Toon posts:

M$-fans vinden de waarheid weer eens troll

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Objectiviteit is weer eens ver te zoeken bij de beoordeling van reacties die een beetje kritiek, doch _gefundeerde_ kritiek uiten op Micro$oft.

Anywayz, MS fans die flink trollen aan het uitdelen zijn geweest in deze: http://www.tweakers.net/nieuws/20354 draad zijn behoorlijk kortzichtig c.q. dom imho :) Ik heb de draad alweer een beetje bijgeschaafd btw.

IS windows XP beter, stabieler, sneller, veiliger blaaaaat dan w2k?????

Ja? +5 inzichtvol
Nee? -1 troll
Linux, niet eens w2k ??? TRRRRRRRRROOOOOOLLLLLLLLllllllllllll!!!!!!!!

Zo, heb ik m'n zegje weer gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ok, voordat ik de FP opga om mijn inmiddels weer aardige voorraad modpunten opga wil ik ff iets aan je vragen:

Ben jij niet blij met MS? Zo ja, dat is dan behoorlijk duidelijk, maar met je schrijfwijze (M$?????) maak je de situatie alleen maar erger.

Als je vindt dat een posting onterecht troll is gemodereerd is dit idd de plaats om het te melden (goedzo! :)) maar om dit in een posting te doen waar elke S in een bepaald woordverband blijkbaar perongeluk een $ is geworden maakt de welwillenheid niet groter.

Tip: Schrijf _nooit_ M$, Micro$oft, microschoft, enz. enz. Doe dit zeker niet in posts waar je mensen wil aansporen je te helpen.

Ik ga nu de draad modereren.

Als Netman zich vergist wordt u het recht voorgehouden een post te plaatsen die hem in het ongelijk stelt. Een lichtelijk boze toon zal de eerdergenoemde in dit geval begrijpen en niet aanzetten tot enige vorm van agressiviteit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik schrijf met opzet M$ met een $ omdat ik het onterecht vind dat men daar zo verschrikkelijk moeilijk over doet op dit forum _en_ omdat ik m'n buik weer eens vol heb van die MSfans. :)

Anti MS?
Anti machtsmisbruikend en anti consument misleidend ben ik zeker wel.

Software van MS is gewoon irritant voor gebruikers die _wel_ met een PC om kunnen gaan. Ik heb niets tegen die software, maar ik _wil_ het niet gebruiken, maar zonder linux wordt ik er wel tot toe gedwongen. Dus het bedrijf heeft mij de oorlog verklaard door tegen linux te gaan.

Anywayz....
Offtopic ditte..

Oh, ik heb niets tegen MSfans, ik heb ook niets tegen mensen die niet met computers om kunnen gaan, en ik heb ook niets tegen teletubbyfans. :) Maar ik vind het wel vervelend dat MS het de echte tweakers moeilijk maakt hun hobby uit te oefenen. ;)

Ik heb dus ook niets tegen Windows ofzo, maar MS heeft wel wat tegen het gebruiken van Linux. Het bedrijf staat oa niet toe linux en windows op 1 pc te verkopen. Ik mag bijv. IE niet draaien onder linux...etc..etc..DUS.

Tis zeker wel een kut bedrijf :) Marktwerking leidt onder microsoft dus het salaris van elke ITer ook...

Grtz. Flipske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Modereren betekent de kwaliteit van een posting beoordelen.
Of de inhoud van die posting overeenkomt met jouw mening boeit niet, als je modereren serieus neemt.

Jij doet in je reacties hier precies hetzelfde als waartegen je loopt te ageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op donderdag 31 januari 2002 21:20 schreef Zemanova een heel verhaal
Ok, maar dit is niet de plek om je gal te spuwen over het feit dat MS het 'je moeilijk maakt'. Als je dat wil doen moet je een topic beginnen in b.v. W&L. (is de marketingpositie van MS wel verantwoord?) of in stuffis generalis. (wat vinden jullie van MS?) :)

Ok, die topics zouden waarschijnlijk op slot gaan, maar das een ander verhaal.

Het blijft geen goed idee om in een post M$ (o.i.d.) te schrijven, aangezien je mensen hiermee beledigd wat kan resulteren in een troll.

Btw: Ik ben _geen_ MS fan, ik heb zelfs een grote hekel aan MS. Ik weiger demonstratief MSN te nemen en heb net zoals jij het gevoel met Windows opgescheept te zijn. (maar ik krijg morgen mandrake en ik heb SuSe 7.1!) :P

Oeps, nu raak ik toch wel heel erg OT, zorry guys. Ik betrap mezelf er nu op dat ik ben afgeleid toen ik de draad wou aanpakken (een toetje doet het altijd goed) dus ik ga er NU aan bezig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Modereren betekent de kwaliteit van een posting beoordelen.
Of de inhoud van die posting overeenkomt met jouw mening boeit niet, als je modereren serieus neemt.
Klopt
Jij doet in je reacties hier precies hetzelfde als waartegen je loopt te ageren.
En met opzet.
Het blijft geen goed idee om in een post M$ (o.i.d.) te schrijven, aangezien je mensen hiermee beledigd wat kan resulteren in een troll.
Klopt.
:)
Affijn. Ik heb m'n zegje aardig gedaan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:18

Predator

Suffers from split brain

Ik post gewoon zoiezo ZELDEN iets op de frontpage...
Er wordt toch zelden serieus gemod. Ik vind het dan een slecht systeem. Vaak zei je gewoon degelijke reply's naar 0 gemod. Krijg je vooral zin om te reply'n op iets als je daarna -1 troll krijgt van iemand zonder enige reden.
Ik lees gewoon het nieuws.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 31 januari 2002 20:53 schreef Netman867 het één en ander:
...
* netman mag ik je voorstellen?

/me

/me , * netman !

/me woont in /23 en maakt zich vaak heel erg boos op MS. Als het hem echt te gortig wordt op de fp dan komt hij uit /23 gekropen om hier zijn gal te spugen over de MS/linux moderaties. Soms terecht, soms onterecht. Maar vaak draagt idd zijn manier van schrijven, wat gevoed is door jarenlang MS onderdrukking ( ;) ), niet bij aan al te veel begrip, maar probeer er doorheen te lezen en je niet te laten beledigen doordat je uit zijn verhaal kunt impliceren dat je een complete computer utta bent doordat je mogelijk ergens iets van MS draait.

/me bedoelt het niet zo slecht en weet heel goed hoe het er hier aan toe gaat.

Probeer de draad naar eer en geweten te modden en dan heb je altijd gelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Yes, sir! mijn dank voor deze wijze les. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Alleen het feit dat jij M$ met een dollarteken schrijft maakt je al een dikke trol, en dan lopen klagen over objectiviteit, iedereen die maar ook een dollar teken zie schrijven in MS krijgt van mij een troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Hoi /me . Long time no see. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 23:21 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

* netman mag ik je voorstellen?

/me

/me , * netman !

/me woont in /23 en maakt zich vaak heel erg boos op MS. Als het hem echt te gortig wordt op de fp dan komt hij uit /23 gekropen om hier zijn gal te spugen over de MS/linux moderaties. Soms terecht, soms onterecht. Maar vaak draagt idd zijn manier van schrijven, wat gevoed is door jarenlang MS onderdrukking ( ;) ), niet bij aan al te veel begrip, maar probeer er doorheen te lezen en je niet te laten beledigen doordat je uit zijn verhaal kunt impliceren dat je een complete computer utta bent doordat je mogelijk ergens iets van MS draait.

/me bedoelt het niet zo slecht en weet heel goed hoe het er hier aan toe gaat.

wanneer ga je nou eens waarschuwen voordat je zo iets neerzet, weer koffie over mijn 21" gesproeid...

:D

Hai, en ik ben /me , leuk nu kent iedereen iedereen, wordt het toch nog gezelli.

Kijk eens * KeX , /me heeft wat marshmellows meegenomen, bakkie warme choco erbij en dan gaan we met z'n allen in een kring zitten rond het knapperende vuur.

Fijn luisteren naar jouw verhaal en hoe het verder gaat :)

Hoi /me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op vrijdag 01 februari 2002 14:33 schreef TgF het volgende:

[..]

wanneer ga je nou eens waarschuwen voordat je zo iets neerzet, weer koffie over mijn 21" gesproeid...

:D

Hai, en ik ben /me , leuk nu kent iedereen iedereen, wordt het toch nog gezelli.

Kijk eens * KeX , /me heeft wat marshmellows meegenomen, bakkie warme choco erbij en dan gaan we met z'n allen in een kring zitten rond het knapperende vuur.

Fijn luisteren naar jouw verhaal en hoe het verder gaat :)

Hoi /me ;)
't is weer eens zo'n vrijdagmiddag, ja :?

:P

Hoi /me *D :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Bij deze wil ik trouwens een windows 95 licentie schenken aan flipz, zodat ie nooit meer kan roepen dat m$ een hoop cente kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Gezellig...

Babbelen over potjes en keteltjes; Beide zwart. De een staat in de schaduw, de ander in de zon.

(Jahaa die's creatief hé :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 15:00 schreef Jaymz het volgende:
Gezellig...

Babbelen over potjes en keteltjes; Beide zwart. De een staat in de schaduw, de ander in de zon.

Best wel, daar ga ik nog eens op mijn gemakkie over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Beste mensen met rode namen:

-1 off-topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 01 februari 2002 18:08 schreef AlterEgo het volgende:
Beste mensen met rode namen:

-1 off-topic :)
+1 Inzichtvol :P

Sorry, deze drie rooien hebben hun roots op TMF alwaar je eens de modpolicy in de FAQ moet lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op vrijdag 01 februari 2002 19:50 schreef Jaymz het volgende:

[..]

+1 Inzichtvol :P

Sorry, deze drie rooien hebben hun roots op TMF alwaar je eens de modpolicy in de FAQ moet lezen ;)
Tja en dan val ik buiten de boot met m'n blauwe nick :)
Maar ik kom graag effe t'rug hier, daar waar mijn roots liggen :+

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op vrijdag 01 februari 2002 15:00 schreef Jaymz het volgende:
Gezellig...

Ik dacht dat we rond het kampvuur zaten..... :? Kampvuur steek je toch niet overdag aan! Laat staan dat je er dan marshmellows op gaat roosteren! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 13:31 schreef raptorix het volgende:
Alleen het feit dat jij M$ met een dollarteken schrijft maakt je al een dikke trol, en dan lopen klagen over objectiviteit, iedereen die maar ook een dollar teken zie schrijven in MS krijgt van mij een troll.
Waarom is het dan een troll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 14:51 schreef raptorix het volgende:
Bij deze wil ik trouwens een windows 95 licentie schenken aan flipz, zodat ie nooit meer kan roepen dat m$ een hoop cente kost.
Nee dank je wel. Ik heb linux. En ja, MS kost mij ook geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
XP is stabiel, net als 2k, en ik kan er veel spelletjes onder draaien, net als 98. XP
is het beste van 2 werelden imho
INZICHTVOLL! !!
met win2k kan ik meer spelletjes spelen dan XP, vooral de oldies doen het
niet echt onder XP
OVERBODIG

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=453910
Tuurlijk, /me is wel heel erg ongefundeerd en TROLL
Een bestandssysteem als een database lijkt mij echt geweldig.
+3 INZICHTVOL GEWELDIG
Dit is dan toch hetzelfde als in UNIX, waar je meerdere "desktops" hebt, of begrijp ik
het verkeerd
OVERBODIG
Wanneer nVidia of ATi een nieuwe GPU uitbrengt dan is deze vrijwel
altijd sneller dan zijn voorganger.

Wanneer Microsoft een nieuw OS maakt dan is deze altijd trager en meer
bloated dan zijn voorganger. En al die toeters en bellen, grafisch gezien,
zorgen er alleen maar voor dat het product nog trager is.

Zo is Windows 98 toch wel wat trager dan Windows 95. Misschien niet wat
opstarten betreft. Maar de werking zeker. En zo is Windows 2000 ook een
stuk trager dan Windows NT en XP weer dan 2000. Je hebt gewoon steeds
betere hardware nodig, om het zelfde met je OS te kunnen doen, en dat is
gewoon een kwalijke zaak
TROLLLLLLLLlllll
XP DRAAAIT SUPER VEEL SNELLER DAN AL ZIJN VOORGANGERS
waarom is het overdreven ieder jaar een nieuw OS uit te brengen?
INZICHTVOLLL

(ik wil niet veel zeggen, maar een gek meer vragen dan een wijs ....

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=453997

Gegroet allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Uhja inderdaad, Microsoft stort iedere maand 10.000 dollar op onze rekening als we maar genoeg moderators inzetten die pro-MS postings richting +4 stampen :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 23:31 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Nee dank je wel. Ik heb linux. En ja, MS kost mij ook geld.
Leg dan eens uit ,waarom MS je geld kost, terwijl je het niet hebt :+ Als je iets niet hebt kan het je toch ook geen
geld kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 01 februari 2002 23:30 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Waarom is het dan een troll?
Omdat het o.a. ongefundeerd uithalen naar een bedrijf is, die tevens een nieuwe stroom aan ongefundeerde (en mogelijk ook niet genuanceerde) reacties teweeg kan brengen :?

Ja, ik stel vandaag weer eens domme vragen :P ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Ja, ik stel vandaag weer eens domme vragen :P ;)
+1 inzichtvol (dat heb je heel goed gezien! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 02:17 schreef Ronald het volgende:

[..]

Leg dan eens uit ,waarom MS je geld kost, terwijl je het niet hebt :+ Als je iets niet hebt kan het je toch ook geen
geld kosten :)
Als MS geen machtsmisbruik zou maken van haar monopolies, zou ik goedkoper uit zijn.

moeilijk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 10:57 schreef Renegade het volgende:
Omdat het o.a. ongefundeerd uithalen naar een bedrijf is, die tevens een nieuwe stroom aan ongefundeerde (en mogelijk ook niet genuanceerde) reacties teweeg kan brengen :?
Waarom is M$ ipv MS schrijven uithalen naar MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 12:45 schreef Zemanova het volgende:
Omdat je daarop doetl dat MS een bedrijf is wat alleen maar puur voor het geld gaat (welk bedrijf nou niet maar bij MS vind ik dat te overduidelijk).

Ik vind het ook lijken op dit:
MicroSoft == :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 01:22 schreef Wouter Tinus het volgende:
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 12:47 schreef Robin Vreuls het volgende:
Omdat je daarop doetl dat MS een bedrijf is wat alleen maar puur voor het geld gaat (welk bedrijf nou niet maar bij MS vind ik dat te overduidelijk).
Wie ben jij om te bewijzen waarom _iemand_ het doet? Nogal trollerig om zo ongefundeerd dat te stellen. En als elk bedrijf het doet is het dus ook niet verkeerd? Dus ook M$ schrijven is niet verkeerd. Maar ik denk eerder dan MS zijn oorsprong kent in dat MS een heel groot bedrijf is.
Ik vind het ook lijken op dit:
Nogal trollerig om het zo te zeggen. Dit mag je mij mij uitleggen waarom je dat vind.

Ik ben niet overtuigd iig. Daar zul je toch beter en meer _gefundeerde_ kritiek voor op het forum moeten plaatsen waarom M$ schrijven _per definitie_ TROLL is.

Als hier MS-fans (raptodinges e.d.) M$ schrijvers meteen -1 TROLL gaan geven zonder inhoudelijk naar de reactie te kijken, moet ik geloof ik maar eens net zo _achterlijk_ als hun +1 inzichtvol gaan geven aan iedereen die M$ schrijft.

Sorry, maar zo achterlijk krijg je mij niet. Ik blijf gewoon inhoudelijk beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Eeeh, je kunt ook alles in 1 post quoten. Je hoeft niet voor elke post een nieuw bericht te plaatsen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op zaterdag 02 februari 2002 12:45 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Omdat je daarmee specifiek een (in jouw ogen) nadelig punt van het bedrijf probeert aan te tonen. Als het namelijk geen uithalen is, heeft het geen nut, en kun je het toch net zo goed met een normale S schrijven :?

Om maar es van die domme vragen te blijven stellen... :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op zaterdag 02 februari 2002 12:58 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Als hier MS-fans (raptodinges e.d.) M$ schrijvers meteen -1 TROLL gaan geven zonder inhoudelijk naar de reactie te kijken, moet ik geloof ik maar eens net zo _achterlijk_ als hun +1 inzichtvol gaan geven aan iedereen die M$ schrijft.

Sorry, maar zo achterlijk krijg je mij niet. Ik blijf gewoon inhoudelijk beoordelen.
.....
Ja? +5 inzichtvol
Nee? -1 troll
Linux, niet eens w2k ??? TRRRRRRRRROOOOOOLLLLLLLLllllllllllll!!!!!!!!
-1 kortzichtig.

Zo sterk als je het aan het begin van het draadje stelt is natuurlijk overdreven (althans, dat neem ik aan), maar ik blijf het bewonderenswaardig vinden dat iemand soms alleen een regeltje er weet neer te zetten als:

[fictief]
Tuurlijk is windows niet stabiel, dan moeten ze maar linux gebruiken
[/fictief]

terwijl er verder niets wordt gezegd over linux. Dit lijkt me dan een typische troll. En zo iemand zal ik daarvoot ook "afstraffen" met een -1.

Ik probeer trouwens niet te flamen of te trollen naar wie dan ook., om dat even duidelijk te stellen, ik probeer alleen wat meer begrip te krijgen voor de reacties van de verschillende mensen. :*

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 13:00 schreef Renegade het volgende:
Omdat je daarmee specifiek een (in jouw ogen) nadelig punt van het bedrijf probeert aan te tonen. [/sub]
1) Hoe weet jij nu wat ik vind?
2) En wel nadelig punt zou dat moeten zijn dan?

/me snapt nog steeds niet wat er uiting van groffe ongefundeerde kritiek is in het schrijven van een dollarteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 13:38 schreef Zemanova het volgende:
1) Hoe weet jij nu wat ik vind?
2) En wel nadelig punt zou dat moeten zijn dan?
Nummero uno:
Ik schrijf met opzet M$ met een $ omdat ik het onterecht vind dat men daar zo verschrikkelijk moeilijk over doet op dit forum _en_ omdat ik m'n buik weer eens vol heb van die MSfans.
Anti MS?
Anti machtsmisbruikend en anti consument misleidend ben ik zeker wel.

Software van MS is gewoon irritant voor gebruikers die _wel_ met een PC om kunnen gaan. Ik heb niets tegen die software, maar ik _wil_ het niet gebruiken, maar zonder linux wordt ik er wel tot toe gedwongen. Dus het bedrijf heeft mij de oorlog verklaard door tegen linux te gaan.
Nummero Deux:
Het feit dat MS een groot bedrijf is en ook nog een monopoliepositie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Na het lezen van die draad met
M$
erin, lijkt het mij eerder een standaard woordje te worden :{

Microsoft wordt nu dus opeens getyt als M$, en wat imo rustig naar de -1 (mits natuurlijk goed onderbouwd) moet worden gemodderd. Dit moet echt eens een keer afgelopen zijn (Testcase had hier ook eens draadje voor gestart dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zaterdag 02 februari 2002 12:51 schreef Zemanova het volgende:

[..]

?
Dat slaat op die reactie van jou:
Beangstigen??
Ga ermaar gewoon vanuit dat er mensen zijn die betaald krijgen van (bijvoorbeeld) microsoft om op tweakers.net pro-MS te reageren en te modereren. Welicht telkens onder een andere nick.
Vind ik persoonlijk een beeeeeeetje vergezocht.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor jullie op TMF gaan lopen discusseren wat wel en niet kan: als Flipz een mening heeft op de FP dient deze gewoon obejectief gemod te worden.

Als Flipz tegen een MS-nerd aanloopt dan is het FLipz zijn goed recht om naar TMF te gaan met Zijn Privebetoog/overtuiging de mods te beweging richting FP te gaan.
Indien Flipz de nuance op de FP bewaart zodat zijn Anti-MS houding verborgen lijkt, dan betekend dat niet dat hij bij zijn lokale TMF-motivatie zijn MS-mening ook dient te nuanceren. Mij lijkt het zo dat Zemanova iig dusdanig veel argumenten heeft en op grond daarvan het recht heeft om zijn persoonlijke overtuiging op TMF te posten zoals het hem blieft.

Concreet: als ik op de FP schrijf dat Apple wellicht een brak toetsenbord levert en dan 3000 pagina's RSI verslagen samenvat, dan verdien ik niets meer dan een +4, geen -1 troll. Als ik dan op TMF klaag over mijn -1, dan kan ik in mijn openingspost mijn 30.000 pagina's trollen over Apple loslaten, want DAT staat op TMF niet ter discussie, maar de Objectieve beoordeling van de FP.

AUB dus niet meer op Zemanova spugen op grond van GoT-activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonceng
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 14:25 schreef ecteinascidin het volgende:

[...]
Dat mag wel zo zijn, maar als ik Kees heet dan wil ik ook niet als Mafkees worden genoemd.
Microsoft heet Microsoft en niet M$. Als jij niet wilt dat jouw naam verbasterd wordt genoemd, dan doe je 't toch ook niet bij anderen?

Persoonlijk irriteer ik me steeds aan de M$ benamingen en net zoals een andere persoon hier neig ik al snel -1 troll te geven zonder inhoudelijk te lezen.

/toegevoegd
pssst...dit geldt ook voor Intel ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 02 februari 2002 14:50 schreef bonceng het volgende:

[..]

Dat mag wel zo zijn, maar als ik Kees heet dan wil ik ook niet als Mafkees worden genoemd.
Microsoft heet Microsoft en niet M$. Als jij niet wilt dat jouw naam verbasterd wordt genoemd, dan doe je 't toch ook niet bij anderen?

Persoonlijk irriteer ik me steeds aan de M$ benamingen en net zoals een andere persoon hier neig ik al snel -1 troll te geven zonder inhoudelijk te lezen.

/toegevoegd
pssst...dit geldt ook voor Intel ;)
boejuh.

Als jij jaren meeloopt in het linux-kamp zoals Zemanova en je kan enige argumenten geven om iets niet bij de juiste naam te noemen, dan noem je het zo. Je mening inslikken inzake je diepe overtuiging omdat een TMFér die nog nooit ergens gezien is dat niet aanspreekt klopt namelijk ook niet geheel.

En buiten dat: het gaat hier om een objectieve beoordeling op de FP. Als je via het geoorloofde lobby-front daarom vraagt hoef je niet via dat lobbyweggetje ook je taalgebruik/meningen koosjer te houden.

* Delerium wordt eigenlijk best wel ziek van volgelingen welk kamp dan ook: Intel, AMD, Nvidia, 3dfx, Ati, MS, Linux... whatever.
10 jaar na hun rantopmerkingen zie je bij hun meestal gedrag terug die je zelf 10 jaar daarvoor verworpen. Daar is niets mis mee, maar relativeer dan nu ook een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op zaterdag 02 februari 2002 16:29 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

boejuh.

Als jij jaren meeloopt in het linux-kamp zoals Zemanova en je kan enige argumenten geven om iets niet bij de juiste naam te noemen, dan noem je het zo. Je mening inslikken inzake je diepe overtuiging omdat een TMFér die nog nooit ergens gezien is dat niet aanspreekt klopt namelijk ook niet geheel.
Klopt, maar daarbij de mening van de ander niet waarderen of respecteren is iets wat imo dan niet kan. Vooroordelen probeer ik zo veel mogelijk te bestrijden, zij het ras/geloof/computer/etc gebonden.

Daarom vroeg ik hem ook om zijn punt verder te verduidelijken, zodat ik ook wat meer begrip kon opbrengen voor zijn standpunt. En daar lijkt me niets mis mee, toch? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
ik troll nooit... ik troll trollers.. (en niet in het topic waar de starter het over had deze keer)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonceng
  • Niet online
Ongeacht hoe lang iemand al in een één of andere 'kamp' loopt, zoals jij 't noemt geef mij al gelijk een bittere nasmaak in me mond.
Waar 't mij om gaat is als je je mening wilt uitdrukken, prima. Maar hou 't wel boven de gordel. Iemand die dat niet doet neem ik nog geen eens serieus. Laat staan een discussie aangaan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 02 februari 2002 18:40 schreef bonceng het volgende:
Ongeacht hoe lang iemand al in een één of andere 'kamp' loopt, zoals jij 't noemt geef mij al gelijk een bittere nasmaak in me mond.
Waar 't mij om gaat is als je je mening wilt uitdrukken, prima. Maar hou 't wel boven de gordel. Iemand die dat niet doet neem ik nog geen eens serieus. Laat staan een discussie aangaan.
Als jou niet duidelijk is dat in de ring boven de gordel geslagen wordt moet je het maar zeggen. Op de FP wordt boven de gordel geslagen, op TMF wordt er uberhaupt niet gemept want hier wordt niet gebokst. Indien iemand zegt dat íe onder de gordel wilt slaan of zo'n schijnbeweging maakt, dan moet je daar niets van aantrekken. TMF is all about moderaties en helemaal niet over of een mening wel of niet terecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 14:16 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Dat slaat op die reactie van jou:
[..]

Vind ik persoonlijk een beeeeeeetje vergezocht.
Ik vroeg me niet af waar je reactie op sloeg, ik vind het veel te kort door de bocht. Ik was zelf duidelijk in argumentatie, jij beargumenteerd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 13:49 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ik bedoelde: "Hoe weet je nu waarom _iemand_ M$ schrijft ipv MS"

En dat vraagt om een heel ander antwoord dan dat jij geeft. Over het algemeen gebruikt men M$ ipv MS omdat MS nu eenmaal een groot bedrijf is met een enorm vermogen.

Dan is het dus geen troll.

Wie wel een TROLL is is de MSfan die niet eens inhoudelijk kijkt naar de reactie, maar meteen vanwege het dollarteken TROLL uitdeelt.

Waar ik soms best geirriteerd door wordt is dat iemand die gefundeerde kritiek heeft op microschoft (iemand als ik dus, diegene die meent dat ik geen argumenten heb gegeven in 100000 reactie moet zich laten nakijken, (of je het ermee eens bent is twee)) ... om de haverklap TROLL aan de broek krijgt van een stel MS-nichten.

Ik begrijp best dat ik me niet al te kort door de bocht moet uitlaten, maar dat geldt ook voor moderator.

Stelling: "MS-fans hebben het hoogste penaltyratio in de club".

Penalty ratio van MOI is doorgaans 0.005 oid.

MODERATOR EXAMEN:
reactie 1
Windows XP vind ik absoluut een slecht OS. Het is trager dan zijn voorganger, het is instabieler naar mijn eigen ervaring, minder veilig (altans volgen de berichten), en ik vind het gewoon niet prettig in omgang. Ik blijf voorlopig bij win2k, en ben bezig met migreren naar LINUX. Dat is tenmiste wel geschikt voor tweakers. XP en zeker de opvolger daarvan is niets meer dan koppelverkoop van diverse applicaties met de kern (winapi) van het OS, puur omwille van inkomsten en marktaandeel, Macht en machtsmisbruik dus. Ook daaarom verkies ik een open OS.
reactie 2
Windows XP vind ik een geweldig OS. Het is sneller dan zijn voorganger, het is stabieler, beter bestendig tegen virussen, en veel prettiger en gebruiksvriendelijker in omgang. Ik heb mijn vorige windowsversie (ME) de deur uit gedaan en kan haast niet wachten mijn geld uit te geven aan de opvolger (longhorn). Echte een OS voor de tweaker!!. Microsoft is sowieso erg goed bezig. Ook .NET is veelbelovend.
Aan de heren van dit forum. Stel het is ONtopic, welke beoordelingen kun je hier aan toekennen (graag 1 decimaal achter de komma).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Ok, * netman laat zijn vizie er ook nog eens op los!

M$ schrijven is een troll, wrom dan? Omdat mensen die dit schrijven een poging doen mensen te beledigen. een dollarteken geeft aan dat je denkt dat het bedrijf _alleen_ aan geld denkt en alles zal doen om het te krijgen.

'Ik schrijf geen $ om te trollen'

Das nie slim. Als je geen reden hebt om het (negatieve) dollarteken te schrijven kan je beter gewoon een S intikken. Dies namelijk makkelijker te bereiken dan de $. :)

Sim-pel *D

edit:
En de layout wil ook nog wel eens wat. de entertoets kan je vinden een paar toetsen onder de backspace die op zijn beurt weer in de buurt van de F12 zit. :(

[edit2]Das beter! *D[/edit2]

[edit3] Mijn andwoord op het examen is dat IMO bijde reacties op of nabij de +2 interresant moeten. Het zijn beide voornamelijk meningen, met fundering, waardoor ze een +1 waard zijn. Dat plus het basispunt = +2 :P [/edit3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 20:56 schreef Netman867 het volgende:
M$ schrijven is een troll
Nope, er kan best M$ staan in een reacie die +4 waard is. Het gaat om _wat_ er geschreven wordt. Een beetje netjes verwoorden is gewenst, doch M$ moet gewoon mogen. Dat is gewoon ingeburgerd. :P

Het zou echt te gek worden als M$ niet meer geschreven mag worden.

En wat moeten anti-MS moderators dan doen? Moeten zij alle M$schrijvers +4 gaan geven???

Lijkt mij dat M$ of MS er nauwelijk toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

reactie 1
Het enige jammere aan deze reactie vinnik dat er net ietsje te duidelijk een conclusie wordt gegeven, laat je die aan de lezer over heb je in mijn ogen een goeie reactie (mits beargumenteerd enzo :))

Deze: 2.5 (voornamelijk door het 2e deel)
De context kannum nog verhogen (ligt dus een klein beetje aan de aard van het artikel, en de omliggende reacties hebben ook (zij het minimale) invloed)
reactie 2
0.7 (hetzelfde als bovenstaande)
(graag 1 decimaal achter de komma).
[/quote]
Voor deze ene keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 21:07 schreef Jaymz het volgende:
Voor deze ene keer ;)
:) Cool significantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=455262

Simpel voorbeeld van een reactie die imho geen troll is. Toch stuk of 25 TROLL beoordelingen.

Echter, deze persoon geeft gewoon simpel antwoord op een vraag.

Dus imho zeker +1. Hij heeft gewoon gelijk nietwaar??

En voor de laatste regels mag hij best +2 grappig krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zaterdag 02 februari 2002 21:02 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Nope, er kan best M$ staan in een reacie die .... en dan nog een verhaal
Er stond ook nog uitleg bij die uitspraak, die moet je ff lezen aangezien hij (IMO in iig) andwoord geeft op je vragen die je nu stelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

ik heb begrip voor beide partijen, MS En Linux.
het enige probleem wat er is, is dat iedereen denkt het het beste te weten.
laat mensen toch lekker zelf weten of ze MS of Linux goed of slecht vinden, dat maakt de sfeer een stuk beter.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zaterdag 02 februari 2002 21:17 schreef Mad-Cow het volgende:
ik heb begrip voor beide partijen, MS En Linux.
het enige probleem wat er is, is dat iedereen denkt het het beste te weten.
laat mensen toch lekker zelf weten of ze MS of Linux goed of slecht vinden, dat maakt de sfeer een stuk beter.
idd, laat ze het zelf weten en laat het ons _niet_ weten. Dan zijn we ook onmiddelijk van het hele M$ gedoe af.

ik hoor het alweer: waarom zou ik dan geen M$ meer schrijven?
Omdat het bedrijf niet M$ of Micro$oft of Microschoft o.i.d. heet maar Microsoft of in het kort MS. Sim-pel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op zaterdag 02 februari 2002 21:15 schreef Zemanova het volgende:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=455262

Simpel voorbeeld van een reactie die imho geen troll is. Toch stuk of 25 TROLL beoordelingen.

Echter, deze persoon geeft gewoon simpel antwoord op een vraag.

Dus imho zeker +1. Hij heeft gewoon gelijk nietwaar??

En voor de laatste regels mag hij best +2 grappig krijgen :)
En daar ben ik het dus gewoon niet mee eens eigenlijk.
de kiddie-look van XP, dat ze de wereld willen domineren, ...
Dat zijn wel sentimenten die ik me kan voorstellen, maar ik vind het niet nodig om die te benadrukken in een reactie. Had ie deze 2 er niet bij gezet, dan was ik al wat milder geweest, dat in combinatie met zijn edit, was voor mij genoeg om 'm een -1 te geven.

Die opmerkking in z'n edit is misschien wel grappig bedoeld, maar alleen als je het eens bent met het feit dat MS overal geld probeert uit te halen is ie denk ik echt grappig.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 12:41 schreef Renegade het volgende:
Die opmerkking in z'n edit is misschien wel grappig bedoeld, maar alleen als je het eens bent met het feit dat MS overal geld probeert uit te halen is ie denk ik echt grappig.
Ik denk dat mensen die opmerking niet grappig vinden omdat zij wel moeten dokken. Diegene die wel lachen zijn de niet-helemaal-van-microsoft-afhankelijke tweakers.

Ik moest er behoorlijk om lachen iig. Ik heb het beste OS ter wereld, geen last van virussen (moet ik dus ook om lachen), geen last van crashes, veplichtte opdates etc, en 't kost me weinig onderhoud en geen geld. Maarja.

Verder is die reactie gewoon behulpzaam. Hij legt uit waarom iets zo is. Dat jij dat een TROLL vindt, vind ik dus onterecht. Je kunt niet eens beargumenteren waarom je het een TROLL vindt !?

Zo zijn er legio voorbeelden van ....

nevermind...

Gelukkig ben ik micro$$$choft onafhankelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op zondag 03 februari 2002 20:59 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die opmerking niet grappig vinden omdat zij wel moeten dokken. Diegene die wel lachen zijn de niet-helemaal-van-microsoft-afhankelijke tweakers'.

Ik moest er behoorlijk om lachen iig.
* KeX vindt hem ok niet grappig ook al heeft hij geen pay-per-press start button.
Ik heb het beste OS ter wereld, [...]
Jij hebt een OS waarvan jij vindt dat het voor jou het beste OS ter wereld is. Lijkt erop, maar is echt anders.
geen last van virussen (moet ik dus ook om lachen), geen last van crashes, veplichtte opdates etc, en 't kost me weinig onderhoud en geen geld. Maarja.
Je lacht je maar rot, maar ik als linux en windows gebruiker raak langzamerhand lichtelijk geprovoceerd door je opruiende en dus IMO trollende woorden. Ik ga er meestal niet op in omdat ik je als een uitwas van een minderheid zie, welke inderdaad in een door MS behoorlijk overheerste maatschappij nogal wel eens achtergesteld wordt. Uit dat oogpunt kon ik me je frustraties altijd redelijk voorstellen.
Verder is die reactie gewoon behulpzaam. Hij legt uit waarom iets zo is. Dat jij dat een TROLL vindt, vind ik dus onterecht. Je kunt niet eens beargumenteren waarom je het een TROLL vindt !?
Die reactie is deels behulpzaam, omdat hij inderdaad wat mogelijkheden aandraagt waarom MS niet door iedereen als even prettig wordt ervaren. De opmerking over wereld dominatie is IMO echter zo populistisch en provocerend dat de reactie alleen al daarom een troll zou kunnen verdienen. Hij is opruiend en raakt kant nog wal zonder zo lang er niet bij uitgelegd wordt waarom MS dat wil en bewijzen dat ze dat doen. Wereld dominatie is toch wel heel wat stappen verder dan met je bedrijf een monopoliepositie uitbuiten.
En dan komt voor mij de moeilijkste vraag, is het MS aan te rekenen dat ze in een dergelijke monopoliepositie terecht zijn gekomen? Of is dat soms de schuld van de markt zelf? Tuurlijk wil een bedrijf een zo groot mogelijk marktaandeel hebben en is elk bedrijf bereid om daar erg ver in te gaan.
Zo zijn er legio voorbeelden van ....

nevermind...

Wat je vindt moet je helemaal zelf weten en het is ook je goed recht om dat uit te dragen, maar er worden nogal eens, en ook door jou, meningen als feiten gepresenteerd en dat staat me tegen.

* KeX denkt dat hij elke keer als hij linux als luktnix gaat schrijven volledig onder de grond getrolled zou worden, als is het net zo'n suf woordgrapje als m$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
* KeX denkt dat hij elke keer als hij linux als luktnix gaat schrijven volledig onder de grond getrolled zou worden, als is het net zo'n suf woordgrapje als m$
+10 inzichtvol :)
zelfs ik zou dan een troll uitdelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 29-09 14:01

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 03 februari 2002 22:27 schreef Netman867 het volgende:

[..]

+10 inzichtvol :)
zelfs ik zou dan een troll uitdelen :P
Ik niet, een +1 grappig lijkt me veel meer op zijn plaats :P

Zemanova: Waarvoor moet jij altijd benadrukken hoe geweldig Linux wel niet is, en waarom veracht jij mensen die hetzelfde doen met Windows?
Ik vind toevallig Windows fijner dan Linux, maakt mij dat dan een stomme wannabee tweaker die niets weet? Dacht het niet.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
Op zondag 03 februari 2002 20:59 schreef Zemanova het volgende:

Ik denk dat mensen die opmerking niet grappig vinden omdat zij wel moeten dokken. Diegene die wel lachen zijn de niet-helemaal-van-microsoft-afhankelijke tweakers.
Ik vind dat die reactie wel op +1 mag persoonlijk. Hoewel ik me kan voorstellen dat mensen het er niet mee eens zijn, reageert WhiteDog alleen maar op een minstens even nutteloze opmerking, nl. dat Linux aanhangers niet eens zouden weten waarom ze liever geen Microsoft producten gebruiken. Meneer Dog vertelt vervolgens alleen maar wat mensen tegenstaat aan MS, daar hoeft hij m.i. geen hele onderbouwing voor te geven (hoewel het tegendeel wel uit de edit blijkt, zou hij voor hetzelfde geld pro-ms kunnen zijn en alleen maar een paar veelgehoorde argumenten tegen MS kunnen samenvatten). Opmerkingen als 'dat ze de wereld willen domineren' lijken me duidelijk enigszins sarcastisch en dat moet kunnen imho.
Ik heb het beste OS ter wereld
Vind jij, voor jouw doeleinden. Mijn tante Agatha van 49 (die heb ik niet, maar even ter illustratie) werkt makkelijker met Windows dan met Linux. Software installeren via ./configure en make install is, hoe je het wendt of keert, voor veel mensen lastiger dan een cdrom in de drive doen waarna autorun setup automatisch start. Om maar even een voorbeeld te geven.

En dan nu even over jouw reactie die je hier ergens noemt (ik heb trouwens wel eens een discussie met je gehad over een reactie van je, maar denk niet dat je het meer kan herinneren :))
en zou in 2003 moeten verschijnen, als een soort compromis tussen het zwaar
met .NET geïntegreerde Blackcomb en het huidige Windows XP

Net als ME dus, gewoon iets wat ook in een servicepack kan geld voor vragen.

Er zou in ieder geval al sprake zijn van een veel strakkere integratie tussen cliënt en server versies.
Dit om de windows servers de markt op de pushen, omdat het zonder steun van het monopolistische desktop OS windows de concurrentie met het suprieure Linux niet aan kan. De europese unie heeft daarom ook een onderzoek tegen MS lopen.
Je zal het er wel niet mee eens zijn, maar dit is gewoon een regelrechte troll imho. Ten eerst weet je helemaal niet wat de motieven van Microsoft zijn om client en server versies strakker te integreren. Je kan het vermoeden, er een theorie over hebben, maar je weet het gewoon niet zeker. Dan kan je het niet als feit presenteren - zeker niet als het een vrij aanstootgevend vermoeden is.

Dit: "omdat het zonder steun van het monopolistische desktop OS windows de concurrentie met het suprieure Linux niet aan kan" is ook gewoon een troll. Het feit dat Linux superieur is, is JOUW mening. Anderen, zoals mijn fictieve tante Agatha, hoeven die mening NIET per se te delen. MS maakt computers makkelijk bruikbaar voor leken, dat is ook een prestatie. Iemand die daar dus veel waarde aan hecht, kan dus zeggen dat hij Windows superieur aan Linux vindt omdat het makkelijk is. Verder weet jij helemaal niet of Windows zonder het desktop OS de concurrentie met Linux niet aan zou kunnen (onderzoeken? feiten? statistieken? zo ja: noem ze dan in je reactie zodat het iig onderbouwd is). Vergelijk jouw stukje is met de volgende manier:
Er zou in ieder geval al sprake zijn van een veel strakkere integratie tussen cliënt en server versies.
Mijns inziens doen ze dit vooral om de Windows server versies de markt op te drukken; als er een goede integratie tussen de twee versies is, is een keus voor het één vrijwel zeker ook een keus voor het ander, simpelweg omdat de integratie met een ander besturingssysteem (bv Linux) lastiger wordt.
Dan zeg je hetzelfde, maar minder trollerig.

De rest van je reactie is wel deels beter, maar alleen al op basis van het eerste deel kan ik me voorstellen dat mensen je een troll geven (hoewel stellingen als 'nix voor tweakers dus' ook niet echt helpen - wie ben jij om te beslissen wat een tweaker wil?).

Overigens ben ik helemaal niet anti MS, en ook absoluut niet anti-Linux. Ik heb hier 2 Windows computers, maar mijn D€ll laptop draait maar D€bian als enige OS en mijn file-server-in-ontwikkeling (als m'n buurman es een keer die HD komt afgeven) gaat ook Debian draaien. Vind Linux een heerlijk OS, maar Windows heeft ook zijn handige kanten (lees: compatibiliteit voor m'n school software, voor de rotzooi van m'n zusje en zodat m'n moeder makkelijk geïntegreerd kan werken). Voor verschillende doeleinden en systemen (mijn laptop is maar een C466 met 128MB - Win2k gaat redelijk maar niet super, XP te traag, 9x te instabiel --> debian prima oplossing voor mij) valt voor beide OS'en wat te zeggen. En Windows is gewoon makkelijk en goed geïntegreerd, wat ik persoonlijk ook prettig vind.

Ik kan me ook wel vinden in bepaalde dingen die je zegt, maar door de manier waarop je ze soms brengt kan ik me goed voorstellen dat mensen zich eraan ergeren. Je schiet er zelf ook niks mee op want als mensen zich ergeren aan je manier van reageren, zullen ze ook weinig van je mening aantrekken (ik in ieder geval niet).

Peace :)

edit:
Halve zin afgemaakt

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op zondag 03 februari 2002 23:00 schreef ArthurS o.a. het volgende:

[..]Opmerkingen als 'dat ze de wereld willen domineren' lijken me duidelijk enigszins sarcastisch en dat moet kunnen imho.
[..]
Is waar, maar in de context waarin dit verhaal zich speelt kan ik niet altijd het onderscheid tussen sarcasme en serieuze opmerkingen meer zien. Misschien dat de toch wel ontstane irritatie ook mijn zicht vertroebelde.

(Misschien ook niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 22:17 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

* KeX vindt hem ok niet grappig ook al heeft hij geen pay-per-press start button.
[..]
ok, smaken verschillen.
Jij hebt een OS waarvan jij vindt dat het voor jou het beste OS ter wereld is. Lijkt erop, maar is echt anders.
[..]
dat bedoel ik inderdaad.
welke inderdaad in een door MS behoorlijk overheerste maatschappij nogal wel eens achtergesteld wordt. Uit dat oogpunt kon ik me je frustraties altijd redelijk voorstellen.
[..]
Dat is een aardige spijker. Het probleem is dat MS mij gewoon tijd en geld kost. Terwijl ik producten van hen niet eens wil gebruiken.
Die reactie is deels behulpzaam, omdat hij inderdaad wat mogelijkheden aandraagt waarom MS niet door iedereen als even prettig wordt ervaren. De opmerking over wereld dominatie is IMO echter zo populistisch en provocerend dat de reactie alleen al daarom een troll zou kunnen verdienen.
De opmerking over wereld dominatie is evengoed behulpzaam. Het is provocerend verwoord, doch in deze context is dat imho ook juist de bedoeling.
Wereld dominatie is toch wel heel wat stappen verder dan met je bedrijf een monopoliepositie uitbuiten.
Het is een softwarebedrijf.
Werelddominatie op softwaregebied gaat het dus om.
Lijkt me dat MS aardig op weg is aangezien het onmogelijk is om te computeren zonder microsoft.

Slecht weinig mensen kunnen zonder windows, alleen echte tweaekers, en die hebben juist veel last van de diverse monopolies van MS. Denk bijvoorbeeld aan hpfs, ie en netscape, icq en msn, en de diverse gesloten standaarden zoals de win api's, docformaat, smbprotocol, etc..etc..
En dan komt voor mij de moeilijkste vraag, is het MS aan te rekenen dat ze in een dergelijke monopoliepositie terecht zijn gekomen? Of is dat soms de schuld van de markt zelf? Tuurlijk wil een bedrijf een zo groot mogelijk marktaandeel hebben en is elk bedrijf bereid om daar erg ver in te gaan.
[..]
Het is beide. Software is qua verhouding var. en fixed cost sterk geneigd te monopoliseren.

MS heeft monopolies kunstmatig gecreeerd, en houdt ze kunstmatig in stand door machtsmisbruik, kracht van de default voor domme gebruikers, etc..
Wat je vindt moet je helemaal zelf weten en het is ook je goed recht om dat uit te dragen, maar er worden nogal eens, en ook door jou, meningen als feiten gepresenteerd en dat staat me tegen.
Er worden idemdito feiten als meningen verkondigd. Dat microsoft machtsmisbruik hanteerd om concurrentie te nekken is geen mening maar een feit. En zo zijn er honderden FEITEN. (lees de findings of fact maar na).

Verder is het zo dat een mening een mening blijft ook al wordt deze als feit gepresenteerd. En een mening geven mag.
Dat is een groot verschil.

Als ik telkens microSUCKS of microSCHOFT zou schrijven is het idd een troll. Een dollartekentje is gezien het feit dat Micro$oft meer omzet maakt dan het brutonationaalproduct van alle derde wereldlanden bij elkaar niet vreemd.

En mede daarom (derde wereldlanden) steun ik 100% linux. Een OS behoort een open standaard te zijn dat aan marktwerking onderhevig is en geen monopolistisch product dat een monopolistisch bedrijf misbruikt om op illegale wijze andere marken aan te boren.

Ik herhaal....

En mede daarom (derde wereldlanden) steun ik 100% linux. Een OS behoort een open standaard te zijn dat aan marktwerking onderhevig is en geen monopolistisch product dat een monopolistisch bedrijf misbruikt om op illegale wijze andere marken aan te boren.

Als een een of ander achterlijke microsoft nicht TROLL uitdeelt louter omdat er een dollartekentje staat neem ik dus ook zeker zwaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 23:00 schreef ArthurS het volgende:
Vind jij, voor jouw doeleinden. Mijn tante Agatha van 49 (die heb ik niet, maar even ter illustratie) werkt makkelijker met Windows dan met Linux.
Dat is voor een groot deel gevolg van monopoliemisbruik van MS. Want de GUI is voor bijde OSjes - zeker voor de leek - even ingewikkeld.
Software installeren via ./configure en make install is, hoe je het wendt of keert, voor veel mensen lastiger dan een cdrom in de drive doen waarna autorun setup automatisch start. Om maar even een voorbeeld te geven.
Dit vind ik dan weer een stom voorbeeld :)
Software hoeft niet geinstalleerd te worden door de gebruiker. Dat moet nu onder windows wel omdat windows en een heleboel ander pakketen geen publiek goed zijn. Maar daar heb ik weer een heel andere filosofie over. (dus ga in niet verder hierop in)
En dan nu even over jouw reactie die je hier ergens noemt (ik heb trouwens wel eens een discussie met je gehad over een reactie van je, maar denk niet dat je het meer kan herinneren :))
Nope :) ben wel benieuwd.
[..]
Je zal het er wel niet mee eens zijn, maar dit is gewoon een regelrechte troll imho. Ten eerst weet je helemaal niet wat de motieven van Microsoft zijn om client en server versies strakker te integreren. Je kan het vermoeden, er een theorie over hebben, maar je weet het gewoon niet zeker. Dan kan je het niet als feit presenteren - zeker niet als het een vrij aanstootgevend vermoeden is.
Het is een theorie, een andere kijk. Dat is imho interessant.
Dit: "omdat het zonder steun van het monopolistische desktop OS windows de concurrentie met het suprieure Linux niet aan kan" is ook gewoon een troll.
Nee, dat is een theorie, gebaseerd op inzicht in prijs/prestatieverhoudingen en redelijk wat marktonderzoek (door mezelf) en marktinzicht.

Wel is het erg kort door de bocht, maar het is niet mogelijk om het eigenlijk anders te verwoorden. Dan is het effect weg.
Het feit dat Linux superieur is, is JOUW mening.
Anderen, zoals mijn fictieve tante Agatha, hoeven die mening NIET per se te delen. MS maakt computers makkelijk bruikbaar voor leken, dat is ook een prestatie.
Heel fijn, maar ik heb het over servers !! Daar is linux suprieur.
Iemand die daar dus veel waarde aan hecht, kan dus zeggen dat hij Windows superieur aan Linux vindt omdat het makkelijk is. Verder weet jij helemaal niet of Windows zonder het desktop OS de concurrentie met Linux niet aan zou kunnen (onderzoeken? feiten? statistieken? zo ja: noem ze dan in je reactie zodat het iig onderbouwd is).
Dat is gewoon inzicht :) sorry
Vind Linux een heerlijk OS, maar Windows heeft ook zijn handige kanten
Ja, maar praktische mogelijkheden doen imho niet ter zake. Het gaat om de filosofie. Vrijheid !!
(lees: compatibiliteit voor m'n school software,
AAAaaaaarghh!!
Compatibiliteit is juist een reden dat ik een hekel krijg aan MS. Het bedrijf doet alles om ervoor te zorgen dat men alleen compatible is als men windows heeft. Duizenden voorbeelden die dat bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
Op zondag 03 februari 2002 23:54 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Dat is voor een groot deel gevolg van monopoliemisbruik van MS. Want de GUI is voor bijde OSjes - zeker voor de leek - even ingewikkeld.
[..]
Die geef ik je, maar al met al blijf ik bij m'n mening dat Windows -ook al ben je gewend of niet- voor een leek makkelijker te begrijpen en te leren is dan Windows.
Nope :) ben wel benieuwd.
Tis al een tijd geleden dus sinds je maar een beperkt aantal hits krijgt als je op username zoekt kan ik hem denk ik niet meer vinden. Het ging ruwweg over hetzelfde :)
Het is een theorie, een andere kijk. Dat is imho interessant.
Wát je daarmee wil zeggen is zeker interessant, maar de manier waarop je het zegt overschaduwt naar mijn mening (en duidelijk ook naar die van anderen) het interessante.
Nee, dat is een theorie, gebaseerd op inzicht in prijs/prestatieverhoudingen en redelijk wat marktonderzoek (door mezelf) en marktinzicht.
Waarom zeg je dat er dan niet bij? Ik kan ook wel beweren dat BMW's oneindig veel beter zijn dan Mercedessen, maar die bewering heeft geen enkele waarde als ik niet zeg op basis waarvan ik tot die conclusie kom.
Wel is het erg kort door de bocht, maar het is niet mogelijk om het eigenlijk anders te verwoorden. Dan is het effect weg.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar op deze manier is het enige effect dat je bij veel mensen wekt irritatie. Dat is dus erg weinig effect.
Heel fijn, maar ik heb het over servers !! Daar is linux suprieur.
Dat kan iemand die je reactie leest niet ruiken.
Ja, maar praktische mogelijkheden doen imho niet ter zake. Het gaat om de filosofie. Vrijheid !!
Helemaal mee eens, maar dat geldt alleen voor mensen die daarom geven. Ik vind de vrije, open filosofie van Linux ook prachtig, maar ik vind het ook hartstikke leuk om een snelle auto te rijden. 95% van de bevolking vindt het goed zat 'als ie maar rijdt'; voor diezelfde 95% is de computer een veredelde typmachine waar ze mee kunnen mailen, spelletjes spelen en internetten. Ze krijgen er van de Vobis gratis een Windows licentie bij en verder zal het ze worst zijn of er het vrije Linux of 'gesloten' Windows opstaat. Het énige wat voor hun ter zake doet is die praktische kant: of het goed werkt. Verder doen ze d'r toch niks mee. En, nogmaals, ik denk dat voor dat soort mensen Windows makkelijker is.

Ook ikzelf vind Windows soms nog makkelijker dan Linux, dus als ik dan iets belangrijks snel gedaan moet hebben wat voor mij makkelijker in Windows gaat, gebruik ik Windows. Hoe mooi ik de vrije filosofie ook vind, het praktische aspect heeft voor mij ook minstens evenveel waarde.
AAAaaaaarghh!!
Compatibiliteit is juist een reden dat ik een hekel krijg aan MS. Het bedrijf doet alles om ervoor te zorgen dat men alleen compatible is als men windows heeft. Duizenden voorbeelden die dat bewijzen.
Heb je gelijk in.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 00:08 schreef ArthurS het volgende:
Waarom zeg je dat er dan niet bij? Ik kan ook wel beweren dat BMW's oneindig veel beter zijn dan Mercedessen, maar die bewering heeft geen enkele waarde als ik niet zeg op basis waarvan ik tot die conclusie kom.
Tja... Ik heb gewoon geen zin om altijd maar weer bronvermelding te doen. Trouwens het heeft geen zin.

In het verleden heb ik honderden keren TROLL gekregen, of ik nu wel of niet bronvermelding doe.
Dat kan iemand die je reactie leest niet ruiken.
Het volgt wel uit de context :)

Dit om de windows servers de markt op de pushen, omdat het zonder steun van het monopolistische desktop OS windows de concurrentie met het suprieure Linux niet aan kan.
Helemaal mee eens, maar dat geldt alleen voor mensen die daarom geven. Ik vind de vrije, open filosofie van Linux ook prachtig, maar ik vind het ook hartstikke leuk om een snelle auto te rijden. 95% van de bevolking vindt het goed zat 'als ie maar rijdt'; voor diezelfde 95% is de computer een veredelde typmachine waar ze mee kunnen mailen, spelletjes spelen en internetten. Ze krijgen er van de Vobis gratis een Windows licentie bij en verder zal het ze worst zijn of er het vrije Linux of 'gesloten' Windows opstaat. Het énige wat voor hun ter zake doet is die praktische kant: of het goed werkt. Verder doen ze d'r toch niks mee. En, nogmaals, ik denk dat voor dat soort mensen Windows makkelijker is.
En nogmaals: Een vrije en gezonde markt zorgt voor betere innovatie, en daardoor zouden dat soort mensen beter af zijn als iedereen linux zou hebben.

Om nog maar te zwijgen van derde wereld landen.

En om het nog maar niet te hebben om de specialisatiemogelijkheden die linux wel heeft en windows niet.

Grtz.,
Flipz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
* Renegade kruipt onder zijn rots vandaan... :P
Ik heb het beste OS ter wereld
mening
geen last van virussen
onwaar
geen last van crashes
minder last van crashes... ;)
(ja, ook jij kunt wel eens een crash hebben onder linux, en als dat bij jou niet het geval is weet ik er nog niet genoeg vanaf, want ik heb er wel last van zo heel af en toe ;))
verplichtte updates
Ze zijn niet verplicht.
Wil je een "stabiel" systeem blijven draaien, is het waarschijnlijk beter om updates te doen, maar dat is met de software en met de kernel van linux ook zo.
(even om verwarring te voorkomen, onder stabiel vat ik hier dus even van alles samen, van kleine bugs tot security holes e.d.)
't kost me weinig onderhoud
Als het eenmaal draait niet meer nee :)
en geen geld
Tsjah.... kan je tenslotte niet altijd ongelijk geven ;) :P
En om het nog maar niet te hebben om de specialisatiemogelijkheden die linux wel heeft en windows niet
Leuke uitspraak, maar dan specialiseer je je in een onderdeel van het OS. Dat is bij MS ook mogelijk (bijvoorbeeld het bouwen van een Active Directory. Da's echt niet even doorklikken, vooropgesteld dat je het ook goed wilt doen).
Ik ben er ook niet afhankelijk van. Ik ben een blije gebruiker van zowel windows als een aantal *nix/*nux/*BSD varianten, en elk OS heeft zijn voor en nadelen. De kunst is om het OS te vinden waarmee je het lekkerst werkt, en waar je je "thuisvoelt".

Heb ik het heel erg mis als ik denk dat dat bij jou al gelukt is :? ;) :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 08:56 schreef Renegade het volgende:
* Renegade kruipt onder zijn rots vandaan... :P
mening
ja, en?
onwaar
nee, ik heb er echt geen last van. windowsgebruikers snappen dat denk ik niet
minder last van crashes... ;)
ik zelf heb nog nooit een linuxcrash meegemaakt.
Wil je een "stabiel" systeem blijven draaien, is het waarschijnlijk beter om updates te doen
ik doelde hiermee op het door de strot drukken van MSN. Er wordt gewoon gevraagd of je wilt installeren, zeg je nee --> wordt er gewoon weer gevraagd, net zolang tot je op ja drukt.

Nee, dat is klantvriendelijk !
maar dat is met de software en met de kernel van linux ook zo.
Yeah right, weet jij wel waar je over praat? Jij vind XP zeker ook stabieler dan w2k?? Hoe lang heb je daar over gedaan om achter te komen? M.a.w: hoe snel duurde het voordat XP minder crashte bij jou dan 2k??

Ik zou niet weten welke linux kernel het stabielste is. Op papier de 2.4.x serie, maar ik heb meer dan een jaar uptime met een 2.2.x kernel. En nog nooit een linuxcrash zelf meegemaakt, ook nog nooit een gedwongen reboot. Wel heb ik altijd de nieuwste security updates
Als het eenmaal draait niet meer nee :)
En dat kan ik van windows niet zeggen. Daarbij: linux installeer ik in pak 'm beet 10 minuten. Dat kan ik van windows ook niet zeggen.
Leuke uitspraak, maar dan specialiseer je je in een onderdeel van het OS.
Nee, ik heb het over specialisatiemogelijkheden niet over specifieke onderdelen.
Ik ben er ook niet afhankelijk van. Ik ben een blije gebruiker van zowel windows
Dus toch.
De kunst is om het OS te vinden waarmee je het lekkerst werkt, en waar je je "thuisvoelt".

Heb ik het heel erg mis als ik denk dat dat bij jou al gelukt is :? ;) :+
Vrijheid is dat overstappen van het ene OS naar het andere makkelijk moet gaan. Linux biedt dat wel, altans in grote mate, windows biedt geen vrijheid.

Dat ik last heb van microsoft terwijl ik geen software van hun wil gebruiken komt omdat het bedrijf machtsmisbruik en monopolies kent.

De hele IT industrie lijdt daaronder. (les 1 algemene economie)

ik snap niet dat er mensen zijn die het bedrijf uberhaupt verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
nee, ik heb er echt geen last van. windowsgebruikers snappen dat denk ik niet
Fijn dank je... Dat jij er geen last van hebt wil niet zeggen dat ze er niet zijn, of dat jij er geen last van kunt krijgen. Ik heb onder al mijn non-MS OS'en een virrusscanner draaien (alleen bedrijfsmatig, prive maakt het me niet zoveel uit).
ik zelf heb nog nooit een linuxcrash meegemaakt.
Tsja, ik dus wel.
ik doelde hiermee op het door de strot drukken van MSN. Er wordt gewoon gevraagd of je wilt installeren, zeg je nee --> wordt er gewoon weer gevraagd, net zolang tot je op ja drukt.
Of je zet even een vinkje bij "deze melding niet meer weergeven :P
Yeah right, weet jij wel waar je over praat? Jij vind XP zeker ook stabieler dan w2k?? Hoe lang heb je daar over gedaan om achter te komen? M.a.w: hoe snel duurde het voordat XP minder crashte bij jou dan 2k??
Ik hoop dat je het iets vriendelijker bedoelde dan het overkwam, want ik beschouw mezelf toch wel als iemand die toch nog wel "iets" van computers weet. En nee, ik vind XP niet stabieler dan 2K (heb zelfs al een paar memory dumps gehad die ik onder 2K nog niet ben tegengekomen |:( :)).
En dat kan ik van windows niet zeggen. Daarbij: linux installeer ik in pak 'm beet 10 minuten. Dat kan ik van windows ook niet zeggen.
Ik ook niet van linux...
Nee, ik heb het over specialisatiemogelijkheden niet over specifieke onderdelen.
Zoals :?
Dus toch.
Ja, ik gebruik ook windows ja. Lijkt me niets mis mee, zolang ik er geen problemen mee heb.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Trouwens Flipz, kom je ook naar de meeting toe? Dan drinken we er eentje, onder het genot van een goede OS discussie :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Flipz drinkt waarschijnlijk water omdat Grol$ch een monopolie positie heeft, vervolgens gaat ie klagen dat zijn water daardoor duurder wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op maandag 04 februari 2002 11:46 schreef raptorix het volgende:
Flipz drinkt waarschijnlijk water omdat Grol$ch een monopolie positie heeft, vervolgens gaat ie klagen dat zijn water daardoor duurder wordt ;)
:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Trouwens Flipz, kom je ook naar de meeting toe? Dan drinken we er eentje, onder het genot van een goede OS discussie :)
We shall be waiting for you! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 11:46 schreef raptorix het volgende:
Ben jij nou zo dom, of doe je alleen maar zo dom??

/me denkt het eerste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 09:46 schreef Renegade het volgende:
Welke meeting? en wanneer? Van de modjes hier? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 09:38 schreef Renegade het volgende:

Of je zet even een vinkje bij "deze melding niet meer weergeven :P
Als die er zou zijn zo ik dat wel hebben gedaan ja...
Ik hoop dat je het iets vriendelijker bedoelde dan het overkwam,
Ik bedoel het best vriendelijk :)
En nee, ik vind XP niet stabieler dan 2K
Pas maar op dat je geen TROLL krijgt van raptornix
Zoals :?
Integratie in producten door derden
Ja, ik gebruik ook windows ja. Lijkt me niets mis mee, zolang ik er geen problemen mee heb.
En ik kijk dus verder dan alleen naar waar ik zelf problemen mee heb.

Ik kijk bijvoorbeeld naar politieke correctheid, innovatie op lange termijn, integratie van software met derden, een goedkoop en publiek eigendom, publieke kennis. Daar gaat het om: delen van kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 04 februari 2002 19:48 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Welke meeting? en wanneer? Van de modjes hier? :)
[topic=388692]

Van de moddereters :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 04 februari 2002 19:55 schreef Zemanova het volgende:

Als die er zou zijn zo ik dat wel hebben gedaan ja...
Euh? :?

Hmm, bij mij zat die optie er wel in. Misschien bij een andere versie?
Ik bedoel het best vriendelijk :)
Gelukkig :*
En ik kijk dus verder dan alleen naar waar ik zelf problemen mee heb.

Ik kijk bijvoorbeeld naar politieke correctheid, innovatie op lange termijn, integratie van software met derden, een goedkoop en publiek eigendom, publieke kennis. Daar gaat het om: delen van kennis.
Hier ga ik nog es ff over nadenken, want ik moet toegeven dat ik het op een aantal van de hierboven genoemde punten wel met je eens ben, alleen de wijze waarop je het brengt vind ik af en toe niet helemaal. Maar ja, een goede discussie is ook wel es lekker op z'n tijd ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Hm, de meningen zijn nog steeds verdeeld. Hoe kan dat toch..... :P

Mijn mening staat nogsteeds, als je niet wil flamen/trollen, doe dan ook niet iets dat daarop zou kunnen lijken.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 19:15 schreef Netman867 het volgende:
Mijn mening staat nogsteeds, als je niet wil flamen/trollen, doe dan ook niet iets dat daarop zou kunnen lijken.... :)
Ja, maar er zijn ook gewoon grensen. Als ik niet fatsoenlijk mijn mening meer kan geven zonder Troll te krijgen is mijn grens iig overschreden. :) Elkaars mening respecteren mag ook, en dat zie ik van de kant van de MS aanhang niet altijd gebeuren. TROLL enkel en alleen voor een dollartekentje onafhankelijk van de inhoud kan gewoon niet :)

Affijn. Topic is weer uitgemolken, en MOI heeft enkel de intensie dergelijke onderwerpen even aan te kaarten als het hem te gek wordt. :)

Of de MS aanhang het nu prettig vind of niet. Kritiek op MS mag, en is heel logisch gezien het _feit_ dat overheid zich er zelfs mee bemoeit. Geen kritiek kunnen geven slaat nergens op. Het gaat juist vaak om kritiek. Meelopen en de reet van Bill Gates likken kan iedereen.

/me heeft alles nu wel weer gezegd :)
Pagina: 1