en welke soort mp3 speler is aan te raden ??
een met 8 cm cd een met gewoone cd of een met een kaartje
de voor waarden waar dat din aan moet voldoen
klein
niet te duur 300/350 GULDEN
afstandsbedieding liefst met lcd
een met 8 cm cd een met gewoone cd of een met een kaartje
de voor waarden waar dat din aan moet voldoen
klein
niet te duur 300/350 GULDEN
afstandsbedieding liefst met lcd
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Voor zulke vragen: GOOGLE, er bestaat geen betere
.
En wat voor één?
Een paar puntjes die wel handig zijn:
- Veel ruimte
- Niet té batt vretend
- Anti-shock

- etc.
En wat voor één?
Een paar puntjes die wel handig zijn:
- Veel ruimte
- Niet té batt vretend
- Anti-shock
- etc.
Wegens persoonlijke redenen adviseer ik je niet bij mp3cdspeler te kopen. Maar nogmaals, dit is persoonlijk. Ik heb geen goede ervaringen met dat bedrijf.Op donderdag 31 januari 2002 17:00 schreef SH007 het volgende:
www.mp3cdspeler.nl
www.mp3man.nl
meer weet ik er zo niet
Ik kan enkel bij dit rijtje:
http://www.iriver.be
toevoegen. Tis belgisch, maar deze goede man stond me wel redelijk te woord, met de JUISTE informatie. En ze hebben zeer veel op voorraad!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
Diezelfde ervaring heb ik ook en zou het inderdaad ook niet aanraden.Op zaterdag 02 februari 2002 20:12 schreef 456 het volgende:
Wegens persoonlijke redenen adviseer ik je niet bij mp3cdspeler te kopen. Maar nogmaals, dit is persoonlijk. Ik heb geen goede ervaringen met dat bedrijf.
en wat voor ervaringen zijn dat dan???? Ik heb mijn napa380 bij mp3cdspelers.nl gehaalt en ik ben er tevreden mee, met de speler en de service van het bedrijfOp zaterdag 02 februari 2002 20:18 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Diezelfde ervaring heb ik ook en zou het inderdaad ook niet aanraden.
Verwijderd
Hier staat het:Op zaterdag 02 februari 2002 20:38 schreef E-jey het volgende:
en wat voor ervaringen zijn dat dan???? Ik heb mijn napa380 bij mp3cdspelers.nl gehaalt en ik ben er tevreden mee, met de speler en de service van het bedrijf
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1434
maar niet iedereen vind het slecht
toch zijn nog aardige cijfers is bij de een minder dan de ander
moe alleen mijn ouders om praten mag dat ding nie kopen moe nog een nieuwe tv kopen en ik geef te veel uit damm :R
moe alleen mijn ouders om praten mag dat ding nie kopen moe nog een nieuwe tv kopen en ik geef te veel uit damm :R
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
www.mmport.nl verkoopt solide state mp3spelers. Zitten een paar erg geile tussen, zoals de MPIO DMG
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Kan je je mening onderbouwen? Hier hebben de mensen niet zo veel aan. Ik heb mijn iRiver2 en mijn GP PowerBank 3 ook gekocht. Perfecte service. Persoonlijke benadering over beide produkten. Mijn 1ste PB3 van ze deed het niet. Teruggestuurd en direct een nieuwe gekregen. Ik ben dus benieuwd naar je verhaal.Op zaterdag 02 februari 2002 20:12 schreef 456 het volgende:
[..]
Wegens persoonlijke redenen adviseer ik je niet bij mp3cdspeler te kopen. Maar nogmaals, dit is persoonlijk. Ik heb geen goede ervaringen met dat bedrijf.
Ik kan enkel bij dit rijtje:
http://www.iriver.be
toevoegen. Tis belgisch, maar deze goede man stond me wel redelijk te woord, met de JUISTE informatie. En ze hebben zeer veel op voorraad!
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Pagina: 1