Toon posts:

ruzie met computer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is weer eens zover hoor. Ik probeer wat uit en vervolgens weigert hij daarna dienst. Gaarne jullie hulp

Wat is er gebeurd?
Ik had een prima werkend systeempje met dvd speler en een HD met win2000 erop. Totdat...

Totdat ik dacht dat het wel eens handig zou kunnen zijn om mijn andere HD met win98 ook in dezelfde kast te zetten alsmede mijn oude goedwerkende brander. Heb dus de kabels van de ene HD op de ander overgezet en de kabels van de dvdspeler op brander.
Resultaat: niet opstarten

Dus...ik dacht, doe ik alles weer terug als vanouds. Nou mooi niet dus. Nu zegt ie bij het opstarten bij prim master, prim slave, sec. master etc : NOT DETECTED.

wat ik ook doe, niets helpt. Opstarten met de win 98 of de win2000 (upgrade) werkt helaas ook niet. Jammer genoeg had ik geen opstart diskette gemaakt.

HELP!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-04 15:35
Slaan!! GEEN GENADE :7

Nee, zonder dolle staan je jumpers correct?

Verwijderd

Topicstarter
zoals vanouds. daar heb ik niets aan veranderd. HD=prim master en dvd=slave

Verwijderd

hoor je de schijven wel opspinnen ? oftwel staat er wel spanning op de schijven ? het kan natuurlijk zijn dat je voeding, toen je alles er op aan sloot, het niet meer leuk vond. Het zou niet mogen, maar et kan altijd.

Verwijderd

Topicstarter
alles doet het precies zoals het moet.

Zou ik dan toch voor het eerst in mijn leven echt een pc-dokter moeten inhuren?? snik.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 22:27 schreef dokter het volgende:
alles doet het precies zoals het moet.

Zou ik dan toch voor het eerst in mijn leven echt een pc-dokter moeten inhuren?? snik.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gewoon uren blijven proberen.........
hang er eens alleen de harddisc aan (primary)
doet-ie dat, dan de cd-rom........
doet-ie dat, dan de writer...........
enzovoorts

Verwijderd

lijkt me idd ook wel een beetje een voeding prob of misschien heb je je IDE cables verkeerd aangesloten of is er 1 of beide defect.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
staan alle pinnetjes op je mobo en in je HD's en cdrom nog netjes rechtovereind?

dat je er misschien 1 krom hebt geduwd.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Pagina: 1