Toon posts:

[ALG] even een database probleempje*

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een cd met een gouden gids van belgie
daar staat dus een database op met als extentie .bvd (nee geen binnenlandse vuiligheidsdienst ;) )
nu kan ik met de aanwezige interface wel een antal velden exporteren naar cvs of ascii formaat maar er zij 2 velden die hij verd*md te exporteren nl het webadres en email adress en dat zijn nu net die 2 die ik in een ascii of csv file wil hebben ..
Enig idee hoe ik dit moet aanpakken ?
open met ultraedit werkt niet .. :? ergo ik zit vast |:(

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk ook dat dat niet helemaal per ongeluk is gedaan.. Neem aan dat bedrijven het niet bijzonder fijn vinden om slachtoffer te worden van een of andere spam aktie...

Ik zou je motieven nog eens nagaan (geen idee waar je die adressen anders voor nodig gaat hebben ook trouwens), en nog even nadenken dus..

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik denk niet dat we hier aan mee moeten werken. Over het algemeen mag je data op dergelijke cd's niet in andere applicaties gebruiken. Als je kan aantonen dat dit wel mag moet je het maar even laten weten.

Op P&W willen we onze verre houden van reverse-engineering, decompileren, cracken etc. Daar valt dit dus ook onder.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Dit topic is gesloten.