Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Verwijderd
Razor_bladeheeft ook hetzelfde probleem als ik, any solutions?
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Bij Chello werkt het dus ook niet....
Mssls
Lijkt me sterk!!!
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
pak je 33k6 modem maar weer uit
Verwijderd
If nothing is written below, I was the last to reply...
dubbel, sorry..
[update]
Net nog ff zitten klooien, en netdetect weer z'n naam terug gegeven, en nu start ie wel gewoon op... raar... iets te maken met profile.txt?
[vraagje]
nu die hier werkt, zou ik 'm dan gewoon 24 uur aan kunnen houden zonder dat ze het verdacht vinden? Of moet ik gewoon iets maken dat hem een uur of X aan houd per dag?
If nothing is written below, I was the last to reply...
http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=fcq7gw
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
maar er staat steeds dat de login is mislukt.
en ja, de unieke code en wachtwoord kloppen.
Q:Komt Adframe snel ook via kabel?
A:bedankt voor je bericht. We willen het binnen 2 maanden ook voor de kabel
beschikbaar maken.
Ennuh iemand al iets wijzer gewordne met renamen?
Meldt je ook aan!
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
Verwijderd
Mooi de hele nacht op me werk die computer aan laten staan
(misschien ken ie dan nog wel ff een koetje draaien ook...)
en als ie het toevallig niet doet
kijk eens in je taskmanager (ctrl alt del) en sluit het netdetect proggie af daarna werkte ie opeens.
Iemand hetzelfde gehad/gedaan???
Nu nog kijken of ie telt
Verwijderd
Dus als je netdetect.exe renamed naar bv. netdetect.mp3 dan moet ie werken? FF proberen....thx!Het werkt wel gewoon lekker als je ff die netdetect renamed . Heb 't net ff geprobeerd. Je moet wel eerst je bar afsluiten voordat je saldo upgedate wordt.
Ik heb de afgelopen dagen flink lopen surefen + andere mensen liggen aanmelden, 30 referrals bijelkaar gesprokkeld en nu sluiten die eikels mijn acount!!
Ik had het al opgegeven op mn lappie, ik uninstallen, blijkt dat netdetect.exe in mn geheugen achterblijft. Ctrl-Alt-Del, End task, start ie zichzelf opnieuw op?! Na drie keer dit geintje heb ik em met WInTop gekillt, dat ging wel.
Morgen maar wat met Rename klooien
Verwijderd
Btw voor iedereen die moeite heeft met renamen (had ik ook
Verder lijkt het mij tot nu toe allemaal erg betrouwbaar... Ik sta nu op 66 piek na 2 dagen (ik heb dus casema en bij kcasema moet je inbellen dus tis net of je een modem hebt) en verder heb ik 6 wachtende refferrers, dus das ook lekker.
Alle s werkt prima dus en ook bij de mense die ik dit heb aangesmeerd. ADSL werkt trouwens ook, dus dan klrijg je ongeveer 30 piek per dag.
Hier nog effe een screeshot dan maar, en wil je je aanmelde via mijn account, dan mag dat natuurlijk ook :)
ps: Het is energy al gelukt om hem met chello te krijgen en te houden, mij is dat niet gelukt bij een vriend van me...helaas.
Heb al een kwartje in mijn spaarpot
Het is trouwens ook nog een aangename banner
Beetje eentonig (ze hebben maar 10 reclames ofzo) maar ze betalen wel lekker
Je moet dat ding alleen niet dag en nacht draaien, want dan valt het echt wel op en dan zal je wellicht afgesloten worden. Ik heb ze ook mailtjes gestuurd met suggestisch en problemen met het frame en kreeg allemaal bedankjes terug (van de directeur, bas himself, volgens mij is het een 1 of 2mansbedrijf).
Maar nu heb ik hem een zelfgemaakte crack gestuurd die de frame verbergt en automatisch opnieuw inlogt op SW en reageert ie niet meer??? vaag......
"I sit in my room and imagine the future."
Voor Win2K: Kill Netdetect.exe
Voor Win98: Ga naar DOS, delete netdetect.exe, ga naar windows
En innen maar !!!!
Greetinx [eNeRGy]
Verslagje:
ren netdetect.exe bertvisser.mp3 > No go
ren bertvisser.mp3 netdetect.exe > No go
kill netdet~1.exe via Task Manager, start Adframe.exe > Woohoo!
Verwijderd
zal we tof zijn... $$ :)$$
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Ik heb inmiddels 7,74 piek verdiend, na 2 dagen = ca. 8 uur surfen.
Ze hebben dat niet voor niets gedisabled natuurlijk!
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
Maaaaaar wie zegt dat ze ook daadwerkelijk dokken !??!
Iemand positieve ervaringen of merken we het pas de 15e van de volgende maand ???
Op het werk op lan start ie wel op, maar blijft ie hangen bij het downloaden van de reclame in het begin.
Geen idee waar dat aan ligt (rood sip smileytje)<--weet code even niet
En ik heb gelijk maar ff wat cheatprogs getest. en ze doen het allemaal. Volgens mij zit er dus geen goede protectie in (of misschien disablen ze wel mijn account later en maken ze nu geen melding, maar dat zien we dan wel weer).
Kunnen dus wel een voorbeeld nemen aan spedia.
Maargoed ik had nog wat vragen.
Als ik het goed begrijp hoef je helemaal niet met je pc bezig te zijn of zoiets?
Dat is namelijk bij de andere get-paid service's wel zo.
Enne, damn ik had nog een vraag, maar die weet ik nie meer.. fuck dit.. nouja komt wel later dan.
Doe ook mee!
zo beter ??
beetje mierenneukerij trouwens, want deze hele thread is een en al spam (oke overdreven, maar ik was niet de eerste)
Nee je hoeft inderdaad niet met je PCtje iets te doen zoals Alladvantage....dat vind ik dus ook het grote voordeel....
Lees eens wat verder dan je neus lang is:En weet iemand ook wanneer de wachtenden nou eindelijk eens worden geverifieerd ??
Deze quote komt van http://www.adframe.nlGeverifieerd of Wachtend?
Op het moment dat de door jou gerefereede personen zich daadwerkelijk hebben aangemeld en AdFrame zijn gaan gebruiken, komt er vijf gulden in het vakje "wachtend" bij.
Als deze nieuwe leden gechecked zijn (naam-bankreknr. controle via Interpay) zal de vijf gulden worden doorgeschoven naan "geverifieerd" en zal bij het saldo worden opgeteld. Wij checken dit een maal per maand, vlak voor de uitbetaaldatum (omstreeks de 15e van iedere maand).
Wij volgen deze pocedure teneinde fraude te voorkomen.
Maak me blij: http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=fcq7gw
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
het tikt iig lekker bij , en dat zonder referals
Ach ik wil dit bedrijf ook wel even een kans geven.. veel te verliezen heb ik toch niet
Verwijderd
ik heb chello, en bij mij kon i netdetect niet renamen omdat hij telkens draaide, zelfs cntrl+alt+del werkte niet. De oplossing is heel simpel: start Windhoos 1 keer op in "Safe Mode" dan draait hij helemaal niets behalve je explorer.exe. dan rename je netdetect.exe in zowiets als droplul.doc
(safe mode kun je kiezen door tijdens het opstarten heel vaak op F8 te drukken, dan krijg je een menutje
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Dat had ik ook!Ik heb mun code nog niet binnen
Dit vind ik best wel om te weer eens wat anders als
Dat had ik ook!Ik heb mun code nog niet binnen
Dit vind ik best wel om te weer eens wat anders als
Klik hier! , dan wordt je code opgestuurd!
Overigens... Ik zit ook bij chello.
Het enige dat ik heb gedaan is opnieuw download van software en draaien maar
Dus het geld kan gaan rollen .
Zoeken zat ? Doemaarwat !
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Ik heb nu meer dan 100 piek in m’n spaarpotje
Maaaaaar wie zegt dat ze ook daadwerkelijk dokken !??!
Iemand positieve ervaringen of merken we het pas de 15e van de volgende maand ???
Zoeken zat ? Doemaarwat !
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Het is echt heel frustrerend om gewoon elk uur geld mis te lopen...
Verwijderd
Ja het werkt wel, ik had gisteren na een uurtje het er af gegooid omdat ik dacht dat het niet werkte, nu kijk ik bij m'n saldo en staat er 0.18 op......!
Dus nu opnioeuw geinstalleerd(Chello werkt bij mij wel)
Want dat zou namenlijk flink bout zijn en als het zo is heeft iemand dan misschien een progje of scriptje dat automatisch weer opnieuw inlogt??
plz help
greetz pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
ik wacht nog steeds op m'n code
Verwijderd
Verwijderd
...Die tijd die julie verdoen aan het werkend krijgen en achter je poen aan rennen
heb ik nodig om een jaar lang die mailtjes en lotto in te vullen en ik verdien er nog bater aan ook.
Kortom doe niet moeilijk...F**k Adframe !!!
Verwijderd
Wanneer ga ik mijn code nog eens krijgen.
Ik zie het al voor me.
1000 computertjes.
ping www.adframe.nl
Desktopdollars heeft dit ook en iemand had hier iets op verzonnen kunnen we dat hier ook niet mee doen??
Ik zelf heb otaal geen verstand van scripting of wat dan ook dus wie kan er helpen??
greetz pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
ik wel heb ik voor de zekerheid maar ff opgeschreven enne anders request je je code toch.
Ow ja wie gebruikt er nog spedia??
heeft iemand daar toevallig nog een goed fake surf progje voor??
greetz Pala
Verwijderd
Hmmmmm, misschien is wel mailadres wel fout ofzow
Ik heb hem dus nog steeds niet
En wat is de url van die loterij?
mazzel.
Verwijderd
De advertenties zijn zeker op.
E-mail request naar friends of jezelf worden ook niet doorgestuurd. (Heb dit geruim 12u geleden gedaan maar niks ontvangen)
Ik heb dus ook kabel (@home) en netdetect verwijderd. Zou het alleen niet zo zijn dat als ze gaan uitbetalen, nog even gaan checken welke provider je hebt? Dat is zo te achterhalen. Misschien/waarschijnlijk zetten ze het express wel met kleine lettertjes in de voorwaarden dat het niet mag. Ze verdienen nu immers wel geld van de adverteerders, maar op het moment dat ze jou moeten uitbetalen zien ze dat je de regels overtreden hebt en gaan ze je niet uitbetalen. Jij hebt dan wel aldoor naar die banners gekeken. Is dus alleen maar goed voor Adframe.. (pure winst)
Zo zou ik het wel aanpakken als ik Adframe was...
Verwijderd
En dat is gewoon ehm klote.
Verwijderd
Verwijderd
Moet nu alles 3x lezen + schrijven.
Nee, kan ontvang ook nog steeds geen mail van adframe.
Je kan er toch niks aan doen als je het even probeert en het werkt?
Trouwens, na 5 min geen toetsenbord/muis activiteit kapt 'ie er ook mee (registreren dan) dus 24/7 aan laten staan zonder mousemove proggie kan ook niet. En er staat WEL in de voorwaarden dat dat niet mag...
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Ik heb van alles op mijn site al eens iets gekregen meestal zo rond de $50 vind ik een mooi bedrag om de poen te laten sturen en na inlevering hou je nog 85 piek aan over(postbank dus !!) questie van een sitje maken en je banner in top 50 lijsten enz gooien en ook aan banner exchange diensten meedoen...dan krijg je veel hulp van referals. Voor de lotto moet je ff op me homepage kijken...staat een bannertje. daar staan trouwens ook bannertjes om je bij de top 50 in te schrijven en banner ex sites.
Hopende u hiermee van dienst geweest te zijn , verblijf ik...bla bla bla.
Verwijderd
maar het werkt, en zondags zulen ze naar de kerk gaan...
dus maar hopen dat ze morgen een nieuwe partij reclame hebben!
(dit alles is makkelijk te berekenen met de hypergeometische verdeling).