Sinds een tijdje heb ik een forumpje draaien maar kzit nogsteeds met het volgende probleem.:
-eerst ff wat specs ;)-
Nu is het zo dat je met vBulletin 2 mogelijkheden heb.
1: De admin kan je een keuze geven uit een bepaald aantal avatars/usericons
2: De admin geeft je de keuze om zelf een image naar de server te sturen.
Maar wat ik wil is net als op GoT de optie is, dus zelf een URL kan opgeven naat de usericon/avatarlokatie. Ook met variabele plaatjes zoals HlpDsK en me eigen
Kheb alleen niet veel kennis van PHP, dus da's niet echt handig
Als ik de PHP scripts hier moet plaatsen moet je dat even zeggen, tis nogal wat coding
Disclaimer: Jah ik heb de search gebruikt. Of ik zoek met de verkeerde woorden, en/of ik zie geen topic die grotendeels met dit te maken heeft
-eerst ff wat specs ;)-
code:
1
2
3
4
| Webserver : IIS 5.0 Operating System : Windows 2000 Advanced Server Forum : vBB - vBulletin v2.2.1 ( PHP ) Dbase : MySQL v3.23.46a Win32 |
Nu is het zo dat je met vBulletin 2 mogelijkheden heb.
1: De admin kan je een keuze geven uit een bepaald aantal avatars/usericons
2: De admin geeft je de keuze om zelf een image naar de server te sturen.
Maar wat ik wil is net als op GoT de optie is, dus zelf een URL kan opgeven naat de usericon/avatarlokatie. Ook met variabele plaatjes zoals HlpDsK en me eigen
Kheb alleen niet veel kennis van PHP, dus da's niet echt handig
Als ik de PHP scripts hier moet plaatsen moet je dat even zeggen, tis nogal wat coding
Disclaimer: Jah ik heb de search gebruikt. Of ik zoek met de verkeerde woorden, en/of ik zie geen topic die grotendeels met dit te maken heeft
C:\>_