Wat kan ik voor een PS2 met GT3, Pro Evolution Soccer en F1 2001 vragen? Er zit 1 gamepad bij en 1 memorycard en een s-video kabel (tw 100,-). Ik wil hem nml gaan verkopen. Oh ja ik heb ook nog een MGS2 demo om erbij te doen.
350 euro
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
hmm.. wat is die S-Videokabel voor iets? Wat moet je ermeeOp donderdag 31 januari 2002 21:32 schreef mradem het volgende:
Wat kan ik voor een PS2 met GT3, Pro Evolution Soccer en F1 2001 vragen? Er zit 1 gamepad bij en 1 memorycard en een s-video kabel (tw 100,-). Ik wil hem nml gaan verkopen. Oh ja ik heb ook nog een MGS2 demo om erbij te doen.
Ik denk trouwens dat je best wel veel kunt vangen voor deze set en ik zou 'm iig voor 14 maart zien te verkopen aangezien dan de X-box wordt gereleased
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
350 euro? Volgens mij zag ik hier ook ergens een topic met een PS1 + 200 spellen (neem niet legaal) voor 340 euroOp donderdag 31 januari 2002 21:36 schreef Marv het volgende:
350 euro
Dus ik zou wel iets meer vragen
Tis wel 2e hands he. En je hebt de spellen niet zelf kunnen kiezen. 350 euro lijkt me een goeie deal.Op donderdag 31 januari 2002 21:38 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
350 euro? Volgens mij zag ik hier ook ergens een topic met een PS1 + 200 spellen (neem niet legaal) voor 340 euro
Dus ik zou wel iets meer vragen
340 euro voor een ps1 is niet normaal (200 spellen maakt dat natuurlijk weer beter)
Mensen vragen echt veel te veel voor 2e hands spullen vind ik.
Ze denken van: ik heb het voor 500 euro gekocht dus voor 450 moet het zeker verkocht kunnen worden. Zul je mij dus echt niet als koper aantreffen.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Die S-video kabel is een kabel die de standaard composite kabel vervangt en een scherper beeld geeft zonder vervormingen. Je TV moet natuurlijk wel een s-video aansluiting hebben. Die ziet er uit als een PS/2 aansluiting van b.v. je muis..Op donderdag 31 januari 2002 21:37 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
hmm.. wat is die S-Videokabel voor iets? Wat moet je ermee
Ik denk trouwens dat je best wel veel kunt vangen voor deze set en ik zou 'm iig voor 14 maart zien te verkopen aangezien dan de X-box wordt gereleased
p.s. Ik hoop niet dat alle console gamers overstappen naar een PC in een Xboxje?
wtf... ik dacht dat zo'n PS2 via SCART werd aangesloten en dat SCART beter was dan S-video
Verwijderd
Als je de oude scart-kabel van b.v. je Psx of je Psone gebruikt krijg je GROEN beeld 
En volgens de verkoper in de game-shop doet de Scartkabel die hij verkoopt dat ook. Dus ik heb het risico niet genomen na het zien van het groene beeld van mijn oude kabel.
En ik moet zeggen het valt me niet tegen. Of s-video slechter is dan scart, dat weten de experts wel. Maar ik ben happy met de s-video kabel.
Oh even on topic weet niet hoe oud jou Ps2 is? dus ik zou alle prijzen optellen en er 25%-40% korting op geven?
En volgens de verkoper in de game-shop doet de Scartkabel die hij verkoopt dat ook. Dus ik heb het risico niet genomen na het zien van het groene beeld van mijn oude kabel.
En ik moet zeggen het valt me niet tegen. Of s-video slechter is dan scart, dat weten de experts wel. Maar ik ben happy met de s-video kabel.
Oh even on topic weet niet hoe oud jou Ps2 is? dus ik zou alle prijzen optellen en er 25%-40% korting op geven?
Verwijderd
helemaal mee eens..:) mensen vragen nog wel is 250 gulden voor een ps1 omgebouwd.. en dan zeggen ze geen beschadeging en werkt perfect, maar hij is 2de hands halloOp donderdag 31 januari 2002 21:40 schreef Marv het volgende:
[..]
Tis wel 2e hands he. En je hebt de spellen niet zelf kunnen kiezen. 350 euro lijkt me een goeie deal.
340 euro voor een ps1 is niet normaal (200 spellen maakt dat natuurlijk weer beter)
Mensen vragen echt veel te veel voor 2e hands spullen vind ik.
Ze denken van: ik heb het voor 500 euro gekocht dus voor 450 moet het zeker verkocht kunnen worden. Zul je mij dus echt niet als koper aantreffen.
Ik heb die PS2 vanaf 21/7/01. ik heb ook het aankoopbewijs nog. En alles is gewoon legaal.
Mensen die toevallig interesse hebben kunnen mij wel mailen en een bod doen. Ik woon trouwens in Schiedam (bij Rotterdam) Bij marktplaats is het hoogste bod sinds gister €300.
Mensen die toevallig interesse hebben kunnen mij wel mailen en een bod doen. Ik woon trouwens in Schiedam (bij Rotterdam) Bij marktplaats is het hoogste bod sinds gister €300.
daar heb je alleen last van als je dvd's gaat bekijken.Op donderdag 31 januari 2002 21:58 schreef _Swieep het volgende:
Als je de oude scart-kabel van b.v. je Psx of je Psone gebruikt krijg je GROEN beeld
ik gebruik op mijn kamer de psx scart kabels voor de ps2 doet het gewoon goed, en de ps2 scart kabels liggen bij me broertje.
een maat van me had dat ook alleen had groen beeld met dvd's bekijken dus toen ff ps2 kabels gepakt en alles werkte goed.
Verwijderd
Ultimate scart kabel van blaze is een eg goede kabel voor de PS/2, geen groen beeld meer met DVD en een switch voor Game en DVD stand, alles ziet er een stuk scherper uit.
http://www.dimensionplus.nl
http://www.dimensionplus.nl
Verwijderd
Ik had groen beeld bij Alone in the Dark met mijn oude scart-kabel! is geen film gewoon PS2 game.
Nu met s-video kabel, lekker scherp beeld met zowel Games als DVD's geen switch of iets dergelijks nodig.
Nu met s-video kabel, lekker scherp beeld met zowel Games als DVD's geen switch of iets dergelijks nodig.
Nog erger, hij is gigantisch outdated.Op donderdag 31 januari 2002 22:08 schreef PC-ICE het volgende:
[..]
helemaal mee eens..:) mensen vragen nog wel is 250 gulden voor een ps1 omgebouwd.. en dan zeggen ze geen beschadeging en werkt perfect, maar hij is 2de hands hallo
Ik moet van een spel af (Tekken Tag Tournament), gekocht voor 50 Euro en 10 minuten gespeeld, nou wilt iemand 'm voor max 22,50 Euro overkopen.
Dit is gewoon te weinig voor een puntgaaf spel.
Ik zat te denken aan 35 Euro inc. verz. kosten. iemand?
Verwijderd
Je vind het een "puntgaaf" spel en je hebt er alleen maar 10 minuten mee gespeeld, waarom verkoop je hem danOp vrijdag 01 februari 2002 14:37 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
[..]
Nog erger, hij is gigantisch outdated.
Ik moet van een spel af (Tekken Tag Tournament), gekocht voor 50 Euro en 10 minuten gespeeld, nou wilt iemand 'm voor max 22,50 Euro overkopen.
Dit is gewoon te weinig voor een puntgaaf spel.
Ik zat te denken aan 35 Euro inc. verz. kosten. iemand?
Ik heb overigens wel interesse, waarom post je het niet op www.tweakers.net/aanbod of mail me ffOp donderdag 31 januari 2002 22:12 schreef mradem het volgende:
Ik heb die PS2 vanaf 21/7/01. ik heb ook het aankoopbewijs nog. En alles is gewoon legaal.
Verwijderd
Spielerij is geen verkooppunt 
En de mensen die het interesseert zullen je al wel gemailed hebben.
En de mensen die het interesseert zullen je al wel gemailed hebben.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()