Printerprobleem met delen over het netwerk..

Pagina: 1
Acties:

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 11:38

bl33d

I love the smell of Napalm..

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb het volgende probleem hier. De opstelling is als volgt:

- Server (NT4) + HP Deskjet 850c
- Client (Win2k)
- Client (win2k)

De HP deskjet is geinstalleerd op de server en werkt naar behoren. Als ik echter nu via het netwerk die HP wil installeren op een Win2k bak vraagt hij netjes om de drivers......

Nu is het als volgt dat op de website van HP geen drivers voor Win2k zijn, aangezien die "ingebakken" zijn.. Dat klopt ook! Maar hij blijft maar een window aanroepen die vraagt om de .INF file van de printer..

Waar de fuck kan ik die .INF bestand(en) vinden zo los op mijn hardeschijf / win2k CD?? Geen 1 mogelijkheid kan ik deze omzeilen..

Alvast bedankt voor jullie hulp!
- Marcus

P.S. ik heb op mijn hardeschijf gekeken in de C:\Winnt\*** dir en sub-dirs. Daar kan hij niet die printerbestanden vinden voor win2k...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

installeer dan eerst de printer local, en change daarna de poort zodat deze via netwerk gebruikt kan worden oid

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 11:38

bl33d

I love the smell of Napalm..

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 18:19 schreef erkens het volgende:
installeer dan eerst de printer local, en change daarna de poort zodat deze via netwerk gebruikt kan worden oid
Je wilt dat ik die printer naar boven en naar beneden sleep om daar vervolgens op elke client PC. opnieuw te installeren? Zodat ik daarna de printer instellingen kan veranderen naar netwerksharing? Beetje omslachtig niet?

Ik zoek juist de oplossing om het via het netwerk te `connecten`en van de client PC. te installeren. Helaas vraagt ie echter om de .INF file die ik niet weet WAAR die staat op Win2k <hij is er wel, maar ik ZOEK HEM!>