Toon posts:

vraagie over geheugen prijzen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil meer SDRAM PC133 kopen (Jah, ik heb een oude moederbord)... gaat de prijzen nog ooit omlaag?

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42
vast wel :+

Verwijderd

Verwacht je dat wij daar antwoord op kunnen geven? :?
Weet jij wanneer welke aandelen gaan stijgen?

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Op donderdag 31 januari 2002 21:14 schreef Cheatah het volgende:
Verwacht je dat wij daar antwoord op kunnen geven? :?
Weet jij wanneer welke aandelen gaan stijgen?
als je weet dat die bedrijven binne 3 jaar tot het minimum gereduceerd zijn kun je dat wel. sdram zal zeker zakken omdat iedereen ddr ram gaat gebruken nu of later dus dan zakt het wel weer, vraag is alleen wanneer.... ik dnek 5 maande

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 21:16 schreef masternewman het volgende:

[..]

als je weet dat die bedrijven binne 3 jaar tot het minimum gereduceerd zijn kun je dat wel. sdram zal zeker zakken omdat iedereen ddr ram gaat gebruken nu of later dus dan zakt het wel weer, vraag is alleen wanneer.... ik dnek 5 maande
Als iedereen DDR heeft stijgt het juist denk ik.

Verwijderd

Hier kan ik wel antwoord op geven hoor, ik denk dat de prijzen nog wel een half jaar zo zullen blijven voor wat ze zijn, misschien worden ze zelfs nog iets hoger... dit komt omdat de bedrijven nu niet zoveel meer produceren, ze maken te weinig winst!

Ik denk dat zo rond de zomer de prijzen wel weer omlaag gaan, maar daar zul je wel niet op willen wachten...

En vergelijk dit niet met aandelen aub.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 21:17 schreef dev het volgende:

[..]

Als iedereen DDR heeft stijgt het juist denk ik.
Helaas wel, kijk maar naar het EDO-ram.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 21:18 schreef freebie het volgende:

En vergelijk dit niet met aandelen aub.
Waarom niet?

Er is echt wel een verband hoor. De prijs is afhankelijk van een aantal dingen. Vraag en aanbod bijvoorbeeld, en ga me niet vertellen dat de beurskoersen daar niet aan verbonden zijn.

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Op donderdag 31 januari 2002 21:22 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Waarom niet?

Er is echt wel een verband hoor. De prijs is afhankelijk van een aantal dingen. Vraag en aanbod bijvoorbeeld, en ga me niet vertellen dat de beurskoersen daar niet aan verbonden zijn.
het is niet te vergelijken, aandelen weet je niks zeker, bij sdram weet je zeker dat het vervangen gaat worden door betere ddram.. is al 1 verschil en die zegt genoeg. als ik zo vaak dingen zeker wist over aandelen als over pc Hardware was ik rijk!!!

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Pagina: 1