Toon posts:

niet lachen maar vraag over voodoo 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb xp, een geforce 3 en een oude voodoo3. nou wil ik een tweede scherm aanluiten op die voodoo3 maar elke keer als ik dat doe loopt me windows vast. heeft iemand een driver of zo die dit oplost???

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
waarschijnlijk heb je deze website al gecheckt... voodoofiles.com staan ook 3th party drivers bij mischien helpt het

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Barreljan
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

jepper. kijk even op voodoofiles.com en dan een xp driver zoeken

Het zou moeten werken (in win2k en 9x zeker)

edit:
het geeft niets hoor dat je een 3dfx Voodoo3 heb. Zorg dat we 3dfx NIET vergeten!

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Topicstarter
heb al wat gevonden bij guru3d.com/.....3dfx vergeten no way...heb nog de eerste voodoo!!!!!!!!!!!!!!!!!yeah baby i'm the real king.....

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op donderdag 31 januari 2002 20:21 schreef nighttiger het volgende:
heb al wat gevonden bij guru3d.com/.....3dfx vergeten no way...heb nog de eerste voodoo!!!!!!!!!!!!!!!!!yeah baby i'm the real king.....
keb hier ook nog een échte Voodoo Graphics Accelerator (voodoo1) van wel 4 hele megabytes, enne de laatste productie kaart V5 5500 >:)

Nostalgie gewoon >:)

Verwijderd

ik heb ook nog een voodoo 3 2000 , naar ik wil een voodoo 5 hebben (gewoon omdat 3dfx ruleZ)

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op donderdag 31 januari 2002 20:28 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik heb ook nog een voodoo 3 2000 , naar ik wil een voodoo 5 hebben (gewoon omdat 3dfx ruleZ)
...(gewoon omdat 3dfx ruleZ)... NATUURLIJK, staat voorzich!!

dan kijk je even bij vraag en aanbod, staan er d8 ik nog 2, weet niet of ze al verkocht zijn

• Sir Vega
3dfx ruled hier een voodoo 2 owner met 12 MB!!!!!!

heb helaas toch een geforce erin zitten... moest wel ik werd gedwongen :(

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op donderdag 31 januari 2002 20:34 schreef masternewman het volgende:
3dfx ruled hier een voodoo 2 owner met 12 MB!!!!!!

heb helaas toch een geforce erin zitten... moest wel ik werd gedwongen :(
zet het dan ff bij je sig! :+

Verwijderd

Ik zal maar niet mee gaan flamen, hoewel de drang daartoe erg groot is :P

/me heeft sinds de introductie van de GeForce geen ander merk meer gehad :P

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 21:58
Hier ook een owner van een voodoo 3 3000 onder XP. Werkt allemaal als je de goeie drivers van voodoofiles haalt. Mijne is trouwens wel te koop.... helaas..

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Sir Vega
me geforce staat toch in sig??

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:05
Op donderdag 31 januari 2002 20:28 schreef Metal-Kool4 het volgende:
De mijne overkopen? voor 200 Euro.

- Mijn PC -

Verwijderd

Topicstarter
nou die drivers werken ook niet helemaal optimaal ben ze nu aan het uittesten...ben bang dat ik het moet vervangen

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Nog een TROTSE Voodoo 3 3000 bezitter.. :)

Hij werkt hier nog perfect onder windows XP .. Lekker UTen is er ook nog steeds bij dus wacht verlopig nog even met de aanschaf van een nieuwe.... Hij werkt voorlopig nog goed... Dus waarom een nieuwe kopen.. Probeer het zolang mogelijk uit te stellen zodat ik dan weer het "nieuwste van het nieuwste" heb... Zodat ik er weer een hele tijd mee vooruit kan..

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Ik heb een VooDoo3 2000 en XP werkte goed hiermee. Heb nog wel win2k drivers liggen. Ik ben namelijk weer van XP afgestapt.

You can't have everything. Where would you put it?

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op donderdag 31 januari 2002 21:08 schreef masternewman het volgende:
me geforce staat toch in sig??
nee man, die voodoo2 12MB :P

• Sir Vega
Op donderdag 31 januari 2002 21:14 schreef Voodoo_man het volgende:

[..]

nee man, die voodoo2 12MB :P
nice maar ik heb wel is een keer kommentaar gehad op me sig omdat ik er een kaart in had staan die ik niet gebrukte (teruggestuurd naar winkel en w8te op nieuwe) en dat waren zon 8 man... scheelt een hoop gezeik van dat soort *** dus laat ik hem er maar uit...

ik had trouwes een apollo voodoo 2 koste 240 piek toen heb bon ook nog :)

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

Ik draai hier dual-display door een Voodoo3(AGP) en een S3Virge(PCI) naast elkaar te gebruiken.

Onder WindowsXP draaien de 'G.O.D.' drivers het beste heb ik gemerkt...ik weet niet of ze ook het snelste zijn, maar je kunt alles probleemloos draaien, das ook wat.

(edit: niet goed gelezen)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
* sharkzor heeft een voodoo banshee gehad.
draaide wel lekker in m'n k6-300, maar voor de drivers en support heb ik geen goed woord over.
ben wel weer snel terug gegaan naar nvidia (edge3d, riva128, tnt2, gf2gts, gf3ti500).
verder nog een gf2mx in m'n athlon800 bak hangen. draait zeker lekker :) en er staat een gf2mx200 in bestelling voor een divx/dvd bak :9

maar een voodoo3 als 2e kaart is zeker leuk. vooral als je nog oude glide only games wilt spelen (o.a. nfs2SE)
als ik nog een voodoo5 pci tegenkom voor weinig, wil ik hem zeker hebben :9

• StratoFarmer

StratoFarmer

Misschien moet je de Voodoo3 (PCI blijkbaar?) instellen als primary video adapter in DE BIOS!
Daarna kun je in WinXP/2000 instellen dat je Geforce primary moet zijn.

Dit wil wel eens helpen...

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
G>O>D drivers????????????????

• StratoFarmer

StratoFarmer

Ja, zo heeft die maffe 3rd party Haxor 'um genoemd...kan het ook niet helpen.

Verwijderd

ik heb zo'n voodoo4 in mn 2de systeem zitten.... maar ik ben er niet tevreden mee, erg onstabiel en traag (onder winxp) Kheb al verschillende drivers geprobeerd... alleen onder win98 doet hij het redelijk. ga hem binnenkort vervangen denk ik.. waarschijnlijk een GeForce256 met 32DDR. die zal wel wat harder trekken dat die voodoo4..

/me Houd de doos van z'n voodoo4 lekker wel
Pagina: 1