uitbetaald voor surfen?¿?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:50
Hallo, ik wou vragen of d'r al iemand daadwerkelijk uit is betaald door zon get paid for surf geval ik heb het zelf ook al eens gedaan maar weinig ontvangen :'(
Wie heeft d'r al een keer betaald gekregen en met welke serevr zeg maar?
mvg FFF :D

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Getpaid4 betaald netjes uit, cheque uit Atlanta gekregen, ingewisseld en werkt perfect :) :)

Ref= mijn nick name, dus als je me wilt bedanken voor deze info........

Verwijderd

GetPaid4 betaald idd
Ook cashsurfers betaald gewoon, helaas worden hier de punten die je verdiend steeds minder waard :(
Owja, en als je dan toch bij getpaid4 gaat, neem dan xxxMaverick maar als referral :)

• xxxMaverick
LOL, en waar heb ik dat aan te danken????? :) :)

Verwijderd

Waarom telt getpaid4 maar ongeveer 3% van het aantal minuten dat ik surf? Das niet echt eerlijk.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Ik weet niet of de volgende een hoax is of niet maar de site zegt tussen 20$ - 120$ per uur !!! uit te kunnen betalen :)
http://www.bepaid.com/users.rhtml?REFID=11009746

Ik heb het in ieder geval wel geprobeerd, check het uit kan ik zeggen.. En euuhh.. Als je wil kun je gewoon op de link klikken natuurlijk ;)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• xxxMaverick
ROB, daar vraagt i dus niet om........

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ik heb ook getpaid en heb al een uur of 15 eerlijk gesurft.

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

xxxMaverick, het is alleen maar vriendelijk bedoeld, misschien bang dat hij jou ref niet invult ;) ?

GetPaid is ook leuk, al heb ik de laatste tijd wel problemen met het bereiken van de server. Het leek me wel OK om even te melden dat 20$p/u misschien ook wel mogelijk is, mits het werkt :( ??

Ik las net in een andere post dat ze (net als ik dus) al een tijdje zitten te wachten op de benodigde software :( minder dus..

't is RobzQ btw

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

hehe, ik had ook m'n eigen ref kunnen geven, maar dat vind ik persoonlijk erg opdringerig staan, dus doe ik het maar zo :)

• Toiletman
  • Laatst online: 19-08 17:38
Spedia (met m'n ID in de link) heeft mij $43,91 betaald, waar 87 piek van over bleef bij de postbank, dus da's iig binnen :)
Alladvantage (ook met m'n ID in de url) heeft me nog niet betaald, dat wordt volgende maand, maar daarvan heb ik ook al bij verschillende mensen cheques gezien.
Greetz,
Toiletman

Only dead fish go with the flow

• xxxMaverick
BENDER:

En toch stiekem hopen dat i die van jou neemt?? ;)

ach, rijk zul je er toch niet van worden

Verwijderd

Ik ben uitbetaald in cheques door:

Spedia - $67 of zo
AllCommunity - $107
AllAdvantage - $413

Plaatjes van de cheques te zien op mijn site.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ik heb 56,46 dollar van getpaid4.
Best wel fun dit btw: Ik was gepakt op cheaten (in mijn onervaren cheat-dagen) En dus was mijn account gedisabled.
Maar ik kon dus nog wel de cheque opvragen :) :) :)
En ja hoor, nadat ik mijn vorige account allang was vergeten, kreeg ik die cheque nogeens... lol eh?

Oja ik heb maar een rekening geopend bij de postbank, want daar kan het aanmerkelijk goekoper>> dat inwisselen van cheques.

Oja en ik ben ook erg tevreden met adframe, namelijk je hebt geen gezeur met inwisselen van cheques wat je minsten weer 20 piek kost :(
dus klik hier om met Adframe geld te verdienen in heerlijke nederlandse guldens.

ok..

• FFF
xxxmaverick waarom zet jij geen link dan?
misschien kan ik deze gebruiken :D :D :D
kun je die ook gebruiken met kabel?
en hoeveel betaald die per uur???
mvg FFF

• xxxMaverick
FFF:

Aangezien je vraagt om een link
http://www.getpaid4.com/?xxxMaverick

Getpaid4 werkt met de kabel (heb ook nog wel een leuk progje voor je, kan je hem aan laten staan)
Laatste betaling was 0.40 dollar per uur, daarvoor hoger. Dit komt dus neer op meer dan een gulden per uur (hoge dollarkoers)

groet

• Toiletman
  • Laatst online: 19-08 17:38
Spedia heeft vanaf nu trouwens ook een referral systeem van 5 lagen diep...

Only dead fish go with the flow

• FFF
tnx zal heb gebruiken als hij het doet :D
waar kuhn je zo'n progje downen?

mvg FFF

• xxxMaverick
Zeg, ik kreeg net een mailtje........Ik kan alleen niet replyen.........Als diegene dat progje nog wil, mailen naar sellisjan@hotmail.com

Met een GOED e-mail adres, dus hotmail ofzo........

Verwijderd

Kijk maar op me homepage http://browse.to/ca$h ze hebben allemaal al een x uitbetaald (boven de 50 piek) en keb vorige x een leuk prijsje met de online lotto gewonnen. ik verdien trouwens +/- 200 piek in de week met die gein(keb wel 2 vieuwbars in me beeld,maar ja 19" dus valt mee) :) :) :)

nou nog hopen dat er niemand van de belastingsdienst op tweakers zit ;) ;) ;) ;)

• xxxMaverick
Zeg MORK:

Ik wil je dat progje best sturen, maar je @home adres werkt niet! Bij een reply of intikken van adres krijg ik alles net zo hard weer terug Vanuit hotmail en anderen.......Ik wil het je dus met plezier opsturen, maar open maar ff een hotmail account ofzo, want dit gaat niet........Groet :) :)
Pagina: 1