Toon posts:

Leefbaar nederland naar 18 zetels!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De opmars van Leefbaar Nederland in de peilingen is voorlopig niet te stuiten. Volgens de laatste peiling van het bureau Interview/NSS staat Leefbaar Nederland momenteel op 16 zetels, een winst van wederom 3 zetels vergeleken met de laatste peiling.

De winst van Leefbaar Nederland gaat ten koste van het paarse kabinet. De PvdA verliest 6 zetels (van 45 naar 39), de VVD verliest 5 zetels (van 38 naar 33), en D66 verliest 6 zetels (van 14 naar 8). In totaal is Paars II dus 17 zetels kwijtgeraakt! Normalitair zou je mogen verwachten dat de oppositiepartijen hiervan profiteren, maar dat is niet het geval. Het CDA blijft stabiel op 29 zetels; Groenlinks verliest zelfs 1 zetel (van 11 naar 10); de SP en de CU winnen er eentje (van 5 naar 6); en de SGP blijft op 3 zetels steken. De conclusie is duidelijk: de Nederlandse kiezer verschuift van Paars naar Oranje.

Wellicht heeft u vorige week via de media vernomen dat Leefbaar Nederland op 18 zetels stond. Volgens het bureau Interview/NSS beruste dit bericht op een misverstand. De media hadden de ruwe data van het bureau verkeerd geinterpreteerd door alle "overige" stemmen aan Leefbaar Nederland toe te kennen.

Dus lieden! stem op mij!

Verwijderd

at your service :P

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Keep up the good work :+

Verwijderd

GO PIM :)

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:19

Jox444

Honestly....

hehe hopla :P

Het is FRIET!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:53
PIM FOREEVER LEEFBAAR NEDERLaND OLE

NEE ME CAPSLOCK STAAT NIET AAN CHECK DIE A IN NEDERLaND MAAR!

:9~

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:02 schreef Jox444 het volgende:
Dus lieden! stem op mij!
ECHT WEL :+

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-01 15:30
Go Pim, go Pim, go Pim :D :+
You got my vote!!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen , het is zeer verheuglijk nieuws voor mij dat ik ook populair ben onder de gotters.

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-01 15:30
Op donderdag 31 januari 2002 19:09 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
Bedankt mensen , het is zeer verheuglijk nieuws voor mij dat ik ook populair ben onder de gotters.
Misschien wel juist onder de GoTters??

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:33

Jaymz

Keep on moving !

Politiek, en zeker een oproep om te stemmen op een bepaalde partij hoort niet in W&L, en zelf niet op GoT :)

Helaas...

Hierbij wil ik U een Niet Officiële Waarschuwing doen toekomen wegens het ongevraagd maken van reclame. (=Spam)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.