Hoe een screenshot/plaatje van een website te maken, wanneer deze niet helemaal in beeld past en er toch helemaal op komt te staan, zoiets als dit:
Omslachtig, maar wel een oplossing:Op donderdag 31 januari 2002 19:48 schreef Trancefreak het volgende:
Hoe een screenshot/plaatje van een website te maken, wanneer deze niet helemaal in beeld past en er toch helemaal op komt te staan, zoiets als dit:
[afbeelding]
Verwijderd
dan zijn de verhouding toch niet goed?Omslachtig, maar wel een oplossing:
neem verschillende screenshots op verschillende gedeeltes van de site. Dus eentje helemaal boven aan, eentje in het midden en eentje helemaal onderaan. Vervolgens paste je ze samen in een beeldbewerkings programma als photoshop.
Dan zal ik je nu wel correctenOp donderdag 31 januari 2002 20:26 schreef Strike het volgende:
[..]
dan zijn de verhouding toch niet goed?
zou je hem ook breder moeten maken eigenlijk!!
correct me if i'm wrong
Putting the bit in Biton since 1997
Idd, en dat terwijl hij nog een niet nader te noemen site (*kuch* phusion *kuch*) moet afmakenOp donderdag 31 januari 2002 20:50 schreef OzBoz het volgende:
Programma's zat die voor je scrollen en dan ook nog een screenshot maken.. kan merken dat prototype tijd teveel heeft
Verwijderd
Verwijderd
lol.Op donderdag 31 januari 2002 21:19 schreef LiNiaaL het volgende:
als je het met meerdere prtscr'z wil doen, _moet_ je een prog als clipcache hebben anders wordt het echt te irritant(xchrijf t voluit want ik ben TEGEN de afko 'irri'!!!), vooral als je niet zo'n snelle amd 1.2|256MB|30GB|GF2 enz hebt als ik...(zeg niet dat ik blij moet zijn want ik i.net met 56k!!!!!!!!!!)
Woei, waar heb jij Nederlands geleerd ?LiNiaaL:
als je het met meerdere prtscr'z wil doen, _moet_ je een prog als clipcache hebben anders wordt het echt te irritant(xchrijf t voluit want ik ben TEGEN de afko 'irri'!!!), vooral als je niet zo'n snelle amd 1.2|256MB|30GB|GF2 enz hebt als ik...(zeg niet dat ik blij moet zijn want ik i.net met 56k!!!!!!!!!!)