Zijn er al mensen met Bepaid?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Yow luitjes, ik heb me een week geleden laten inschrijven voor Bepaid (draai ik gewoon naast Adframe) maar ik heb nog steeds geen toegang tot de download van die pay bar.

Heeft iemand dat ding al draaien?
En tikt het een beetje aan?

En hoelang hebben jullie moeten wachten voordat jullie hem mochten downloaden?

Thnx in advance

Verwijderd

ik heb me al zeker 2 maanden ingeschreven (misschien wel 3). maar ik heb 'm nog niet mogen neerladen :(

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Ik sinds 9 Februari. Wachte wachte wachte :(

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ik heb me gister ingeschreven, en ik verwacht voorlopig nog geen e-mail.....

Verwijderd

Same story here.
Keb zelfs al een Banner(die voldoet aan de antispam eisen) op me home page geplempt.

Dus mocht iemand anders intresse hebben browse.to/ca$h en mocht je geen intresse hebben...who care's!!! eer dat een ander die bar heeft ben ik al dood ;)

Verwijderd

Wederom:
de uitdraai van Advision van Bepaid is uitgesteld. Dat omdat Bepaid wil dat dat kreng perfect is (en dus ook cheatproof?!)

Daarna wordtie uitgebracht op basis van inschrijving. De eersten eerst enzo. Meer in een andere Bepaid-thread

Als je op de hoogte wil blijven van dit soort nieuws, schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief. Krijg je eens per week het laatste nieuws op betaald surfen gebied op je digitale deurmat geflikkerd. Inschrijven kan hier: http://www.egroups.com/group/freemoneytalks
Pagina: 1