ik heb een hp desjet 690 en een deskjet 670. als ik een printopdracht geef, geeft de printer aan dat het papier op is. er schijnt een ogje ergens te zitten dat vies kan zijn... waar zit dit oogje en hoe kan ik deze schoonmaken?
Verwijderd
Ik heb GEEN idee.....
maar, ik denk dat wanneer je het papier er een keer uithaalt en er wat harder induwt hij het papier wel weer ziet, of niet ??
maar, ik denk dat wanneer je het papier er een keer uithaalt en er wat harder induwt hij het papier wel weer ziet, of niet ??
Dat vieze oogje staat dat niet beschreven in de handleiding van de printer waar het zit en hoe je het schoon moet maken. Of staat misschien het in de help/onderhoudsmanual op je pc die je meeinstaleert.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Mijn Canon BJC3000 heeft dat ook. 
Wanneer ik er een klap op geef dan is het weg, en na 10 pagina's geprint te hebben dan is het weer terug.
Mega irri is dat.
Wanneer ik er een klap op geef dan is het weg, en na 10 pagina's geprint te hebben dan is het weer terug.
Mega irri is dat.
Dei van mij heeft bijna hetzelfde. Dat kloteding voert eerst een papiertje half door en zegt dan dat er geen papier inzit
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is een technische handleiding om dat apparaat uit elkaar te halen of te fixen. Maar ik kan het nergens vinden. Dus staat dat apparaat nu maar een beetje stof te happen en te wachten op betere tijden. (HP670C)
volgens mij zit er helemaal geen oogje in je printer hoor
ik heb er tenminste nog nooit van gehoord
gaan de rollen die het papier aanpakken wel naar benenden?
ik heb er tenminste nog nooit van gehoord
gaan de rollen die het papier aanpakken wel naar benenden?
Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!
een oogje in een deskjet volgens mij niet hoor. maar ik kan er ook naast zitten.. ik heb er in ieder geval nog geen 1 gezien
Er zit wel degelijk een oogje in een Deskjet. Deze kijkt of er papier inzit. Je krijgt het oogje alleen niet te zien. Zie je hem wel, dan is ie waarschijnlijk ook kapot.
Ik had dit ook bij een (ik meen) Deskjet 760. Het laten repareren was duurder dan een nieuwe kopen
Waar het oogje zit zou ik niet weten. Vraag het anders eens aan een HP Certified Repair dude. Of bemachtig een service handleiding voor je Deskjet. Muismat BV (zitten in Houten of Nieuwegein) zijn HP Certified (en ik heb persoonlijk geen goede ervaring met hun, maar ik ken geen andere HP Certifieds).
Ik had dit ook bij een (ik meen) Deskjet 760. Het laten repareren was duurder dan een nieuwe kopen
Waar het oogje zit zou ik niet weten. Vraag het anders eens aan een HP Certified Repair dude. Of bemachtig een service handleiding voor je Deskjet. Muismat BV (zitten in Houten of Nieuwegein) zijn HP Certified (en ik heb persoonlijk geen goede ervaring met hun, maar ik ken geen andere HP Certifieds).
Verwijderd
Oogje
Hij laat de rollen toch gewoon draaien en als hij geen papiertoevoer krijgt dan zegtie papier is op 
Druk eens op de feed-knop
Druk eens op de feed-knop
Het kan ook zijn dat er iets mis is met het veer-systeem dat je papier omhoog drukt zodat het tegen de wieltjes komt die het naar binnen rollen (had ik ook een keer).
Verwijderd
Als de printer geen papier pakt, wil het nog wel ns helpen om de aanvoerrollen schoon te maken.
Pagina: 1