Vage Geforce 3 ti200

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:24

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Hello,

Ik en een vriend van mij hebben een geforce 3 gekocht. Hij wekt perfect, en het is ook volgens zegge een hele goede, namenlijk een Leadtek Geforce 3 Ti200. Wat wij nu errug gek vonden is dat we de kaart nergens terug kunnen vinden, maar wel iets wat er op lijkt.

Je hebt namenlijk twee versie van deze kaart, de TDH en de T.

Pic van de Ti 200 T:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kdz/got/ti200t-big.jpg

Zoals je ziet er een lieve fane op, en geen DVI.

Dit is een plaatje van de veel duurdere Ti 200 TDH:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kdz/got/ti200-big.jpg

Zoals je ziet heeft deze een hele andere cooler, en een DVI aansluitingen.

Nu heeft de kaart die wij hebben, de cooler van de goedkopere ti200 t, maar wel de DVI aansluiting die op de veel duurdere TDH zit. :) :)

Dit is dus heel apart, weet iemand welke verzie wij nu wel hebben??

TIA

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• 23m3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 13:02

23m3

Time to change batteries!

Ik heb precies dezelfde als jij! Ik heb geen idee hoe dat nou zit....

Verwijderd

Een cooler bepaalt niet de specs van een kaart, dus ga maar uit van de duurdere versie (met DVI e.d.)

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 11:50
De onderste heeft 128 mb geheugen (TBA?). En volgens mij heb je een goede Leadtek, ik heb ook een Ti200 (TDH?) verkocht met 64 mb, MET DVI..

Hmmm...

T = titanium
TD = titanium + DVI
TDH = titanium + DVI + H.......

- hardware always changes.. -

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:01
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kdz/got/ti200t-big.jpg
Leadtek winfast Gf3 ti 200

g*dvered*mme, k*tzooi. zat die fan standaard op die kaart?

ik heb er namelijk geen bijgekregen :(

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:54
Maakt toch niet uit :? Een GF3 = een GF3 :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Sured
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 22:19
en de H staat voor hardware-monitoring
als iemand dit al aan de praat heeft gekregen onder WinXP dan houd ik me aanbevolen....

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
owke iemand die deze dus ook heeft, en er ervaring mee heeft, welke het nu wel is, en offie eventueel dat hardware monitoring onder een anders OS aan de praat heeft gekregen??

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 20:19 schreef Jestar het volgende:
De onderste heeft 128 mb geheugen (TBA?). En volgens mij heb je een goede Leadtek, ik heb ook een Ti200 (TDH?) verkocht met 64 mb, MET DVI..

Hmmm...

T = titanium
TD = titanium + DVI
TDH = titanium + DVI + H.......
Ik heb er dus 64 mb DDR 4ns op zitten...

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 20:37 schreef Damian het volgende:

[..]

Ik heb er dus 64 mb DDR 5ns op zitten...
4ns toch ??? >:) ik heb btw dezelfde kaart :)
btw ik moet die vriend moet voorstellen

Verwijderd

hardware monitoring;
De hardware monitor van de boven staande kaartjes zitten in de ledjes rechts bovenin. link http://www.leadtek.com/geforce3/gf3tdh.htm
Op de asus is dit met de smartdocter gedaan... maar werk niet echt nauwkeurig onder winxp...

• 23m3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 13:02

23m3

Time to change batteries!

Op donderdag 31 januari 2002 20:51 schreef systeempje het volgende:
hardware monitoring;
De hardware monitor van de boven staande kaartjes zitten in de ledjes rechts bovenin. link http://www.leadtek.com/geforce3/gf3tdh.htm
Op de asus is dit met de smartdocter gedaan... maar werk niet echt nauwkeurig onder winxp...
Eh.. ik denk niet dat er een hardware monitor in die ledjes zit :P Die ledjes zijn er voor om te kunnen zien of er een AGP probleem oid is. Hardware monitor geeft temperatuur e.d. aan, die zit er apart op. Niet op die van mij trouwens :( (denk ik).

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 20:42 schreef MaXxX het volgende:

[..]

4ns toch ??? >:) ik heb btw dezelfde kaart :)
btw ik moet die vriend moet voorstellen
staat er toch???? |:( |:(
Eh.. ik denk niet dat er een hardware monitor in die ledjes zit Die ledjes zijn er voor om te kunnen zien of er een AGP probleem oid is. Hardware monitor geeft temperatuur e.d. aan, die zit er apart op. Niet op die van mij trouwens (denk ik).
klopt,

die ledjes zitten er bij mij ook op. Er zit idd geen hardware monitor op, dus ikke het nu helemaal niet meer snappen :)

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 21:48 schreef Damian het volgende:

[..]

staat er toch???? |:( |:(
[..]

klopt,

die ledjes zitten er bij mij ook op. Er zit idd geen hardware monitor op, dus ikke het nu helemaal niet meer snappen :)
je had je post geedit :)

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

Waarschijnlijk heb je de TD versie. Er nogal wat verschillende versies in omloop. Ik heb zelf de Leadtek GF3TI200 OEM, dat is dus zonder koeler (wel heatsink)en ook geen koelblokjes op het geheugen met enkel TV Out. Daar staat trouwens de T voor in de versie.
T TV-OUT
D DVI
H Hardware monotoring (via Winfox)

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

Verwijderd

Jep, jij hebt de TD, zeker weten. Ach, als je niet overklockt heb je aan die TD meer dan genoeg, door die grotere sinkies op de THD klockt deze iets beter. maar de TD is altijd nog handmatig te tweaken uiteraard

• overlord

overlord

Fan van Mitch & Damian

Op donderdag 31 januari 2002 23:25 schreef Pjoeloe het volgende:
Jep, jij hebt de TD, zeker weten. Ach, als je niet overklockt heb je aan die TD meer dan genoeg, door die grotere sinkies op de THD klockt deze iets beter. maar dit is altijd nog handmatig te tweaken uiteraard
Hoeft helemaal niet hoor!
Mijn OEM versie heb ik voorzien van een blorb en zonder ramsinkjes draait deze stabiel op 230/530 :9~

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 23:30 schreef overlord het volgende:

Hoeft helemaal niet hoor!
Mijn OEM versie heb ik voorzien van een blorb en zonder ramsinkjes draait deze stabiel op 230/530 :9~
Volgens mij moet je beter leren lezen, ik zei toch echt dat die TD ook handmatig getweaked kan worden.

En met sinkies kan die van jou 550 >:)

blord? :)

• overlord

overlord

Fan van Mitch & Damian

Op donderdag 31 januari 2002 23:38 schreef Pjoeloe het volgende:

[..]

Volgens mij moet je beter leren lezen, ik zei toch echt dat die TD ook handmatig getweaked kan worden.

En met sinkies kan die van jou 550 >:)

blord? :)
Ik bedoel eigenlijk dat je geluk moet hebben met de core. Je hebt goede en minder goede.
Dit heeft niets te maken met de versie die je hebt(T, TD, TDH). Zelfs met een TDH versie kun pech hebben.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

De core is niet de belangrijkste factor. Deze moet normaal zeker de 200MHz kunnen halen met een normale airflow in je case.
Het memory is een heel ander verhaal.
Standaard is in de meeste gevallen 4ns memory geplaatst.
Dit loopt standaard bij een Ti200 maar op 400MHz terwijl het gespecificeerd is voor 500MHz.
500MHz is onder normale omstandigheden dan ook bijna altijd haalbaar. Alles wat daar boven is, is de echt overclocked. Het ene kaartje haald dus maar 510MHz en het andere haald gemakkelijk de 550MHz. (Artifact vrij)
Het blijft dus een kwestie van geluk, netzoals ook met gewoon geheugen.
Alles hangt in de meeste gevallen natuurlijk van de temperatuur af, vanwege al zo'n hoge snelheden van alle onderdelen.
Blijft dus proberen.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 00:01 schreef Rick2001 het volgende:
De core is niet de belangrijkste factor. Deze moet normaal zeker de 200MHz kunnen halen met een normale airflow in je case.
Het memory is een heel ander verhaal.
Standaard is in de meeste gevallen 4ns memory geplaatst.
Dit loopt standaard bij een Ti200 maar op 400MHz terwijl het gespecificeerd is voor 500MHz.
500MHz is onder normale omstandigheden dan ook bijna altijd haalbaar. Alles wat daar boven is, is de echt overclocked. Het ene kaartje haald dus maar 510MHz en het andere haald gemakkelijk de 550MHz. (Artifact vrij)
Het blijft dus een kwestie van geluk, netzoals ook met gewoon geheugen.
Alles hangt in de meeste gevallen natuurlijk van de temperatuur af, vanwege al zo'n hoge snelheden van alle onderdelen.
Blijft dus proberen.
Jupz, die van mij loopt nu stabiel op 233/540. Echt hoger wil ie niet, want dan krijg je van die leuke lijntjes in je beeld :P

Pagina: 1