Toon posts:

pc start niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
haj,

m'n klasgenoot heb een heel raar probleem,
hij had zijn pc uitgezet, volgende dag weer aan en dan gebeurde er het volgende
pc start op, krijgt scandisk omdat hij niet goed is afgesloten, krijgt ff xp balkie, en dan een foutmelding die te snel om te lezen over z'n screen gaat en dan start ie weer opnieuw en begint die hele cyclus weer opnieuw

hij heb win xp prof

probleem werd eerste opgelost door hdd in andere pc te stoppen te formatten(fat32, win xp draaide toch op ntfs?) en dan terug win erop en spele maar

maar nu is het weer terug, we denken dat het misschien aan defragmenteren ligt, hij herinnert zich nog dat ie had gedefragd met windefrag (probs met fat 32 en ntfs?) en hij had ook 2x64 (1x 100 en 1x 133) door 1x 256

Verwijderd

Ja mijn vriend heb ik ook gehad precies hetzelfde!!!!
maarja bij mij was het een virus. ik had hem gewoon geformatteerd en hoppa hij deed het weer.. winXP kan trouwens op Fat32 en op NTFS draaien. succes ;)

Verwijderd

had je post niet goed gelezen je had dus al gefiormatteerd maarja misschien virus in een nieuw progrmma wat je weer hasd geinstalld gewoon opnieuw installen xp dan stap voor stap dingen installen en kijken of ie nog normaal doet

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens vragen wat ie allemaal installeert, hij heb z'n schijf opgedeeld, dus het zou een virus van de andere partitie kunnen zijn
maar hoe vind ie dat?????