HIER !!! PAK AAN
Idd... zijn goede tijd wel gehad, schat ik zo in. Neem geen risico en koop een nieuwe koeler.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
ja koop meteen een andere cooler vooral met AMD's die branden snel door.. keb nog een superorb voor je splinternieuw
Verwijderd
ik zou een nieuwe kopen (ze kosten niet echt veel) en ik neem aan dat je het risico niet wilt lopen om het te laten doorbranden (vastlopen)
lijkt mij gewoon dat hij zijn tijd heeft gehad en dus mijn tip koop gewoon een nieuwe
lijkt mij gewoon dat hij zijn tijd heeft gehad en dus mijn tip koop gewoon een nieuwe
Dan doe jij of diegene het niet goedOp donderdag 31 januari 2002 19:31 schreef freaky21 het volgende:
Ja leuk een orb, kun je mooi je core mee slopen.
C:\>_
Verwijderd
ja ik had ook bijna me core gemold hij ken er op 2 amnieren op maar 1 manier is de beste en de core van een athlon brokkelt snel geloof mij
meestal kun je de cooler laten, en alleen de fan vervangen.
Goedkoper
. In OCM is zat te vinden over mogelijkheden.
Goedkoper
Ik vind Thermaltake coolers over het algemeen shit. Heb zelf een Vulcano II op mn Duron 900 zitten, als ik die eraf wil halen mag ik eerst de fan eraf halen, mn mobo uit de kast halen en dan pas gaan prutsen om dat k*tdign eraf te krijgen.
Geef mij maar Coolermaster met bijgebogen klem, voldoet ook zeer goed
Geef mij maar Coolermaster met bijgebogen klem, voldoet ook zeer goed
Move HA->PMG
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Koop wel een nieuwe. De paar eurootjes kan ik wel missen...(eerst effe me laaste afschrift checken..
)
HIER !!! PAK AAN
Dat brokkelen van zo'n amd core maakt echt een eng geluid,
als het het voor het eerst hoort dan weet je niet waar het vandaan komt totdat je zo'n mooie schuine rand op je core ziet zitten
als het het voor het eerst hoort dan weet je niet waar het vandaan komt totdat je zo'n mooie schuine rand op je core ziet zitten
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Ik heb al geneog schuine randen........
HIER !!! PAK AAN
Pagina: 1