ik heb dus al een tijdje rc5 draaien en heb tot voor kort ook seti@home draaien, alleen seti neemt de hele cpu gebruik in beslag en houd niets over voor rc5. Ik heb winxp en ze hebben allebei priority "low" is er een mogelijkheid dat ze het splitsen ofzow?
Verwijderd
Dat zou eigelijk vanzelf al moeten gebeuren dan...teminste, vroeger werkte dat wel bij mij (zonder verdere instellingen)Op donderdag 31 januari 2002 21:49 schreef joukehofman het volgende:
ik heb dus al een tijdje rc5 draaien en heb tot voor kort ook seti@home draaien, alleen seti neemt de hele cpu gebruik in beslag en houd niets over voor rc5. Ik heb winxp en ze hebben allebei priority "low" is er een mogelijkheid dat ze het splitsen ofzow?
Ik heb nu hetzelfde probleem bij RC5 en Folding@home. Heb RC5 daarom laten vallen, want folding@home is dan toch voor het hogere doel zullen we maar zeggen
Dit is mij ook al eens opgevallen. Seti is toch wat aggresiever ingesteld heb ik zo het idee dan rc5.
Had je beter in DPC gepost.
rc5 staats standaard op 0 priority, je kan dit omhoog doen, met als gevaar dat sommige systeemapplicaties overruled worden door rc5. Staat ergens in de readme, help of faq.
Daarom ben ik ooit met seti gestopt (al voor rc5 bestond). Het had gewoon een te grote negatieve invloed op mijn normale applicaties.Op vrijdag 01 februari 2002 14:08 schreef DJTimo het volgende:
Dit is mij ook al eens opgevallen. Seti is toch wat aggresiever ingesteld heb ik zo het idee dan rc5.
Terwijl rc5 zich echt super netjes gedraagd...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
idd, de SETI client is wat agressiever 
misschien eens proberen een beetje met de priorities te spelen? pas echter wel op dat je geen van de priotities te hoog zet, dan kan windows onhandelbaar worden
misschien eens proberen een beetje met de priorities te spelen? pas echter wel op dat je geen van de priotities te hoog zet, dan kan windows onhandelbaar worden
Ik heb een tijdje Genome en OGR naast elkaar gedraaid, als je de priority van de koe op 4 zette pakte hij netjes 50%, maar waar precies het ingesteld moest worden weet ik niet meer (volgens mij de Gammaflux FAQ...)
hmz lol ja, had voor de gein me koe een op "realtime" priority gezet en binne een seconde kapte winamp, beeld (bleef hange) en keyboard/muis input bleek ook nie meer te werken... rofl 
geweldig die reset knop
geweldig die reset knop
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Pagina: 1