Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GoT agenda, mag dat, gaat dat lukken.. of?

Pagina: 1
Acties:

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoi,

In dit topic postte ik dat ik het id heb voor een GoT agenda, en de reacties zijn, zoals te lezen, positief! :)

Alleen hoe zit dit qua copyright. Mag dat? Of mag het niet en moeten we er maar mee stoppen.

En als het mag, wie wil me helpen, want zoiets kan ik natuurlijk niet in mijn eentje doen, met fotosoep ben ik ook niet echt goed. :(

🌞🍃

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dit is ernstig commerciëel, en als GoT (in deze fase) iets nog niet is, dan is het wel commerciëel. Ook denk ik niet dat het goed is om GoT te hypen in de vorm van een agenda etc, omdat dit weer een hoop rare mensen naar je forum trekt. De beste forumbezoeker is degene die er toevallig langsloopt en zich direct aangesproken voelt, niet degene die het via reclame (desnoods agendas) opgedrogen krijgt...

verder nofi of course, vind het alleen niet een grandioos idee...

[sub] verder blijft * HunterPro gewoon bij z'n HEMA 2001-2002 agenda :Y)[/sub]

• kamerplant
  • Niet online
Het hoeft toch niet in de winkels te liggen. We kunnen het ook gewoon in kleine aantallen hier alleen op GoT verkopen, en niks laten horen aan niet members.
Het hoeft dus niet van die commersieële troep te zijn. :)

🌞🍃

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

mwah, is imo nogal commercieel ;)

• syserr
  • Laatst online: 29-11 09:36

syserr

kangoeroe

Op donderdag 31 januari 2002 20:16 schreef DR het volgende:
mwah, is imo nogal commercieel ;)
misschien wat voor de tweakshop tweakgear dan!? ff femme contacten dus...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Verwijderd

ik heb ook al in het andere topic gereageerd, en ik vind het een goed idee

meteen commercieel gaan is misschien wel een grote stap, en de kosten van een drukker weet ik niet, maar ik denk dat een hoop tweakers zo'n agenda heel leuk zullen vinden.

als we eventuele copyright dingen met GoT regelen (als het idee niet meteen goedgekeurd wordt door de crew) en gewoon van tweaker tot tweaker (net als die t-shirts, casebadges, en neo-zonnebrillen inkoop actie bijv.) deze dingen gaan verkopen?

dit is een soort van back-up plan, let wel!

edit:

al gezegd zie ik net...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 22:10
lijkt me wel koel :+

• kamerplant
  • Niet online
Ik heb net Femme gemailt of ie dit draadje even wil lezen. :)

🌞🍃

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
dan krijg je wel veel n00bs :{

* veldmuis zou trouwens nooit zo een ding kopen :{

als ik wat moet opnoteren..palm :Y)

papier is niet goed voor het bestaan van GoT :{

• HunterPro
  • Niet online
wat is het volgende? De tweakers.net zwembroek? De GoT boxer? :o

het pessarium het het GoT logo er op?

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 13:54

Pyrus

Hardknock life

Op donderdag 31 januari 2002 21:43 schreef |HunterPro| het volgende:

lol
GoT dekbedovertrekken..... GoT behangpapier... heck waarom geen GoT-world atractie park :P :+

LinkedIn

Verwijderd

dan wil i ook Graag Fokzine wc papier >:)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het lijkt mij een goed id als je even contact opneemt met Daniel (ik geloof dat hij daar over gaat.. anders misschien Floris) :)

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 22:02 schreef Pyrus52 het volgende:
GoT dekbedovertrekken..... GoT behangpapier... heck waarom geen GoT-world atractie park :P :+
GoT Zwemslip met "Henk" precies op die plaats waar zich het geslacht bevindt, ook badlakens en vooral een vlag :) !

Een échte GoT vlag die je op het strand kunt hijsen en op de (zeil-)boot kunt laten wapperen ten teken dat er -weer- een boot Tweakers komt aanvaren... :? ;)

Badlaken is ook wel mooi; er valt veel te verdienen aan die GoT-'merchandise'...;
vooral als het een hype wordt... ;)

Verwijderd

Ik zie niet in waarom commercie een bezwaar zou zijn?

shop.tweakers.net / tweakDSL .. lijkt me ook redelijk commercieel, een agenda zoals deze zal best goed zijn voor naamsbekendheid.

Nadeel is wel dat dan heel GoT (nog erger) overspoeld wordt door mensen tussen de 10 - 16 (na die leeftijd koop je zo'n agenda niet meer imo)

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 03:49 schreef hezik het volgende:
Ik zie niet in waarom commercie een bezwaar zou zijn?
omdat hoe commercieler je het maakt, hoe minder de betrokkenheid zal worden van de mensen die niet commercieel bezig zijn hier op got (99.9%)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:12

Daniel

Kapitein NCC-1701
Jammer maar helaas, dit staan we niet toe.
Het ontwikkelen en verkopen van Tweakers.net/GoT merchandise wordt in eerste instantie door ons zelf gedaan.

De acties waarbij we het gebruik van onze naam (+ logo) wel toestaan zijn kleine oplages, alleen bedoeld voor de lol (zoals bijv. de GoT-aanstekers)

Om dit agenda-plan een beetje winstgevend te krijgen zul je er enkele duizenden van moeten verkopen.
Los van het feit dat dat zo veel organisatie vergt dat ik betwijfel of het ooit van de grond zal komen is dat niet de richting die we met de Tweakgear en aanverwante producten op willen.

• kamerplant
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 12:53 schreef Daniel een heel verhaal.
Oké, is best. :)
Mag er dan een slotje op?

🌞🍃

Verwijderd

aiks, nog account van mijn bro aanstaan :o

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 16:24 schreef Spartacuz het volgende:
aiks, nog account van mijn bro aanstaan :o
was ikke dus, had een foutje gemaakt :o
Op vrijdag 01 februari 2002 03:49 schreef hezik het volgende:
Nadeel is wel dat dan heel GoT (nog erger) overspoeld wordt door mensen tussen de 10 - 16 (na die leeftijd koop je zo'n agenda niet meer imo)
zelfs mensen tussen de 10 en 16 kunnen nog best veel van computers (of al is het maar Spielerij) weten/er bedreven in zijn...

/me is ook tussen de 10 en 16 :P

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 21:43 schreef |HunterPro| het volgende:

de GOT Zippo :) :) :) :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/371727

:P
Pagina: 1