okee, ik dus (zoals in me vorige topic te lezen was) linux (RedHat 7.2, workstatiion setup) geinstalleerd, en ik dacht even VMWare er op te zouten. Vraagt de installer op een gegeven moment om gcc (volgens de installer een C compiler
)... komt er op neer dat ik dat ding nergens kan vinden... glibc is geinstalleerd, maar zelfs na het doorspitten van de lap text die bash:/ find | grep gcc teruggeeft kan ik nix vinden dat er op lijkt... ja /usr/lib/gcc-lib
... weet iemand waar dat ding verstopt zit?
Maar glibc != gcc 
Ik denk dat je ff een rpm'tje van gcc moet installen, die zal wel niet standaard bij de workstation setup zitten
Ik denk dat je ff een rpm'tje van gcc moet installen, die zal wel niet standaard bij de workstation setup zitten
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
d'oh als find | grep gcc al nix teruggeeft, zal ie dan toevallig dáár wel staanOp donderdag 31 januari 2002 20:18 schreef dinges het volgende:
/usr/bin/gcc
welk RPM'etje? 't zijn er een beetje veel om doorheen te wandelen en in me RPM map ls | grep gcc geeft nix terug ...Op donderdag 31 januari 2002 20:20 schreef Roel het volgende:
Maar glibc != gcc
ik geef gewoon antwoord op je vraagOp donderdag 31 januari 2002 20:22 schreef |HunterPro| het volgende:
d'oh als find | grep gcc al nix teruggeeft, zal ie dan toevallig dáár wel staan![]()
daar zit hij bij mij verstoptOp donderdag 31 januari 2002 20:16 schreef |HunterPro| het volgende:
weet iemand waar dat ding verstopt zit?
PSN: Houtvlot
Verwijderd
-gooi eens een 'updatedb' in je crontab, locate werkt daarna IETS sneller dan find
- GCC niet kunnen vinden, zie freshmeat/soureforge, zoek op...jawel....gcc, et voila
just a few tips
- GCC niet kunnen vinden, zie freshmeat/soureforge, zoek op...jawel....gcc, et voila
just a few tips
Nou, dat kostte jou anders hooguit 13 minuten! Je kent www.rpmfind.net al neem ik aan? Daar kan je dar soort nuttige dingen vinden zonder hier te posten.Op donderdag 31 januari 2002 20:29 schreef |HunterPro| het volgende:
moest dus de packet egcs-1.1.2-30.i386 installerendaar zittie in
jahw maar kom dáár maar op
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
IRC did the trick (so did kees)Op donderdag 31 januari 2002 21:43 schreef ajvdvegt het volgende:
[..]
Nou, dat kostte jou anders hooguit 13 minuten! Je kent www.rpmfind.net al neem ik aan? Daar kan je dar soort nuttige dingen vinden zonder hier te posten.
grrr, het is me dus toch niet gelukt
ben 3 uur bezig geweest en daarna maar gereboot naar windows XP... de depencies waren in zo'n rare kettingvorm dat ik dus niets geinstalleerd kreeg, want ze waren allemaal depencies van elkaar en samen installeren wilde ook niet lukken...
vanmiddag ga ik het maar meteen goed doen bij de installatie
vanmiddag ga ik het maar meteen goed doen bij de installatie
Pagina: 1