Toon posts:

Be Paid - 20$ p/u

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik zag net dat er een nieuwe programma is om betaald te surfen. Het werkt geloof ik net iets anders dan alladvantage enzo, maar je krijgt aanzienlijk meer geld:

http://www.bepaid.com

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

als je toch stiekem je referral erbij zet doe dat dan in elk geval nog openlijk: http://www.bepaid.com/users.rhtml?REFID=10995018

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Is tegenwoordig in he, om stiekum iemand jou als referral op te laten geven door zo'n soort linkje?
Is al weer #3 ofzo vandaag...

Verwijderd

Topicstarter
Damn ze hebben me door.... ;-)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

't hoort trouwens niet eens in SG ook, je moet bij Internet wezen

Niet?
[Specs]

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
loser.......... :( :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heeft iemand de bar van bepaid al????
En btw geef gewoon je ID los.... dit is zoooo zielig...

Verwijderd

Ik heb me een tijdje geleden al aangemeld voor Bepaid, maar ik kan de software nog steeds niet downloaden...Volgens hun site sturen ze me een mailtje als ik 'aan de beurt ben' om te downen...Tot zover nog nix gehoord...Misschien gewoon een stelletje oplichters??

Voor degene die mij wel een extra zakcentje gunnen: 10873071 is mijn ID :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36

Floor-is

5.2

Nu we toch met ID's gaan gooien:

10995612 is de mijne. Use it and be happy!

Er gaat idd nogal lang overheen voordat je aan de gang gaat, ik heb op ICQ iemand gesproken die al iets meer dan een maand wacht. Maarja, het verdiend wel goed. $20 tot $120 per uur! (Moet je wel constant reclame kijken, maar het verdient dus wel goed. Hiernaast maken ze gebruik van zogenaamde "Golden links", dit zijn links naar pagina's van de advertisers, waar je als je er op drukt tussen de 20 dollarcent en $1,5 voor krijgt.)

Ach, ik wacht nog wel ff, zit ondertussen met adframe op ƒ39.99. En ik ben nog geen 2 dagen bezig, tikt dus aan. Wel vreemd dat ik vanmorgen meer had dan vanmiddag, maarja ik verdien zonder iets te doen, ga niet klagen.

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik heb mensen gesproken die er afgeflikkert zijn omdat ze hun referal id in een forum vertelden..er waren er ook een paar gebanned omdat ze een banner op hun site hadden geplaats..kortom strenge anti spam policy.

btw als iemand er via mij wil komen kan die via mijn homepage...'t is die lelijke NR1 banner. tis misschien wat lelijker als een normale banner maar keb een mailtje naar bepaid gestuurd om te vragen of het zo wel mocht...en het mocht :) :) :) :) :)

Keb dus gelijk de anti-spam omzeil oplossing >:)

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Mag je geen banners gebruiken? Hoe moet je dan aan referrals komen??

Naja ik wacht ook al een tijdje. Ik geef mn ID maar niet, voorlopig overtuig ik er toch niemand mee :)

Verwijderd

Ik kreeg zojuist een mailtje van Bepaid om me te feliciteren. Niet met een Advision bar, maar wel met het feit dat ik een van hun toppertjes ben met het refereren van piepeltjes.

Tegelijkertijd wisten ze me ook te vertellen dat de download nog een tijdje wordt uitgesteld. Als reden geven ze op dat ze een perfect stukje software willen afleveren. En passant (he?) wijzen ze op andere bedrijven die rommel op de markt brachten, waar helemaal niemand mee gediend is. Misschien gelul, maar er zit wel degelijk iets in.

Het allerbeste nieuws is dat ik in de eerste lichting schijn te zitten voor de download. Prima toch?!

Verwijderd

Fijn nou wij nog :(
Pagina: 1