Jammer dat het hier niet kan.
Het is trouwens zeker ADSL, of toch kabel?
Dan betaalje zelf toch een stukje mee.Op donderdag 31 januari 2002 19:41 schreef Petuhr het volgende:
Wil wel, maar m'n pa niet
🌞🍃
Verwijderd
quicknet is kabelOp donderdag 31 januari 2002 19:43 schreef DataBeest het volgende:
Jammer dat het hier niet kan.
Het is trouwens zeker ADSL, of toch kabel?
[..]
Dan betaalje zelf toch een stukje mee.
Bazs2000, adsl 1024/512 via bbned kan je al vanaf 65 euro ofzo krijgen, maar als je dat niet kan krijgen, dan is dat qucknet idd goedkoop
Sinds die 1megabit verbinding er is gaat het allemaal een stuk langzamer. Alles gaat nu via het brakke chello netwerk. Ik heb vernomen van de klantenservice dat dit dus niet gaat veranderen.
In Nederland gaat het downloaden supersnel, klopt ja.
Maar wil je wat internationaal downen, over the ocean, bv, dan kom je de laatste weken gemiddeld op zo'n 10 kB/s.
Quicknet is er echt zwaar op achteruit gegaan sinds die invoering van 1mb verbinding. Als je dan toch quicknet wil hebben kun je beter het minder dure abo nemen. Is netzo snel voor buitenlandse connecties.
Dus wees gewaarschuwd, de newsgroepen van quicknet staan weer vol met klachten over snelheid en email dat na uren pas aankomt.
Als je ADSL kunt nemen zou ik zeker niet voor quicknet gaan. Scheelt je een hoop ellende voor ietjes meer geld. Helaas kan ik nu nog geen ADSL krijgen, maar zodra het hier komt ga ik over..
Quicknet is weer net zo klootte als Sonera destijds...
Oude tijden herleven.
In Nederland gaat het downloaden supersnel, klopt ja.
Maar wil je wat internationaal downen, over the ocean, bv, dan kom je de laatste weken gemiddeld op zo'n 10 kB/s.
Quicknet is er echt zwaar op achteruit gegaan sinds die invoering van 1mb verbinding. Als je dan toch quicknet wil hebben kun je beter het minder dure abo nemen. Is netzo snel voor buitenlandse connecties.
Dus wees gewaarschuwd, de newsgroepen van quicknet staan weer vol met klachten over snelheid en email dat na uren pas aankomt.
Als je ADSL kunt nemen zou ik zeker niet voor quicknet gaan. Scheelt je een hoop ellende voor ietjes meer geld. Helaas kan ik nu nog geen ADSL krijgen, maar zodra het hier komt ga ik over..
Quicknet is weer net zo klootte als Sonera destijds...
Oude tijden herleven.
Duur!
Is wel heel erg duur he dat ADSL....
Is wel heel erg duur he dat ADSL....
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Doet ie het ook niet.Op donderdag 31 januari 2002 19:43 schreef DataBeest het volgende:
Dan betaalje zelf toch een stukje mee.
Hij betaalt nu alles, en heb aangeboden om dan de helft te betalen, maar dat wilt ie niet
Klopt, ik woon niet in het dekkingsgebied van BBned.Op donderdag 31 januari 2002 19:50 schreef isdnsux het volgende:
Bazs2000, adsl 1024/512 via bbned kan je al vanaf 65 euro ofzo krijgen, maar als je dat niet kan krijgen, dan is dat qucknet idd goedkoop
Maar als ik dat geluk wel had, dan nog zou ik er niet aan beginnen.
Ik woon namelijk nog thuis, dit geeft nogal probleempjes wat betreft de telefoonrekening.
ik krijg liever de volledige rekening dan dat ik twee partijën moet betalen.
Ik denk dat ik maar eens met vader om de tafel moet zitten...
We see things as we are, not as they are
ik heb dus dat quicknet power plus... en ik zit te wachten op adsl want het is huilen met ze... mail die er uren over doet.. nieuws server die niet te bereiken is.. trage verbinding... en je kan niet eens servers draaien op de normale poorten omdat ze de poorten 0 tm 1024 hebben afgesloten... nu is het volgens mij wachten tot quicknet chello gaat heten want daar begint het wel op te lijken namelijk..
Verwijderd
Sterker nog, ik heb het al gedaanOp donderdag 31 januari 2002 19:40 schreef bazs2000 het volgende:
Zijn er nog anderen die overstappen?
Ik vind het wel lekker, zit gewoon een beetje te surfen, besluit om m'n meel te checken en ik zie een meeltje van Quicknet dat het is omgezet. Ik denk 'hmm ff controleren' bestandje downloaden... ging 119 kb/s (niet op letten dat dit misschien fout is, verschil tussen kB, kb en Kb weet ik niet en doe ook weinig moeite om het te leren
Het is wel ff een stuk lekkerder dan 64 down en 6 up
Verwijderd
bij de meeste bbned isp's kan je de telefoonlijn kosteloos laten overnemen, en dan kiezen dat je niet kunt bellen op de lijn. dan krijg je ook geen rekeningen van KPN meer.Op donderdag 31 januari 2002 21:33 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Klopt, ik woon niet in het dekkingsgebied van BBned.
Maar als ik dat geluk wel had, dan nog zou ik er niet aan beginnen.
Ik woon namelijk nog thuis, dit geeft nogal probleempjes wat betreft de telefoonrekening.
ik krijg liever de volledige rekening dan dat ik twee partijën moet betalen.
maar goed ik loop nu "in de lucht" te typen, want aan deze informatie heb je niks
LOL, jij maakt alleen maar gebruikt van de welbekende 'open deur'.Op vrijdag 01 februari 2002 03:13 schreef isdnsux het volgende:
bij de meeste bbned isp's kan je de telefoonlijn kosteloos laten overnemen, en dan kiezen dat je niet kunt bellen op de lijn. dan krijg je ook geen rekeningen van KPN meer.
maar goed ik loop nu "in de lucht" te typen, want aan deze informatie heb je niks
Pagina: 1