Toon posts:

I-NETTEN VIA DE SATTELIET!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet het zijn al twee topicz over. Maar ik wil weten wie het heeft of info er over heeft 2 way i-net verbinding via de sat.

//
En GEEN knowware shit want die gasten tillen je alleen maar.
//

Verwijderd

Topicstarter
Iemand!!!! Hallo daar!!!

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 08:49
SCHREEUW NIET ZO. WE ZIJN NIET DOOF HIERO!

Verwijderd

Topicstarter
sko : thnx, maar niet wat ik zoek.

Ik zoek echt UP- en DOWNstream. En niet alleen DOWNstream.

Wie O Wie!

XL : Waarom nu reactie dan pas? ;)

Verwijderd

Hoezo ook UP-stream?! Beetje de weg weg, Xaran? Zoek jij een satelliet die je zelf aan kan sturen? In dat geval raad ik je aan naar Rusland te gaan. Voor een paar honderd miljoen wilen ze er vast wel eentje voor je de lucht in schieten.
Heb je dat geld niet dan zul je nog altijd via een provider de boel moeten aansturen.
Je denkt toch niet dat er ook maar iemand zo stom is om iedere janboerenl*l direct toegang te geven tot zijn spoetnik?!

• XL79
  • Laatst online: 18-07 08:49
:)

Verwijderd

Topicstarter
Catman : je snapt het niet. Wat de ene kant op kan moet ook de andere kant op kunnen. En dat kan ook. Knowware heeft zoiets maar dat is mijn te duur. En die gasten zijn duur. Ook voor downstream alleen. Een abbo daarvoor bij EON is ongeveer 40 piek per maand zonder data limiet en max. 1 Mbit.
En aangezien wij hier in dit gat geen kabel of ADSL krijgen :( zoek ik iets anders en sat. is dan de oplossing mits die betaalbaar is. Snappie.

Verwijderd

Ik heb er zelf ook wel eens naar gekeken maar knoware was ook de enige die ik kon vinden en die torenhoge pingtimes lijkt me ook niet echt relaxed.

Wat kost 15 km coax? :P

• Jedi Lord
  • Laatst online: 15-05 16:03
Where the hell do you live??

Zelfs ik heb kabel (Opperdoes) :) :)

Dat ligt in kopje noordholland, lekker bij sonera en geen slownera :) :)

May the Force be with You instead of Bill

Verwijderd

Topicstarter
Jedi Lord : Nou ik woon dus in Stellendam.(had ik liever ook niet gewoond) Maar weet je wat nu het erge is. Stellendam ligt op een eiland en al ga ik de ene kant het water over heb je kabel en aan de andere het water over OOK. Maar ja die boeren van hiero.

diddel : idee ;)
Pagina: 1