Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 8210 of de Samsung A300 met Ben?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het dat het plaatje onder het glas van de Samsung A300 snel kapot gaat?
Ik twijfel tussen de Samsung A300 en de Nokia 8210 met een Ben regelmatig abb. wat is de beste keuze en waar kan ik deze tel. met dit abb. goedkoop krijgen? B-)

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die Samsung met Ben regelmatig abb. het goedkoopst krijgen?

Verwijderd

Ik heb ze allebei gehad en ik zou het eerlijk zeggen: Ze beviel me allebei niet :r .

Nokia 8210: binnen 3 weken beeldscherm kapot |:( , Kon gemaakt worden maar dat duurde bij mij 3 maand zonder leentoestel.

Samsung A300: Klote menu's dat is natuurlijk persoonlijk maar ik vind het echt helemaal niets.

Ik heb geen ervaring met de 8310 maar dat lijkt me meer wat en hij is niet zo heel veel duurder dan de A300, of ga voor de nieuwe ericsons die zijn ook PHAT.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 10:06
Die nieuwe ericsson is idd een relaxt telefoontje. Dat het plaatje bij de a300 snel kapot gaat klopt. Een vriend van me heeft de telefoon (een maand of drie) en nu is het plaatje al helemaal verkleurd (een afrader dus). Ook de 8210 is niks, je hoort er veel negatieve reacties op (de software is pas na 25 bugfices goed en de displays zijn slecht).
Een siemens (s/me45) lijkt me ook een goede optie, ze hebben fijne menu's en zijn degelijk (verder veel geheugen in de telefoon). of als je goedkoper uit wilt zijn een alcatel 511 (maar 75 gram!!!).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Al aan de 6210/6310 gedacht ? zit veel functies op en ze zijn ook nog mooi ook qua uiterlijk dan

Verwijderd

8310 of de 6310 zou ik nemen :)
reden: tja, het zijn gewoon mooie dingen met goeie functies voor de normale user, en de 8310 is dan helemaal geschikt..

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 20:27 schreef Danielson16 het volgende:
Samsung A300: Klote menu's dat is natuurlijk persoonlijk maar ik vind het echt helemaal niets.
Heb ik geen problemen mee hoor ;) En het plaatje onder het glas gaat ook niet snel kapot, bij mij nog niet, na een half jaar oid. Als ik jou was zou ik nog even wachten op de Nokia 6510 :9~

8210 is al verouderd, niet veel nieuwe functies, vrij lomp toestelletje toch. Dan zou ik voor de 8310 gaan :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De Samsung A300 is wat betreft stabiliteit een van de beste toestellen die ik heb meegemaakt. En dan bedoel ik stabiel in de zin van stevig (robuust), maar ook in de zin van goede software. Toen Samsung met de A100 kwam, vond ik het een slechte immitatie van de Motorola V-serie. Maar nu immiteert Motorola (V60) weer de tweede display van Samsung.
Ik zou dus de Samsung kiezen. De 8210 heb ik maar twee maanden gehad, en snel weer verkocht. Het toestel kraakte aan alle kanten en had slecht geluid. Ik heb veel vertrouwen in Samsung als ik kijk naar de ontwikkeling en doorbraak die ze het afgelopen jaar hebben gemaakt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties waar zijn de telefoontjes zeer goedkoop heb gekeken op www.telecom.nu en www.bellen.nl of is het toch goedkoper om gewoon in de winkel te kopen heeft iemaand een aanrader qua winkel of site. B-)

Verwijderd

Nokia 8210: Fijn telefoontje, klein, makkelijk mee te nemen. Volgens meeste mensen die ik bel klink ik zeer helder. Eenmaal is mijn LCD Module defect gegaan. Maar dat kan gebeuren. Display volgorde logisch en makkelijk
Dat het plaatje bij de a300 snel kapot gaat klopt.
Samsung A300: Persoonlijk vindt ik hem lelijk, andere vinden hem mooi. Smaken verschillen. Ik ken de service van Samsung en de lijn heeft nooit rood gestaan met allemaal mensen waarbij het plaatje kapot ging, dus ik denk dat dat een uitzondering is.

edit:

Slordigheids spelfoutje eruit gehaald

Verwijderd

Een panasonic gd 92 is ook een hele goede telefoon ( vindt ik ) heel simpel en licht en makelijk en goede trilfunctie
Pagina: 1