Toon posts:

Friaco storing?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij inbellen naar Friaco Thuisnet (ISDN) krijg ik de melding cant connect,
alsi k het nummer per telefoon bel,krijg ik een rare
piep-piep continue toon,en niet de gebruikelijke modem
toon... ieman ook met dezelfde storing?

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ja ik heb er ook last van hier :( .. Kan de poort niet openen ofzow :'(

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

yepzz. ikke ook.. is een storing.

als ie maar niet te lang duurt vind ik ut best.. :)

• Ibbelz
Op donderdag 31 januari 2002 18:16 schreef dicaprio het volgende:
yepzz. ikke ook.. is een storing.

als ie maar niet te lang duurt vind ik ut best.. :)
IDD ... :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 09:59
Op donderdag 31 januari 2002 18:15 schreef IbBeLz het volgende:
Ja ik heb er ook last van hier :( .. Kan de poort niet openen ofzow :'(
Ja hij zeurt iets over een port idd

vage zooi, hoop dat ze het ff snel fixen...

al iemand naar de helpdesk gebeld??

Verwijderd

Sjeemz, gelukkig dat ik hier ff kijk.
Ik heb namelijk net vandaag de instellingen gekregen, maar 't werkte niet. Hier de oorzaak dus :(.

Verwijderd

snik snik, hier ook :'(

Verwijderd

Topicstarter
denk dat we massaal moeten bellen ?
het MOET gewoon gaan werken
ik dacht al,huh wat gebeurd er..

• Ibbelz
Op donderdag 31 januari 2002 18:41 schreef Warezhelp het volgende:
denk dat we massaal moeten bellen ?
het MOET gewoon gaan werken
ik dacht al,huh wat gebeurd er..
Ja Shit man kan nog steeds nie inbellen ..

DE site van friaco zegt :
Datum 2001-12-01 01:00:00
Produkt FRIACO Internet
Onderwerp Werkzaamheden
Bericht Er zijn momenteel geen werkzaamheden en/of storingen
jaja :'(

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kheb er ook last van.

En ik heb dat Friaco nog maar een week!!

Is dit normaal bij hun? want dan stap ik wel over naar wannadoo hometime

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Hahaha, ik heb net vanmiddag een brief gekregen met alle instellingen :)
En ik stond al verbaasd dat het niet werkte, nu weet ik dus dat het niet aan mijn instellingen ligt, ik bel in op 06760-01656 klopt dit ja toch?
Ik krijg namelijk in tegenstelling tot jullie een "No Answer" melding :(

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

een storing he?...wat een ongelooflijke @#@#!!#pech:
Wacht ik zoooww lang met het nemen van een abbo voor friaco, Ben ik eindelijk gerust in de provider en meld ik me aan.... IS er de EERSTE keer dat ik erop wil meteen een storing !!!!

AAAAAAAAAAARGGGHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :'(
CRiZzie is hoopt op het beste maar verwacht het ergste....

en waag het es te lachen iemand... :( :(

• BezurK
En ik stond al verbaasd dat het niet werkte, nu weet ik dus dat het niet aan mijn instellingen ligt, ik bel in op 06760-01656 klopt dit ja toch?

edit: sorry voor de dubbelpost, m'n tiscali verbinding is ook niet echt super op dit moment dus ik drukte twee keer op versturen, stom stom stom |:(

• Ibbelz
Op donderdag 31 januari 2002 19:06 schreef ChRiZzie het volgende:
een storing he?...wat een ongelooflijke @#@#!!#pech:
Wacht ik zoooww lang met het nemen van een abbo voor friaco, Ben ik eindelijk gerust in de provider en meld ik me aan.... IS er de EERSTE keer dat ik erop wil meteen een storing !!!!

AAAAAAAAAAARGGGHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :'(
CRiZzie is hoopt op het beste maar verwacht het ergste....

en waag het es te lachen iemand... :( :(
Is de eerste storing sinds dat ik het heb dus zo erg is het allemaal niet . Ieder provider heeft wel is storingen .. Heb ook vaak zat storing met planet gehad en dat is toch een provider met groot aanzien :)

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 21:03

gebruikersnaam

Ja echt!

Jahoor.. vanmiddag net friaco gekregen.. ik blij als een kind aan het inbellen en steeds!!!! bezet.. arrghhaahh :( :r :(:(:( :Z :'( :?

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Ik heb er ook last van. Dit is voor mij de eerste keer sinds ik Friaco heb (1.5 maand ofzo). Voorlopig kan men dus nog niet echt over regelmatige downtime spreken.

This can no longer be ignored.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

post hier ff iemand zodra de storing is opgelost? kannik weer gaan inbellen op friasco, dit kost me teveel.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:06 schreef BezurK het volgende:
Dat had ik dus ook, heel goeie ervaringen gehoord, meteen maar aangemeld, krijg je de eerste keer dit :P.
Achja, ik vind het niet zo erg, als het maar snel opgelost is.

Verwijderd

Jah ik weet dat dit de eerste storing van FriAco is en ik liet me een beetje gaan net (ietz teveel emoties ineens).
Maar wat me wel opvalt is dat er dus alleen in deze week al ontzettend veel nieuwe aanmeldingen zijn gekomen bij FriAco!! En @work, zo kan ik me herrinneren ging in het begin ook perfect totdat het er ietz te druk werd,....!!

Maar Netscource FriAco Thuisnet bestaat toch al wat langer meen ik toch? Of is dit een gloednieuwe dienst?? Want als dat laatste klopt dan maak ik me toch lichte zorgen!!

Mischien is flatfee internet wel niet op te brengen, of wordt de mogelijke markt hierin heel erg onderschat. (Als FriAco net als @work ook gaat vastlopen)

in elk geval heb ik ze meteen een meeltje gestuurd met een paar dringende vragen, (helpdesk is 50 eurocent p/m !!!), en ik wacht maar af, hopen dat het vanavond nog wordt opgelost.....

gegroet mede-thuisnetters ;) !!

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:15 schreef Erik Jan het volgende:
Ik heb er ook last van. Dit is voor mij de eerste keer sinds ik Friaco heb
Voor mij ook de eerste keer :9 we wachten gewoon rustig af, is wel een keertje leuk zo zonder internet.

Verwijderd

Dit is minder, maar dis wel de eerste storing sinds 16 december (de dag dat ik friaco kreeg) dus dat valt wel mee...
Nu merk ik pas hoe erg ik al aan friaco gewend ben...
Nu maar hopen dat ie vanavond nog wordt opgelost.
Want via een gewone provider is ook niet alles:(

• Ibbelz
Op donderdag 31 januari 2002 19:28 schreef ChRiZzie het volgende:
Jah ik weet dat dit de eerste storing van FriAco is en ik liet me een beetje gaan net (ietz teveel emoties ineens).
Maar wat me wel opvalt is dat er dus alleen in deze week al ontzettend veel nieuwe aanmeldingen zijn gekomen bij FriAco!! En @work, zo kan ik me herrinneren ging in het begin ook perfect totdat het er ietz te druk werd,....!!

Maar Netscource FriAco Thuisnet bestaat toch al wat langer meen ik toch? Of is dit een gloednieuwe dienst?? Want als dat laatste klopt dan maak ik me toch lichte zorgen!!

Mischien is flatfee internet wel niet op te brengen, of wordt de mogelijke markt hierin heel erg onderschat. (Als FriAco net als @work ook gaat vastlopen)

in elk geval heb ik ze meteen een meeltje gestuurd met een paar dringende vragen, (helpdesk is 50 eurocent p/m !!!), en ik wacht maar af, hopen dat het vanavond nog wordt opgelost.....

gegroet mede-thuisnetters ;) !!
Friaco bestaat 2 maanden de organistatie er achter netsource al een stuk langer ..

Groet Terug mede-Thuisnetter (nuttig 8-))

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:29 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Groet Terug mede-Thuisnetter (nuttig 8-))
LoLz!! Najahh....

OFFTOPIC/
Nu hier toch een hoop abbonees van FriAco actief zijn gelijk een vraagje: welk download-proggie is het beste te gebruiken?? Ik wil nu natuurlijk hoop gaan downloaden zo'n 200MB per nacht moet mogelijk zijn (uitgerekend :Y) ) en ofcourse moet ie om 8 uur stipt disconnecten (heeel belangrijk! :9 ). Welke iz het bestuh??
(flashget, getright, DAP,andere...??)
/OFFTOPIC

we zijn nu tog allemaal aan het w88 op friaco, en er zijn er vast wel meer geinteresseerd hierin, toch? Alle 30 eurootjes er 3 x uit halen natuurlijk!!! >:)

Verwijderd

nog ff een vraagje..

welk programma'tje moet je gebruiken als je wilt dat ie tegen 8ten :P zelf de verbinding verbreekt?
neem aan dat er zo'n progje is, heb geen zin om altijd vroeg me nest uit te gaan, ken ik es wat meer muziek downen dan normaal. :) :) :)

Verwijderd

Ik gebruik altijd DAP en hij kan disconnecten op tijd en je comp zelfs uitzetten, alleen als ik dat instel krijg ik ipv hij de comp afsluit een zwart scherm

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:44 schreef ChRiZzie het volgende:

Welke iz het bestuh??
(flashget, getright, DAP,andere...??)
/me gebruikt DAP :)

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:49 schreef Ra2gamer het volgende:
Ik gebruik altijd DAP en hij kan disconnecten op tijd en je comp zelfs uitzetten, alleen als ik dat instel krijg ik ipv hij de comp afsluit een zwart scherm
dat wis ik nie.. :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Op donderdag 31 januari 2002 19:48 schreef dicaprio het volgende:
nog ff een vraagje..

welk programma'tje moet je gebruiken als je wilt dat ie tegen 8ten :P zelf de verbinding verbreekt?
neem aan dat er zo'n progje is, heb geen zin om altijd vroeg me nest uit te gaan, ken ik es wat meer muziek downen dan normaal. :) :) :)
ik gebruik het progje "switch off" werkt perfect.

kan ik je wel sturen als je wil

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-06 15:30
Ze zitten wel op het netwerk van UU-net ... dat is opzich perfect ... ik weet alleen niet hoe het zit met de inbel capaciteit.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 14:43
Ik heb dus wel naar de helpdesk gebeld, ze erkennen inderdaad dat er een storing is.. en dat ze vandaag nog proberen deze op te lossen.

Toen ik belde (half 7) was de oorzaak van de storing zelf nog niet bekend.

:'(

Sahi

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:56 schreef Chaoss het volgende:

[..]

zou wel fijn zijn..

thanx :)

• Len
  • Laatst online: 13-08 20:21

Len

Leeg

ik heb net gebeld (20 minuten geleden) en ze zeiden dat het inbelnummer plat lag.

vaag...

Free Tibet

• Len

Len

Leeg

Op donderdag 31 januari 2002 19:56 schreef Chaoss het volgende:

[..]

Waarom niet meteen een linkje?

http://yasoft.km.ru/eng/

Free Tibet

• Ibbelz
* Ibbelz Gebruikt MassDownloader

En die disconnect lekker om 7:59 >:)

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 20:17 schreef Len het volgende:

[..]

Waarom niet meteen een linkje?

http://yasoft.km.ru/eng/
thanx :)

• Ibbelz
Heej dit staat nu op de site :
Beste FRIACO klant,

Wij hebben vanavond een storing op ons inbelnummer 06760-01656 en hopen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Als het probleem is opgelost zullen wij dit hier vermelden.

Onze excuses voor dit ongemak.

FRIACO Support
Update: 20:23
:'(

Verwijderd

/me gebruikt linux en doet een shutdown -h now om 7:55

:D

• Len

Len

Leeg

Op donderdag 31 januari 2002 20:25 schreef gdee het volgende:
/me gebruikt linux en doet een shutdown -h now om 7:55

:D
LoL! dan is je PPP verbinding ZEKER down ;)

Free Tibet

Verwijderd

Ja ik ben al vanaf het begin klant. Dit is de eerste avond dat het niet werkt ik heb ook nog maar 1 keer betaald :) dus dacht eerst dat het daar aan lag maar er zijn dus meer mensen met het probleem hopen dat het snel opgelost is want hij ligt er al vanaf vanmiddag uit !!

• BezurK
waaaaarom nou precies vanavond? :'(
me eerste dag bij friaco en dat dit, snik

is het nog steeds niet gefixt? nee he?

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 20:28 schreef Len het volgende:
LoL! dan is je PPP verbinding ZEKER down ;)
id, hij heeft soms kuren >:) als ik er dan om 10:00 uitkom staat ie nog lekker te downloaden :'(

• RealBase
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 22:12

RealBase

Just laughin'

tnx, weet ik ook dat het niet aan mij ligt.. hoe zit dat trouwens, ik kreeg nog een aanmeldformulier voor 'netsource beltegoed' moet ik die nou nog invullen en opsturen of niet? alvast bedankt,

realbase

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

• Sahi_NL
Nee, dit hoef je niet in te vullen & op te sturen.

Een makkelijke manier om te checken of ze weer In the air zijn: gewoon ff naar 't inbelnummer bellen met een telefoon.. Krijg je een modem: INBELLEN MAAR!!!

Maar helaas :') Nog niets tot nu toe...

Greetz,

Martijn

<edit> Sorry.. er stond in te voeren, ik bedoelde natuurlijk in te vullen en op te sturen </edit>

Verwijderd

nee nog niet gefixt maar ze hebben de boel daar volgens mij ook maar half voor elkaar heb nog nooit geen factuur / overzicht gehad. Ik heb constant een isdn lijn aanstaan die het nummer belt met tussen pogingen van 1 sec dus zodra het weer werkt post ik het gelijk !

• Sahi_NL
Ik probeer ook regelmatig met de telefoont te proberen de server te bereiken. nog steeds zonder resultaat..

Ik denk dat we dit niet met z'n allen moeten gaan doen.. anders overbelasten we de inbelcapaciteit nog voordat ze weer online zijn :P

Ik weet niet of dit nou echt zo is of niet.. Tis ook maar een hersenspinsel van mij..

Sahi

• hervaz
  • Laatst online: 24-11-2025
Beuken op dat inbelnummer vertaagt de handel alleen, we moeten maar geduldig wachten, ik gebruik deze tijd om eens een fatsoenlijke nachtrust te krijgen :)

• Sahi_NL
ik gebruik deze tijd om eens een fatsoenlijke nachtrust te krijgen :)
Tja.. Dit gaat mij echt te ver >:) Ik zit maar weer op m'n tmfweb inbelnummer.. en nu maar wachten dus |:(

Verwijderd

BAH! Jansoeh is mischien al vanaf het begin klant maar voor MIJ is dit de eerste keer. Had al helemaal uitgedacht wat ik vanavond allemaal d'rmee ging doen (goed d/l-proggie zoeken, mp3s downen) maar dat zal er wel niet meer inzitten.... :(

Er zijn er dus een hele hoop die VANDAAG het formulier hebben binnengekregen, die wouden vanavond om 6 uur dus allemaal tegelijk online...Ik ben bang dat FriAco net als @work de boel een beetje onderschat heeft en deze drukte niet aan kan. ;(

Ik blijf tog hopen dat dit toeval is en dat ze de zaken wel degelijk goed geregeld hebben...

• Sahi_NL
Ik afgelopen week elke dag online gezeten (altijd met 1X inbellen) Lijkt me dus sterk dat 't aan de cappaciteit ligt.

Ik heb er nog wel vertrouwen in hoor.. ach jah.. elke provider heeft toch wel ns storingen

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:28

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Volgens mij hadden ze afgelopen nacht ook al problemen ermee, werd er ineens afgeflikkerd.
En kon daarna niet meer inbellen.

Enige irri eraan is, ik hoor nu aldoor getik :? ;)

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 21:20 schreef Vae Victis het volgende:

LoLz, jij ook al ?!!! ;)

Verwijderd

Ja volgens mij ligt het de hele dag al plat. Maar dit duurt wel erg lang. Heeft er trouwens al iemand voor de tweede keer abbonements geld betaalt ? Ik dacht vanavond toen ik probeerde inbellen toch wel weer effe aan quickonline maar ja gelukkig zijn ze NOG niet faillet gelukkig maar :) nu maar hopen dat het snel weer werkt. Ik denk trouwens dat ze ook de sessie tijden nog wel gaan aanpassen anders zullen ze voor elke abbonee een inbelpoort moeten aanschaffen omdat bijna iedereen gewoon van 18:00 - 8:00 online blijft. Maar ja hopen dat het zo blijft.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dit duurt idd wel heel erg lang.

Als die storing er al vanaf vanmiddag is dan mogen ze we eens gaa opschieten!!!

• Sahi_NL
* Sahi_NL vraagt zich ook af waarom dit zolang moet duren.. mij lijkt dat zo'n fout vrij snel gevonden is.. Tenzij de boel helemaal plat gooien.. Opnieuw opstarten en kijken waar 't fout gaat..

Maarjah.. wat heb ik in te brengen in deze wereld???

<edit> Oeps.. zit echt teveel op irc.. begin zelfs hier al ./me commando's te geven </edit>

Verwijderd

/me gokt dat ze kpn of een leverancier de schuld gaan geven :+

• Sahi_NL
En wat bereiken ze daar meej?? Ruzie met de andere partij (bijvoorbeeld kpn) en zo alles kapot te helpen omdat ze straks geen Mass telefoontikken meer kunnen kopen...

• Crysania
  • Laatst online: 13:35
Op donderdag 31 januari 2002 21:20 schreef Vae Victis het volgende:
Volgens mij hadden ze afgelopen nacht ook al problemen ermee, werd er ineens afgeflikkerd.
En kon daarna niet meer inbellen.

ik ben vanacht de hele tijd online geweest, geen probs gehad

• Ibbelz
VAAG :
Beste FRIACO klant,

Wij hebben vanavond een storing op ons inbelnummer 06760-01656 en hopen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

In tegenstelling tot eerdere berichten is het probleem helaas nog niet verholpen.

FRIACO Support
(Update: 31-01-2002 21:36)
Ze d8en zeker eerst dat ze het gefixt hadden niet dus |:(

Verwijderd

Beste FRIACO klant,

In tegenstelling tot eerdere berichten is het probleem helaas nog niet verholpen.

FRIACO Support

Ze updaten het bericht wel steeds maar ja nog steeds niet opgelost wat een amateurs hee ;( ik denk niet dat het nog wat wordt vanavond !!

• Ibbelz
Op donderdag 31 januari 2002 22:14 schreef Jansoe het volgende:
Beste FRIACO klant,

FRIACO Support

Ze updaten het bericht wel steeds maar ja nog steeds niet opgelost wat een amateurs hee ;( ik denk niet dat het nog wat wordt vanavond !!
IK was lekker eerder ;)

Verwijderd

godverdomme heb je ook net je inbelgegevens hoor...

mooie boel!

• Sahi_NL
Och doe toch ns rustig.. Zal allemaal wel goedkomen hoor.. 1 dagje telefoonkosten moet er dan toch nog wel bijkunnen??

ik hoop alleen dat ze zo verstandig zijn als wannadoo en op tijd een ledenstop inschaffen!!

• paulh
Op donderdag 31 januari 2002 22:18 schreef Sahi_NL het volgende:
Och doe toch ns rustig.. Zal allemaal wel goedkomen hoor.. 1 dagje telefoonkosten moet er dan toch nog wel bijkunnen??

ik hoop alleen dat ze zo verstandig zijn als wannadoo en op tijd een ledenstop inschaffen!!
Ja ... idd ... ik heb het nu iets langer dan een week en het ging fantastisch.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 22:15 schreef IbBeLz het volgende:

IK was lekker eerder ;)
Ja inderdaad !! :p volgende keer beter ! ja een leden stop lijkt me wel verstandig ja maar effe off topic superweb zou ook al begin december een doorstart maken maar ja dat schiet ook nog niet echt op !! :'(

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 22:18 schreef Sahi_NL het volgende:

Neeee, 1dagje..jzs weet je wel hoeveel dat is?

• Sahi_NL
Ik weet er alles van.. hoeveel dat dat is.. maar dan nog.. Dat kon toch ook voor friaco.. dus waarom nu met een storin(g)(kje) niet?

• Ibbelz
Op donderdag 31 januari 2002 22:29 schreef Jansoe het volgende:

[..]

Ja inderdaad !! :p volgende keer beter ! ja een leden stop lijkt me wel verstandig ja maar effe off topic superweb zou ook al begin december een doorstart maken maar ja dat schiet ook nog niet echt op !! :'(
TSja superweb heb ik inderdaad daarna nooit meer nix van gehoord .. Vage boel daar dat kan echt nix meer worden dat superweb |:(

edit:

Dit staat op de website :[quote]
Welkom op Superweb.nl

Op dit moment werken wij hard aan ons nieuwe product 'internet zonder telefoontikken'. Superweb was in 1999 één van de eerste partijen in Nederland die het voor de consument mogelijk maakte om via inbellen toegang tot internet te krijgen voor een vast bedrag per maand. Ondanks de vele problemen in de startfase op het gebied van inbellen en andere technische mankementen zijn we altijd in deze vorm van internet toegang blijven geloven. Helaas heeft Superweb eind 2000 faillissement moeten aanvragen. Het faillissement was niet volledig te wijten aan fouten door ons toedoen. Desondanks zijn er toch enige mensen benadeeld wat ons ten zeerste betreurt. Deze vervelende periode, die erg leerzaam voor ons is geweest, hebben we nu afgesloten. Wij gaan ons nu volledig richten op de toekomst.

Sinds de start van ons oorspronkelijke product is er veel veranderd. In onze branche is er op technisch gebied, door onder andere de veranderde regelgeving, veel gebeurd. Toch zijn wij ervan overtuigd om je op korte termijn een product te kunnen aanbieden waarmee telefoonkosten voor internet toegang weer tot het verleden behoren.

Naar verwachting maken wij onze officiële nieuwe start op korte termijn. Als je graag op de hoogte wilt blijven, laat dan je gegevens achter op deze pagina.
[/quote]

JA ja op korte termijn en dan te denken dat ze dat een jaar geleden hebben neergezet |:(

Verwijderd

Ik zag dat eerst nog wel zitten superweb omdat ze de enige zijn die een doorstart konden maken dat lukt niet zomaar. Maar ja het duurt me nu echt iets te lang. Maar ja ik belde wanadoo begin december om te vragen wanneer isdn weer mogelijk was toen wert me ook vertelt (na 7 keer doorschakelen) dat het eind januari weer kon maar ja ook dat is dus niet waar. Beetje jammer allemaal.

• Ibbelz
Op donderdag 31 januari 2002 22:35 schreef Jansoe het volgende:
Ik zag dat eerst nog wel zitten superweb omdat ze de enige zijn die een doorstart konden maken dat lukt niet zomaar. Maar ja het duurt me nu echt iets te lang. Maar ja ik belde wanadoo begin december om te vragen wanneer isdn weer mogelijk was toen wert me ook vertelt (na 7 keer doorschakelen) dat het eind januari weer kon maar ja ook dat is dus niet waar. Beetje jammer allemaal.
Tsja en dan heb je nog webgate die zeiden dat ze 24/7 flat free internet gingen aanbieden maar das ook alleen maar bij mooie woorden gebleven want er is nooit geen byte over dat netwerk van hun gegaan volgens mij :?. Jammer allemaal inderdaad...

Verwijderd

Eigenlijk moet de opta KPN gewoon verplichten eerst de gebieden zonder kabel te voor zien van mxstream. Want in de grote steden heeft iedereen toch kabel dus dan kunnen ze ook nog wel effe 2 a 3 jaarje langer wachten op een paar kb's per seconden meer.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 22:42 schreef Jansoe het volgende:
Eigenlijk moet de opta KPN gewoon verplichten eerst de gebieden zonder kabel te voor zien van mxstream. Want in de grote steden heeft iedereen toch kabel dus dan kunnen ze ook nog wel effe 2 a 3 jaarje langer wachten op een paar kb's per seconden meer.
Idd, maar breng ze dat maar eens aan het verstand....

• Ibbelz
Die storing wordt vanavond niet meer opgelost denk ik :?...

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 22:51 schreef IbBeLz het volgende:
Die storing wordt vanavond niet meer opgelost denk ik :?...
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. En dat op mijn eerste Friaco-dag...:'(

• Ibbelz
Op donderdag 31 januari 2002 22:56 schreef MoNkToNk het volgende:

[..]

Ik heb er ook weinig vertrouwen in. En dat op mijn eerste Friaco-dag...:'(
Ja echt K*T voor je .. Nog nooit eerder voor gekomen bij mij en ben al 2 maanden abbonee ofzow ben al de hele tijd tevreden gebruiker . Als het bij 1X blijf dan maakt het me niet uit , niet te hopen dat dit zich blijft herhalen :(

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 22:59 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Ja echt K*T voor je .. Nog nooit eerder voor gekomen bij mij en ben al 2 maanden abbonee ofzow ben al de hele tijd tevreden gebruiker . Als het bij 1X blijf dan maakt het me niet uit , niet te hopen dat dit zich blijft herhalen :(
Het werkt al weer ik bel net in via friaco.

• Ibbelz
Op donderdag 31 januari 2002 23:01 schreef stencaat het volgende:

[..]

Het werkt al weer ik bel net in via friaco.
Hier nog niet :'(

Verwijderd

Vandaag de eerste dag dat ik het heb, ik probeer het net voor het eerst. Na 4 keer bellen was ik er door en toen las ik over die storing.
[/edit]
verder best snel, als die storing eenmalig is en ik kan altijd binnen 5 pogingen inbellen ben ik tevreden.

• Ibbelz
* Ibbelz gaat nu slapen want hij moet morgen weer vroeg op..

Ik zie morgen wel of ie het weer doet. I hope so ..

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hier ook nog nix.

• Psychoot
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

Ik ga me ook maar eens aanmelden bij die p33ps. Wish die 2 uur is toch echt triest weinig voor een nog afkickende superdial Superwebber *D

Verwijderd

Ook hier nog geen Friaco te bereiken :'(

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hier ook nog nix. :/

Als ik met de telefoonbel dan duurt het langer dat ik een ingesprektoon hoor... was 2 uur geleden nog niet zo, denk dat er progressie word geboekt. ;)

Whatever.

Verwijderd

MIsschien heb ik mazzel gehad dat ik er door kwam, ik verbreek nog maar niet denk ik ;-)

P.S. stencaat = oud account mr_duron700

Verwijderd

Als ik er eenmaal op zit verbreek ik de verbinding pas om 07:55 en geen seconde later >:) !!!
En ik baal er btw ontzettend van dat er de EERSTE dag al deze problemen zijn, bah bah!! :(

Verwijderd

LoL, net mijn email gechecked (had ze rond 7 uur vanavond gemailed):

{Thu, 31 Jan 2002 21:00:20
We hadden hedenavond een kleine storing op ons netwerk. Het systeem werkt echter nu weer optimaal. Wij biedden u onze excuses aan voor het ongemak.}

en daarna:

{Thu, 31 Jan 2002 21:12:15
We waren iets te voorbarig we hebben nog steeds connectie problemen op ons netwerk. Voor actuele informatie verwijs ik u naar oinze home page waar de storing situatie up-to-date wordt gehouden.}

vandaar dat 'in tegenstelling tot eerdere berichten' dus...
maar ze werken eraan :)

Verwijderd

ze hebben nog steeds probs.. na ja, als ut maar eenmalig is.. heb verder nog geen probs gehad met ze, altijd maar 1x inbellen en ik ben er ook nog nooit afgeknikkerd. :)

Verwijderd

Het werkt nog steeds niet :'(.
Maar aankomend weekend zit ik op Drome, dus als het aanstaande maandag maar opgelost is ;).

Verwijderd

Beste FRIACO klant,

FRIACO Support
(Update: 01-02-2002 00:22)

Ik denk dat zo pas weer beginne het werd gisteravond om het haf uur veranderd dus hjet werkt hier idd ook nog niet hopen dat ze het snel voor elkeer hebben ik denk ook dat ze aan hun abbonee limiet zitten op dit moment

• Len

Len

Leeg

Op donderdag 31 januari 2002 23:49 schreef ChRiZzie het volgende:
Als ik er eenmaal op zit verbreek ik de verbinding pas om 07:55 en geen seconde later >:) !!!
En ik baal er btw ontzettend van dat er de EERSTE dag al deze problemen zijn, bah bah!! :(
>:)

7:55 pas?

Ik normaal om 7:59:30.
Ik sync mijn tijd met tardis(r) en gebruik switch off(r) om te disconnecten.

Tja ik moet en zal alles er uit halen! hahaha

Free Tibet

• paulh
2002-02-01 09:12:00 FRIACO Internet

Onderwerp Huidig netwerk status : OPERATIONEEL
Bericht Het connectie probleem wat er gisteren was is opgelost alle systemen werken weer naar behoren.

De problemen waren te herleiden van een data upgrade welke niet verliep zoals geplanned waarvoor onze excuses
Het zou dus weer moeten werken.

• Sahi_NL
Dat hopen we dan maar.. Ik zocht toch nog het een en ander te downloaden vanavond :) ach jah, anders laten we van het weekend maar gewoon de verbinding open staan...

Alleen dit laatste, wat ik overigens steeds vaker lees, is geen goede ontwikkeling voor providers als Wannadoo/Friaco. Hierdoor verliezen zij erg veel cappaciteit. Ik heb zoiets: gebruik je een verbinding niet: verbreek hem dan!!

Verwijderd

en dat is bij mij ook het geval. Nu afwachten of ze vanavond/vanacht in de lucht blijven.

• Len

Len

Leeg

nbel probleem opgelost
2002-02-01Bericht
Gisteravond (31 januari 2002) vanaf ongeveer 18:00 uur hadden we een connectieprobleem. Hierdoor konden een groot aantal klanten geen gebruik maken van Friaco.

Het connectieprobleem is inmiddels opgelost en alle systemen zijn weer operationeel.

De problemen waren te herleiden aan een data-upgrade die niet verliep zoals geplanned, waarvoor onze excuses. We hebben besloten om alle klanten tegemoet te komen met een eenmalige compensatie van 1 EURO (incl. BTW) ongeacht of men problemen ondervonden heeft. Klanten die zich hebben aangemeld vanaf 31 januari komen helaas niet in aanmerking voor deze compensatie.

Dit bericht is ook per e-mail gestuurd aan ieder Friaco e-mail- adres.

Met vriendelijke groet,

Het Friaco IT Support team
Ze zijn wel lievvvv.. ;)

maar liever ben ik online :\

Free Tibet

• RealBase
  • Laatst online: 06-05 22:12

RealBase

Just laughin'

1 euro terug>>>
dit is zoals het hoort, zoiets zie je niet vaak bij andere bedrijven...,
stel me al voor, dat dat bedrijfje die de pinautomaten (bij winkels etc., maar ook de flappentappers geloof ik) onderhoud (ipay nederland toch of zoiets), elke keer 1 euro terugstort als ze problemen hebben met hun netwerk, dan was ik nu al miljonair geweest (in euro's)

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

• Crysania
  • Laatst online: 13:35
toch wel liev, die 1 euro terug.

FRIACO for president.

• Sahi_NL
Kijk zo zouden nou alle bedrijven moeten zijn.. I O+ friaco.. ghe ghe

• paulh
Het is idd heel netjes .... ik ben weer blij dat ik weer normaal online kan :)

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Alles werkt weer perfect, Friaco mensen zijn goed bezig!

This can no longer be ignored.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmz, ik ben toch nog problemen hiero... heel vaag. Ik kan sommige sitez niet bereiken.

Whatever.

• Geurt-kun
  • Laatst online: 30-05 03:01

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Kan iemand mij vertellen of de storing echt opgelost is?
Heb vandaag de papieren binnen gekregen, maar ik kom niet ingelogd. :'(
Heb ISDN, heb het MSN-nummer al gechecked, maar ik blijf de zelde melding houden.
Alle instellingen gechecked, maar naar mijn idee is alles goed.
Welk nummer moest je ook al weer bellen om de carrier te controleren? :(

2k op west bij Pv Output

Pagina: 1 2 Laatste