Codename Eagle LAN vliegtuig besturings tips

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Heeft er iemand wat tips hoe je zon kreng bestuurd.

Kom maar niet in de lucht, zeker net met een bommenwerper.

Terwijl ik op een filmpje zie dat die leui en op een LAN mee door de lucht raze en scherpe bochten maken.

En dan ook nog eens kunnen mikken.

ik bak er niks van

aahh durka durka durka

Verwijderd

hehe..lol...altijd leuk die vliegtuigjes..vooral door ravijnen en onder bruggen door als achtervolging :)

maar ff ontopic.. gewoon veel oefenen, en niet te snel op willen stijgen..vooral niet met die grote..

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 21:18 schreef DarthRaider het volgende:
hehe..lol...altijd leuk die vliegtuigjes..vooral door ravijnen en onder bruggen door als achtervolging :)

maar ff ontopic.. gewoon veel oefenen, en niet te snel op willen stijgen..vooral niet met die grote..
Dat bedeol ik, sommige kunnen trukkies doen, en ik kan nog nie eens normaal opstijgen.

Moet je vol gas gaan om op te stijgen en het gas er altij vol op houden??

Ik kan amper van richting veranderen in zon ding

aahh durka durka durka

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27

Jox444

Honestly....

Op donderdag 31 januari 2002 21:19 schreef DJ Chicken het volgende:

[..]

Dat bedeol ik, sommige kunnen trukkies doen, en ik kan nog nie eens normaal opstijgen.

Moet je vol gas gaan om op te stijgen en het gas er altij vol op houden??

Ik kan amper van richting veranderen in zon ding
Tja blijft toch echt oefenen :P

Het is FRIET!

Verwijderd

ja gas d'r vol op houden...en die grote zijn wel leuk voor de bombs.. maar die kleinen hebben meestal meer bombs, en zijn sneller en wendbaarder...k zou eerst die kleine nemen om te oefenen.

later komen de loopings etc wel...

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
ik wiiiiiiiiil tips :'(

aahh durka durka durka

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 21:21 schreef DarthRaider het volgende:
ja gas d'r vol op houden...en die grote zijn wel leuk voor de bombs.. maar die kleinen hebben meestal meer bombs, en zijn sneller en wendbaarder...k zou eerst die kleine nemen om te oefenen.

later komen de loopings etc wel...
aaaaaaaahhhhhh

kword later maar geen piloot :)

aahh durka durka durka

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 21:23 schreef DJ Chicken het volgende:
ik wiiiiiiiiil tips :'(
stijg eerst s op, en vlieg recht vooruit..dan een rondje vliegen..heel simpel..daarna wat rollovers, en dan duikvluchten, ravijnen, loopings met schroevedraaier effect, in volle vaart in de hangar parkeren als er net iemand weg wil, kamikaze, parkeren in de achterkant van de zappelin (add-on), etc..

/me draaft lekker door.. maar heeft dit spel dan ook s bijna 2x24 uur non-stop gespeeld :P

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 21:25 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

stijg eerst s op, en vlieg recht vooruit..dan een rondje vliegen..heel simpel..daarna wat rollovers, en dan duikvluchten, ravijnen, loopings met schroevedraaier effect, in volle vaart in de hangar parkeren als er net iemand weg wil, kamikaze, parkeren in de achterkant van de zappelin (add-on), etc..

/me draaft lekker door.. maar heeft dit spel dan ook s bijna 2x24 uur non-stop gespeeld :P
Vliegtuigen sturen bij mij gewoon niet :?:?:?:?:?:?

reageren gewoon al te traag om een normale bocht te naken

aahh durka durka durka

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Druk op "w" voor snelheid.... tijdje inhouden... en dan met de gewone pijltjes gaan stunten... pijltje naar onder == opstijgen.

Suc6 :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 21:34 schreef Marv het volgende:
Druk op "w" voor snelheid.... tijdje inhouden... en dan met de gewone pijltjes gaan stunten... pijltje naar onder == opstijgen.

Suc6 :)
Jajaja de pijltjes idd. Ik zat met de muis te hannesen.
Hehe let the airwar begin.

Zijn er trouwens nog een paar plekkies met servers voor dit spel?

aahh durka durka durka

• Marv
Op donderdag 31 januari 2002 21:43 schreef DJ Chicken het volgende:
Jajaja de pijltjes idd. Ik zat met de muis te hannesen.
Had ik eerst ook... maar dat gaat dus echt niet met de muis :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• MWAD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

MWAD

Morron With A Dress

OK

je geeft gas "w" houd je ALTIJD ingedrukt..

blijf je nix doen (misschien in de goede richting sturen)
en als je een rood lampje ziet knipperen dan moet je (LANGZAAM) de stuurknuppel(pijl naar beneden) naar je toe halen

scherpe bochten -> pijl naar rechts en optrekken ....

bommen gooien -> veel oeffenen
(als je het vliegtuig goed recht kan houden moet je nadat je bommen heb gegooit ff op "F3" drukken ,dan kun je zien waar je ze heb gegooit dus ook evt aanpassen.....

SUC6

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
je kunt ook gas gewoon los laten hoor :?

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Ut moet echt met de pijltjes ja.

ik kan nu al stunten als de beste.

tot 5 centimeter boven de grond en dan ineens optrekken

CNE RULZ ALLE LAN GAMES

CNE ROELEERT STER!

aahh durka durka durka

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-01 11:50

jjwa

CZ3 tentmuis

voor de mensen die de besturing kut vinden:
gewoon een tijdje proberen!
vooral met dat vliegtuig, daar kan je zeer wrede airfights mee houden als je het een beetje kan
hoe ik vliegtuigen bestuur:
snelheid met W en S, bocht met pijltjes naar links en naar rechts zodat je kantelt en opzij gaat, duiken/klimmen met pijltjes omhoog en omlaag, rustig draaien met A en D (doe ik erg weinig).

het opstijgen:
houd W ingedrukt zodat je vaart maakt.
druk dan het pijltje naar beneden in zodat de neus meer omhoog gaat wijzen en je zult opstijgen!

helicopter is al helemaal lastig in het begin...
je moet geloof ik W ingedrukt houden, dan ga je omhoog, en als je dan eenmaal in de lucht naar voren leunt met pijltje naar voren en tegelijkertijd W ingedrukt houd ga je dus naar voren....

chopper is best handig om vliegtuig-bullets te ontwijken, hoewel dat ook wel redelijk gaat met het fighter vliegtuigje...

[b]tips om te proberen voor stunts:[/b]

coole/snelle capture the flag (in No Mans Land)[b]
samen in een bomber, vlieg over vijandelijke basis, nr1 jumpt eruit (met chute uiteraard) en pakt alvast de vlag terwijl nr2 een rondje vliegt.
nr1 gaat op die open vlakte staan.
nr2 vliegt HEEL laag over en nr1 moet vlak voor hij door het vliegtuig geraakt word op de knop rossen waarmee je in een voertuig stapt (bij mij enter).
op deze manier stapt nr1 in en kan je gewoon weer vrolijk samen verder vliegen om de vlag bij je eigen basis te deponeren :D.
btw: het schijnt dat nr1 bij het "oppikken" de "instap-knop" ook gewoon ingedrukt kan houden.

nog een stunt/handige truuk:
handig in combo met de 1e stunt of als je lang in de lucht zit...
alleen te doen met de bomber (voor zover ik weet).
Vlieg eerst aardig HOOG.
zorg dat je een beetje onder topspeed vliegt, mik de neus ietsje naar beneden (niet te veel, je moet nog aardig wat tijd hebben voordat dat dat ding te pletter valt).
nu moet je gewoon in de lucht uitstappen en dan naar voren lopen!
na wat oefenen en kijken hoe hij reageert kun je op die manier tijdens het vliegen even uitstappen en bijvoorbeeld je vliegtuig repareren of bijtanken...
of van plaats wisselen in het vliegtuig als je met zijn 2en bent...
LET OP!
doe het wel redelijk snel, want zodra jij uit de cockpit bent begint de motor te stoppen met draaien en krijgt je vliegtuig neerstort-neigingen :D

ook leuk, maar aardig basic/simpel:
ook weer voor de bomber:
tijdens het vliegen kun je alleen maar recht voor je uit schieten als je in de cockpit zit...
maar, je kan met de bomber tijdens het vliegen van plaats wisselen en in de turret gaan zitten (de fighter heeft geen turret)! het voordeel daarvan is is dat je met de turret gewoon om je heen kan schieten en mikken enzo.
maar je motor gaat wel afslaan zodra je niet meer in de cockpit zit, dus zorg dat je goeie snelheid hebt, switch dan, schiet wat en zorg dat je op tijd weer naar de cockpit bent terug-geswitched om de motor weer op gang te krijgen en je vliegtuig op te trekken voordat die molletje probeert te spelen...

[b]tip voor @ lan:[/b]
speel een variant op king of the hill: king of the Zeppelin...

iedereen moet zo snel mogelijk de zeppeling krijgen...
degene (meestal 1, soms 2) die in de zepp zit schiet dan zoveel mogelijk de anderen neer, of gaat boven een basis hangen en dropt een zooi bommen enzo...
of gaat lopen snipen vanuit de laadklep
de andere gaat proberen hem te killen/eruit te halen...
kan door met vliegtuigjes er bommen op proberen te droppen, maar dat is wel erg moeilijk...
of gewoon met machinegeweer in vliegtuig.
of je vliegt erover heen en jumpt eruit, parachute uitklappen en dan tussen die 2 grote balonnen van de zepp in zit een luikje, waardoor je er ook in komt...

of je gaat met een chopper dat ding beschieten, maar dan ben je wel aardig makkelijk te raken als je niet al te hoog zit...

of gewoon met machine geweertje, of tanks, of luchtafweer of die machine-gun-karrtjes...

als je al vliegend hem uit de lucht wilt schieten moet je dus zorgen dat je hoog genoeg aan komt vliegen, zodat hij je niet kan raken, altijd leuk

wat ik ook eens ga proberen op een lan is een race, dat zie ik ook best vaak op screenshots maar dat heb ik nog nooit geprobeerd...

zo, dat was weer een flinke lap tekst, ik begin me nu al een hele CNE-pro/-opa te voelen :D

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Hoe parashute je eigenlijk.

ik kan wel in volle vlucht uitstappen maar dan vallik te pletten :)

hoe klap in in hemelsnaam mn parashutte uit?

aahh durka durka durka

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
please please hoe gebruik ik mn parashutte

aahh durka durka durka

• Xtuv
  • Laatst online: 29-01 11:52
selecteren bij je items ofzo en dan je usekey dacht ik.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 00:01 schreef Xtuv het volgende:
selecteren bij je items ofzo en dan je usekey dacht ik.
dan moet je hem zeker eerst ergen oppakken.
want ik heb hemnooit.

aahh durka durka durka

Verwijderd

parachute ligt meestal in de hangar. in No Mans Land ligt ie vaak naast de benzine en repair stuff :)

Verwijderd

Gewoon volgassen en en proberen te sturen met :wasd en de pijltjes toetsen

En gewoon veel oefenen..

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Ben ik dan de enige die vrolijk met de muis vliegt?

Heusinkveld Engineering

• Marv
Op vrijdag 01 februari 2002 15:59 schreef Lister_Storm het volgende:
Ben ik dan de enige die vrolijk met de muis vliegt?
Ja.. 8-)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Muis zuigt, ik snap niet hoe je zo kan vliegen. Terwijl er veel zijn die dat doen.

Bij Battlefield 1942 is het ook de bedoeling dat je alles doet met key/muis, dus ook vliegen. Niet doen als je het mij vraagt, maar goed.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
ik doe dit:
bovenste rijtje pijltjes, en dan die onderste de muis (in het config menu)
en ik denk dat ik mezelf toch wel onderhand 1337 CE-er mag noemen >:)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Op donderdag 31 januari 2002 23:35 schreef DJ Chicken het volgende:
please please hoe gebruik ik mn parashutte
als je al aan het vallen bent klik je enkel op je items key, als je net uitstapt en nog in de dooie hoek :? zit moet je eerst op je items key klikken net zo lang totdat je je chute hebt, en dan op use (right mb, enter)

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 18:47 schreef Captain Pervert het volgende:
Muis zuigt, ik snap niet hoe je zo kan vliegen. Terwijl er veel zijn die dat doen.

Bij Battlefield 1942 is het ook de bedoeling dat je alles doet met key/muis, dus ook vliegen. Niet doen als je het mij vraagt, maar goed.
misschien moet je dan iets met de mouse sensibility doen

druk op F12 en typ dan 'mousesens nummer' je kan kiezen tussen nr. 1 t/m 13 (nr. 13 is gaat het snelst)

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
online altijd mousesens 12

compenseert lag een beetje

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

k ben em nu ook aant installen :)

mn oude twilight 44A maar weer es uit mn doos gehaald :D

• Metzie
  • Laatst online: 28-01 10:07

Metzie

Nyaano !

Ik lees hier tips over het vliegen met de muis. Maar waneer je je mouse sensitivity veranderd in het vliegtuig, wordt je dan niet gek als je op de grond staat? (buiten het vliegtuig) Want dan reageert de muis wel accuraat.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Pagina: 1