controle chip op LCD sega Game gear?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 19:30
Ik wil mijn LCD van mijn sega game gear in me kast modderen :) hoe sluit ik het aan en hoe weet ik of het uberhaupt wel kan?

zijn er sites over? iemand een adres?

Ugh :+

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Ik denk dat dat niet gaat lukken...

Volgens mij wordt het eens tijd voor een 'Groot wat kan ik met dit LCD'-topic :o... Er komen iedere dag wel weer topics voorbij met de vraag 'kan ik dit LCD gebruiken voor in mijn PC?'

• Jackbq
haha maybe kweenie?
maar hoezo zou dat niet lukken?

(ja ik zever he? :+)

• ludo
Omdat ieder apparaat wel een eigen controller-chip heeft, en het is heel lastig om uit te vinden hoe je die aan moet sturen.

En ik denk niet dat in je Sega-ding een standaard controller zit...

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 20:21 schreef lOdUde het volgende:
Ik denk dat dat niet gaat lukken...

Volgens mij wordt het eens tijd voor een 'Groot wat kan ik met dit LCD'-topic :o... Er komen iedere dag wel weer topics voorbij met de vraag 'kan ik dit LCD gebruiken voor in mijn PC?'
Top[ic is er al...
[topic=398141/1/25]

• Jackbq
hmm daar zijn zeker geen sites over? want ik vind er niet veel over bij google en altavista :?

das echt wel verdomde k*t :'(

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 20:27 schreef jackel7007 het volgende:
hmm daar zijn zeker geen sites over? want ik vind er niet veel over bij google en altavista :?

das echt wel verdomde k*t :'(
Koop dan gewoon een nieuwe in een van de EIO topics of bij conrad. Heb ik ook gedaan, Verwacht hem binne nu en 2 dagen :)

Verwijderd

[klote mode]

STOP MET DINGEN TE SLOPEN VOOR LCD's (sorry)

een LCD KOOP je, NIET graties door het ergens uit te halen, zelfs LCD met HD***** werken meestal niet, de HD44780 WEL. de HD6**** niet, waarom zou een verdomd sega dien dan werken!

en als het als flame overkomt, kan het me zelfs niet schelen, er moet iets aan gedaan worden aan die "werkt die LCD"-topics

[/klote mode]

• Jackbq
Hm anders flikker jij een pleuris end op eey?
ga ergens anders de slimme man uithangen als je toch geen answer weet waarom reageer je dan op mijn topic name?

Speak to my hand dude, youre face is to ugly for my eyes.

:+

• ludo
Maar eigenlijk heeft Mr.Chronom wel gelijk...

Die controllerchips zitten gewoon verdomd ingewikkeld in elkaar. Maar omdat nu veel mensen een LCDtje kopen met een HD44780 chip, waar wel veel ondersteuning voor is, zie je dat ons oerhollands instinct ons verteld dat in veel meer apparaten LCD's zitten. En iedereen heeft ergens nog wel een kapot apparaat liggen... Gratis dus :) Maar daar kan je helemaal niks, noppes, nada mee...
Het is jammer, maar het is niet anders.

Verwijderd

ben ik dus niet alleen met mijn mening

heb ook opgevangen dat er een sticky topic / stuk bij de FAQ komt, waarmee in de toekomst vragen als deze zullen moeten verdwijnen (hopelijk)

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Op donderdag 31 januari 2002 20:42 schreef jackel7007 het volgende:
Hm anders flikker jij een pleuris end op eey?
ga ergens anders de slimme man uithangen als je toch geen answer weet waarom reageer je dan op mijn topic name?

Speak to my hand dude, youre face is to ugly for my eyes.

:+
|:(
Sorry zeun, maar jij schrijft meer een flame dan Chrono, hij zegt niet dat je op moet flikkeren. Hij zegt gewoon dat je eens even moet opletten, er zijn de laatste tijd al ±5 threads over Sega en LCD voorbij gekomen, dus UTFS!!!!!! Stop met spullen mollen om er LCD's uit te halen. Als je een beetje verstand hebt dan weet je zelf wel dat de kans om dit werkend te krijgen 0, nix is. En als het antwoord al slecht 20000x gegeven is dan moet je er wel eens achter komen dat je de oplossing voor dit probleem zelf moet gaan bedenken. Je bereikt hier nix mee. SLOTJE
<edit>
Excuus, ik heb de verklaring voor dit gedrag al gevonden
Aantal posts:41
Gem. aantal posts/dag:1
</edit>

Verwijderd

:z

edit : [topic=398300/1/25]

was het beu, slotje komt er wel "eens"

• Corn

Corn

Raar jongetje

Phreak, slotje plz.

• Jackbq
Goddamn sorry hoor, zal nie meer flamen en de rulez us lezen, maar ik moest het gewoon ff weten die sega licht hier en ik doe er niets mee leek me best wel gaaf idee..
mooi winamp VU op da schermpje...

greetz

• Corn

Corn

Raar jongetje

Op donderdag 31 januari 2002 21:47 schreef jackel7007 het volgende:
Goddamn sorry hoor, zal nie meer flamen en de rulez us lezen, maar ik moest het gewoon ff weten die sega licht hier en ik doe er niets mee leek me best wel gaaf idee..
mooi winamp VU op da schermpje...

greetz
Nee, doe dat maar niet meer en lees de roels liefst vanavond nog eens goed door. Heel gaaf, winamp erop, maar het kan NIET. Je bent niet de eerste en helaas ook niet de laatste. Of je moet een wonder in programeren zijn en zelf uit kunnen vogelen wat naar het LCD te sturen.

Verwijderd

Ff een ouwe koei laten zien :)
[topic=353228/1/25]
Staat misschien ook nog wel bruikbare zooi.

Succes en meld het ff als het gelukt is, hier (nog) niet in ieder geval.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 21:35 schreef Cornholio2001 het volgende:
Phreak, slotje plz.
[topic=396113/1/25] :Z

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10

chromeeh

the Gnome

Argh... waarom blijft iedereen altijd zeuren of die maffe LCD'tjes uit telefoons en game consoles....
De kans dat je zo'n ding goed aan de praat krijgt is 1 op 1000 ,aangezien je nooit goede duidelijke schema's krijgt + het feit dat je zelf aant proggen moet om 'm aan de praat te krijgen....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Gebruik de search ff zodat je uitkomt bij de LCD FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.