Tot mijn grote verbazing is mijn reeds eerder geposte topic in W&l gesloten. Het gaat dan wel over politiek maar politieke standpunten zijn toch ook vormen van levensbeschouwing?
Als het een discussie is wel ja 
Dit is gewoon een soort propaganda
Dit is gewoon een soort propaganda
[topic=398089]
En de sluitpost van Jaymz lijkt me duidelijk
En de sluitpost van Jaymz lijkt me duidelijk
Verwijderd
Het is de bedoeling dat je in W&L discussieert over bijvoorbeeld de ethische haalbaarheid van de doelstellingen van een partij, en het is niet de bedoeling om alleen maar mededelingen te doen.
En zeker niet als het een hype is, en je anderen vraagt om op 'jou' te stemmen.
[edit]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/398166
Gezien dat topic heb je moeite met lezen
En zeker niet als het een hype is, en je anderen vraagt om op 'jou' te stemmen.
[edit]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/398166
Gezien dat topic heb je moeite met lezen
Ok dit is pure op me instinkt maar ik denk dat Pim_Fortuyn
weer die marcel gozer is die alles verneukt.(themast3r,dadm enz)
Weet niet zeker maar iemand om in de gaten te houden.
Hoe ik dit weet?
Niet het is een gevoel want hij is een die hard LN fan en hij wilde zichzelf al eens zo noemen.
Hoe ik dit weet?
Verwijderd
Dachten ze van jou ook niet dat jij een kloontje was ?Op donderdag 31 januari 2002 20:05 schreef DarkJedi het volgende:
Ok dit is epure op me instinkt maar ik denk dat Pim_Fortuyn
Hoe ik dit weet?Niet het is een gevoel want hij is een die hard LN fan en hij wilde zichzelf al eens zo noemen.
[topic=397634]
Er valt zeker wat voor 'discussie over politieke standpunten' te zeggen. Alleen is het beleid op W&L dusdanig dat deze discussie zelf begonnen moet worden, door bijvoorbeeld zelf een stelling neer te leggen.Op donderdag 31 januari 2002 19:39 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
Tot mijn grote verbazing is mijn reeds eerder geposte topic in W&l gesloten. Het gaat dan wel over politiek maar politieke standpunten zijn toch ook vormen van levensbeschouwing?
In het bedoelde topic wordt niet echt een bepaalde stelling neergelegd, buiten een nogal algemene, die teveel kanten kan opgaan.
Verder heeft het betreffende topic net iets te veel weg van het 'oproepen tot stemmen op Leefbaar Nederland'. Dit leek in mijn ogen zelfs de hoofdboodschap te zijn. EN dat is niet de bedoeling van een forum als W&L.
Verder is Gathering of Tweakers een computergerelateerd forum. Voor de volledigheid kan ik u meededelen dat de gemiddelde leeftijd hier zeer hoogstwaarschijnlijk onder de stemgerechtigde leeftijd ligt, en voor u dus oninterresant als u stemmen wilt ontvangen.
Vandaar ik uw topic gesloten hebt. De Niet Officiële Waarschuwing hoeft u zich overigens niet al te druk over te maken. Dit is slechts een melding dat 'wij iets dergelijks liever niet hebben'. Een aantekening op uw strafblad, daar hoeft u niet bang voor te zijn
En er blijven mensen die dat denken maar ik ben niet de kloon dat is die marcel figuur, lees me reply maar even op pagina 2 dacht ik daar leg ik alles uit.
edit:
woops heeft maar een pagina
Da's in een ander topic ook al aan de orde, en in onderzoek.Op donderdag 31 januari 2002 20:08 schreef DarkJedi het volgende:
En er blijven mensen die dat denken maar ik ben niet de kloon dat is die marcel figuur, lees me reply maar even op pagina 2 dacht ik daar leg ik alles uit.
edit:
Maak je niet druk, en blijf hier on-topic
Waar doel jij op?Op donderdag 31 januari 2002 20:05 schreef DarkJedi het volgende:
Hoe ik dit weet?Niet het is een gevoel want hij is een die hard LN fan en hij wilde zichzelf al eens zo noemen.
Hoe kan ik nu een marcel gozer en een Pim Fortuyn tegelijk zijn. Graag wat nadere toelichting hierover
Alvast bedankt,
het zijn ook altijd wel weer bekenden van jou heOp donderdag 31 januari 2002 20:05 schreef DarkJedi het volgende:
* .oisyn stemt voor ip-ban van z'n school
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik vraag me toch af van wie pim een kloontje is en hoe die met zo weinig posts in SG kan komen.
Topic is verplaatst misschien?Op donderdag 31 januari 2002 20:36 schreef borganism het volgende:
Ik vraag me toch af van wie pim een kloontje is en hoe die met zo weinig posts in SG kan komen.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Een kloon? Ik dacht dat het klonen van mensen verboden wasOp donderdag 31 januari 2002 20:36 schreef borganism het volgende:
Je gooit het er ook niet duidelijk bovenop heOp donderdag 31 januari 2002 20:37 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
Een kloon? Ik dacht dat het klonen van mensen verboden was
damn, heb je nou echt geen enkele FAQ gelezen of gedraag je je alleen maar zo!?Op donderdag 31 januari 2002 20:37 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
[..]
Een kloon? Ik dacht dat het klonen van mensen verboden was
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Sorry mevrouw maar ik ben net nieuw met het hele computer gebeuren, en een vriend van mij zei dat dit een goeie discusie groep is.Op donderdag 31 januari 2002 20:38 schreef syserr het volgende:
[..]
damn, heb je nou echt geen enkele FAQ gelezen of gedraag je je alleen maar zo!?
Volgens mij is dit hier geheel niet het probleemOp donderdag 31 januari 2002 20:33 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
[..]
Waar doel jij op?
Hoe kan ik nu een marcel gozer en een Pim Fortuyn tegelijk zijn. Graag wat nadere toelichting hierover
Alvast bedankt,
Owkee, wat wil je nu bereiken met al je klonen ?Op donderdag 31 januari 2002 20:40 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
[..]
Sorry mevrouw maar ik ben net nieuw met het hele computer gebeuren, en een vriend van mij zei dat dit een goeie discusie groep is.
We weten heus wel dat jij het bent, we zullen eens wat Accountjes van jou op slot gaan gooien, je vanmiddag gebruikte RANZAAP is de eerste.
Aannames zijn fataal.
Als je niet die persoon bent dan zeg ik sorry ben je het wel dan komen er snel genoeg achter.
laat ik hier maar niet op in gaan en ff heel snel wat anders gaan doen ofzo..Op donderdag 31 januari 2002 20:40 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
[..]
Sorry mevrouw maar ik ben net nieuw met het hele computer gebeuren, en een vriend van mij zei dat dit een goeie discusie groep is.
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
]Op donderdag 31 januari 2002 20:42 schreef DarkJedi het volgende:
Als je niet die persoon bent dan zeg ik sorry ben je het wel dan komen er snel genoeg achter.
Excuses aanvaard, mischien ben je toch wel een goeie knul
Dat komt omdat ik nu thuis zit , ik ben aan de sproeipoep.Op donderdag 31 januari 2002 20:47 schreef Amnesiac het volgende:
toch wel vreemd dat pim tijd heeft om het internet op te komen
Jou heb ik ook gelijk gebanned, als je dit onterecht vind, mag je contact opnemen met de Bemiddelaar.Op donderdag 31 januari 2002 20:44 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
Excuses aanvaard, mischien ben je toch wel een goeie knul
( bemiddelaar@tweakers.net )
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()