer goed.. voor deze opdract.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Dat ding zit er dus niet voor niets, dat is wettelijk bepaald dat zo'n ding erin moet zitten en door een gerenomeerd bedrijf is geïnstalleerd..
Gezeik altijd jah, maar je kan denk ik wel een redelijke boete riskeren als je dat doet.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op donderdag 31 januari 2002 22:45 schreef Esger het volgende:
Dat ding zit er dus niet voor niets, dat is wettelijk bepaald dat zo'n ding erin moet zitten en door een gerenomeerd bedrijf is geïnstalleerd..
Gezeik altijd jah, maar je kan denk ik wel een redelijke boete riskeren als je dat doet.
En wat denk je van je veiligheid ?! Laten zitten.. zit er echt niet voor niets.. Je gaat toch ook niet je airbag eruit peuteren omdat je daar een speaker in wilt bouwen...

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 04:29

talin

ES-MA

Op donderdag 31 januari 2002 22:45 schreef Esger het volgende:
klopt aan dat ding mag je eigenlijk nix modden .

omdat als je bijv. lading achtrein hebt liggen dat die niet door de achterkant van je stoel kan boren .

een kennis van mij heeft ook zoiets maar dan van een ijzeren hekwerk .

daar heeft hij een houten mdf plaat tegenaan gemaakt en daar zn speakers in gemaakt .

maar echt bevallen doet et niet want je zit dan nogal dicht op je speakers en hoort elke ruis die er is .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Kortom: niet doen dus :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topictitel iets uitgebreid 'houtsoort' :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04

Jag

Op donderdag 31 januari 2002 22:48 schreef tbusquet het volgende:

[..]

En wat denk je van je veiligheid ?! Laten zitten.. zit er echt niet voor niets.. Je gaat toch ook niet je airbag eruit peuteren omdat je daar een speaker in wilt bouwen...
Haha, LOL :). Oveigens wel helemaal mee eens.

Verwijderd

Topicstarter
OK. jullie hebben wel gelijk op het gebied van veiligheid, dus denk ik er maar aan om er van af te zien.
Op donderdag 31 januari 2002 23:13 schreef talin het volgende:

maar echt bevallen doet et niet want je zit dan nogal dicht op je speakers en hoort elke ruis die er is .
Dat is ook waar, dus zie ik er maar van af. Bedankt voor jullie ideen mensen

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-03 17:26

SiGNe

Ook hoi!

Je kan natuurlijk ook een kist achterin leggen, heb je nog beter geluid ook.
evt. kan je die ook ophengen aan het dak als je de ruimte echt nodig hebt.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Neem een zgn satteliet systeem.
Hoog en mid / laag (10 cm speakers) in je portier of dashboard en het laag achter in een kist.
Pagina: 1