Ik loop op een basisschool stage, en nou heeft men daar 2 audio cd's (de grote reis groep 3 en groep 4) en daarvan wil men een kopietje maken om die ook te gebruiken in andere klassen. Ik heb al een keertje geprobeerd om daar een kopietje van te maken. Maar elke keer neemt die de laatste nummer niet helemaal over, hij stopt ineens na een tijdje. De cd duurt minder dan 74 minuten dus dat is het probleem niet. Er zit blijkbaar een beveiliging op
. Om nou speciaal voor die andere klassen nog zo'n exemplaar aan te schaffen die maar voor een korte periode wordt gebruikt vinden ze dat overbodig.
Ik heb het zowel thuis als bij school geprobeerd om een kopie te kunnen maken maar zonder resultaat (elke keer ontbreekt er iets aan de laatste nummer).
Weet iemand een ander methode om toch een kopietje kunnen maken van die audio cd's??
Ik heb het zowel thuis als bij school geprobeerd om een kopie te kunnen maken maar zonder resultaat (elke keer ontbreekt er iets aan de laatste nummer).
Weet iemand een ander methode om toch een kopietje kunnen maken van die audio cd's??