Toon posts:

netwerk/internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou een modempje inbouwen en de handel op het internet helpen is geen probleem maar nu vroeg mij iemand of hij zijn netwerkkaart kan gebruiken om te internetten,dus zonder modem en zonder van een netwerk gebruik te maken.
Dus de vraag is kan hij internetten met alleen een netwerkkaartje in de pc te bouwen??

sorry vergeten te zeggen,hij heeft geen kabel.

Verwijderd

als ie kabelinternet neemt wat gebruik maakt van de combi kabelmodem en netwerkkaart wel, anders niet nee :{

Verwijderd

is mogelijk, maar volgens mij moet je dan een huurlijn nemen...dan prikken ze volgens mij gewoon glasvezel in je muur dat je direct in je netwerkkaart moet douwen

weet het niet zeker

wat ik wel zeker weet dat dat een stuk duurder is dan "gewoon internet", dus niet echt rendabel

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Nee dit is niet mogenlijk. Je hebt inderdaad ook wel Kabel en Adsl internet waarbij je wel een modem hebt maar die in plaats van met de normale manier met een utp kabel met je computer verbonden zijn. Ook al neem je een huurlijn dan komt er nog een soort van modem te staan die waarschijnlijk wel met een netwerk kaart aan je computer verbonden is. Maar waarom zou je dat op die manier willen?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 20:26 schreef rwb het volgende:
Nee dit is niet mogenlijk. Je hebt inderdaad ook wel Kabel en Adsl internet waarbij je wel een modem hebt maar die in plaats van met de normale manier met een utp kabel met je computer verbonden zijn. Ook al neem je een huurlijn dan komt er nog een soort van modem te staan die waarschijnlijk wel met een netwerk kaart aan je computer verbonden is. Maar waarom zou je dat op die manier willen?
die gast heeft vast geen geld voor een modem :)