ADFRAME BANNER gaat helemaal NIET uit

Pagina: 1
Acties:

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 00:03
Hoi lui zit ik net te internetten en gaat mijn adframebanner weer "uit" Ik wil hem opnieuw aanzetten maar je omdat het ocoontje nog op mijn desktop stond en nog niet op de balk viel mij ineens een klein vierkantje met gele randen op op de plaats waar eerst de linker bovenhoek adframe banner zat!!
als je op het vierkantje klikt (met linker of rechtermuis) is de banner er meteen weer
Mzzl BazP

Verwijderd

Dat heb ik ook! Als je hem dan toch weer wilt starten crasht AdFrame.

Maar bij mij gaat ie echt meer dan normaal echt wel gewoon uit. Compleet pleite dus :(

En dat net nu er eindelijk een paar adverteerders zijn ..

Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.com/umopepisdn/zooi/eindelijk.gif

Verwijderd

Ik denk trouwens dat dat kleine vierkantje een foutje is. Gewoon dat ze bij die reclame vergeten zijn een hoogte en breedte op te geven of zo op de server.

Nahja, zolang ie maar betaald vind ik zo'n mini-ad juist helemaal niet erg ..

• BazP
Jaja je hebt gelijk het is die reclame van de nederlandse ski vereniging, kijk maar op welke site je uitkomt als je er op klikt.
Jij hebt trouwens wel meer reclames als ik!! ik heb die van GSM we lets buy it, primus en koers compas niet

• BazP
Die van Aids is trouwens ook mini

Zullen ze wel niet voor uitbetalen want een bedrijf gaat hun ook niet betalen om niets te laten zien!

Verwijderd

Ik denk trouwens dat dat kleine vierkantje een foutje is. Gewoon dat ze bij die reclame vergeten zijn een hoogte en breedte op te geven of zo op de server.
Ze zijn vergeten ".gif" achter de filenaam te plakken; kijk maar in je adframe directory. Er staan allemaal cache1234.gif files, en twee cache4567 zonder extensie.

Lekker professioneel bedrijf dat Adframe....

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Ah, is dát het. Bedankt mensen, ik dacht dat ik weer een bug had gevonden.

Over bugs gesproken, Adfreem is al twee keer gecrasht met een vage 'kan geheugen niet lezen' melding. Iemand anders dit ook?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

log van ongeveer één dag:

Een restart om: 16:28:45 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 15:06:31 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 14:14:20 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 13:52:13 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 13:30:05 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 13:07:57 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 12:45:50 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 12:23:42 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 12:01:34 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 11:29:21 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 10:46:59 dinsdag 30 mei 2000
Een restart om: 10:04:36 dinsdag 30 mei 2000

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
werkt dat adframe gedoe nu wel of niet met kabel internet?
Op hun site staat van niet maar ik dacht dat ik gehoord heb dat het wel kan...

• HGM
  • Niet online

HGM

werkt perfect...

Verwijderd

ZEG LUITJES !!!!!!!!

Als ik nou alle GIFjes hernoem tot alleen de filenaam zonder GIF, dan zijn ze allemaal zo klein !!!! >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

• HGM
  • Niet online

HGM

dat gaat niet, want die gifjes zijn natuurlijk in gebruik bij adframe en dan kun je ze niet renamen.. :(

had ik al geprobeerd...

• HGM
  • Niet online

HGM

dat adframe vreet trouwens wel geheugen, zo'n 12 mb bij mij..

is toch redelijk veel..

gelukkig geheugen genoeg :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe telt AdFrame eigenlijk?

Als ik bv. mijn mail ff download ben ik een paar minuten online, gedurende die paar minuten zie ik een paar advertenties. Als ik echter het saldo van AdFrame in de gaten houd, dan lijkt het alsof er niets bij komt.

Ben ik paranoia of valt het mee?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BazP
ja hehe er zijn weer lekker veel nieuwe reclames.

ene het werkt wel via de kabel, (via casema in iedergeval wel :)

He HMG een echt duidelijke regelmaat zit er niet in, hij zal dus wel gewoon af en toe uitslaan als hun server plat gaat ofzo.
Nu doet ie het weer lekker

ff een vraagje hoeveel hebben jullie nou ongeveer per dag ik z'n 10 piek (laat het niet konstant aan staan dan zullen ze me er wel vanaf tieffen

Was ik net aan het zoeken naar die gifs in mijn program files, kon ik niet vinden , dat komt omdat ik het op het netwerk alleen op de gateway hef geinstaleert zodat je het dan op de andere pc's wel kan gebruiken via LAn

Als iedereen ff op de reclames gaat klikken en die BABBLER DOWNLOADEN dan kunnen we meer reclames en betere servers verwachten, als niemand er op klikt wil ernatuurlijk niemand adverteren, downloaden dus die BABBLER

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Precies !,ik bezoek al die sites ook regelmatig, je kunt bevoorbeeld er een gewoonte van maken door elke keer als je wil gaan internetten, niet je browser opstarten maar via de adframe reclame het net opgaan !

Ik wil die mensen echt niet naaien, maar hopen dat ze veel sponsors krijgen !

Meld je ook aan !

• SJR
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Erm.... Wat is Babbler?

Voor al die mensen met kabel (Casema):
Adframe werkt wel ermee, zelfs achter een LAN. Gewoon ff NDETECT.EXE killen en Adframe start gewoon op.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik vind die nieuwe Lost boys en babbler banner maar irritant, da's een dubbele mini-ad

Niet?
[Specs]

• pven
  • Niet online
Heeft iemand al een paarse advertentie gezien? Ik niet.

Deze regel is spam

• Klont

Klont

Destroyer of words

dat adframe vreet trouwens wel geheugen, zo'n 12 mb bij mij..
Hier maar 1280 Kb, volgens Task Manager.

Er zijn nu ook anders-vormige reclames btw, ik heb net nog een vierkante :) gehad. Met een cactus, ik kijk er nu weer tegenaan.

pven> hou eens op met die regel spam, als er nog iemand lid wil worden hoor jij het als eerste! :(

• pven
  • Niet online
Hier maar 1280 Kb, volgens Task Manager.
Die 12Mb is volgens mij op de harde schijf. Op mijn harde schijf is AdFrame inmiddels ook gegroeid naar 7Mb. In het geheugen is het ruim 1Mb.
hou eens op met die regel spam
Zie een andere posting van me: ik beschouw dit niet als spam, omdat ik niet het doel heb om alleen maar dat ding te promoten. Ik zet die regel onder een (meestal) zinnige posting.

Vergeten: als ik EEN klacht krijg van een Administrator van Tweakers, dan stop ik met mijn 'een-regel'-aktie.

Verwijderd

12 Mb kan best. Meer zelfs :(

Ik heb gekeken : meer dan 15 Mb vreet het bij mij. RAM ja, HDD net 2 Mb.

En ik *heb* maar 32 Mb RAM :'( :'(

Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.com/umopepisdn/zooi/15mb.gif

EDIT: Ik zie dat ik in mijn haast het pijltje bij de verkeerde heb gezet, maar zoals je kunt zien vreet Communicator Pro nog minder dan dat luizige bannertje :r

• Longbowh
  • Niet online
Bij mij gebruikt ie nooit meer dan 3700KB ofzo, nogal een verschil..

hoeveel verbruikt ie volgens je standaard windows taskmanager? misschien geeft die andere waarde...

• Klont

Klont

Destroyer of words

pven> heej, dat waren twee regels! pruttel pruttel pruttel! ;)

Verwijderd

Wat ik mij nou eigenlijk afvraag:
hoe willen ze je 5000piek laten dokken als je zo'n fakesurf progje (zoals fakesurf beta2> :) ) gebruiktt?
Als ze een brief naar je sturen met een bericht dat je 5000piek moet gaan dokken omdat je niet achter compu zat hoe willen ze dat dan gaan bewijzen?
Als ze zeggen dat ze een bepaald patroon 'zagen'in je computergebruik dan zeg je toch dat je altijd comput in een bepaald 'patroon' > :) (misschien een beetje vaag opgeschreven maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)

Ik wil hiermee zeggen dat het haast onmogelijk is om dat echt goed en eerlijk (ivm privacywet) te bewijzen????????????

D007

• Longbowh
  • Niet online
ADFrame shared wat dingen met je browser denk ik, zie nu net dat als ik Netscape afsluit ADFrame ineens meer dan 10MB verbruikt, zodra ik Netscape weer start val dit weer terug tot zo'n 4MB

• BazP
He Hlpdsk Hoe krijg ik dat schermpje waar ik zie hoeveel geheugen elk programma gebruikt!!!!

Ik kan natuurlijk wel met de bronmeter zien maar dan weet ik nog niet hoeveel elk programma gebruikt!!

Dat Adframe gaat wel erg hard!!

en jongens blijven klikken op die shit, denk aan onze sponsers!!.

Verwijderd

Adframe werkt bij mij helemaal niet meer!
Hij zegt steeds: bezig met downloaden, hij maakt ook verbinding met de server (zie ik in firewall), maar er gebeurt niks! Na 3 minuten gaat ie dan vanzelf af. Kan ik eerst de pc weer opnieuw opstarten want anders wil ie het niet opnieuw proberen!
Echt een ongelofelijke butzooi die adframe :(

• pven
  • Niet online
pven> heej, dat waren twee regels! pruttel pruttel pruttel! ;)
Klont =>
Sh*T! Hoe red ik me hier nu weer uit .. Gevonden: mijn scherm staat op dubbele resolutie, dus 2048 x 1536, hierdoor staat het bij mij op een regel. Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/cwm/spin2.gif

Verwijderd

Dat proggie is WinSystem 98. Je kunt zelfs per module, tot aan de aparte DLL's zien hoeveel geheugen het vreet.

• Klont

Klont

Destroyer of words

Zoelk> heb je de regel ook zo gezet dat ie inkomend verkeer toelaat? Dit heb ik nl ook met de AllAdvantage bar, die laat geen ads zien als de regel geen inbound toelaat.

pven> :D

• admiral866
  • Laatst online: 20-08 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

Zo pven jij hebt een behoorlijke monitor hoor.

Adframe punt NL
Pagina: 1