Nog maar eentje over adframe

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:38
Al die andere topics worden veelste lang, en staan ook allemaal vol met onzin.
Allereerst, in de voorwaarden staat dat als je op enige manier hun schade berokkend je ze machtigd om direct 5000,- van je te eisen dus je bent alvast fout bezig als je cheat progs gaat draaien.
Tweede punt uit de voorwaarden: als je ver boven het gemiddelde aantal uren zit kan je zonder reden afgesloten worden, dus de hele dag aan laten staan en je bent ook de lul.
En natuurlijk nummer drie, die jullie zelf ook allemaal hadden kunnen bedenken, als iedereen 40 in 2 dagen bij elkaar surft bij een bedrijf met 6 adverteerders ofzo zijn ze natuurlijk binnnen de kortste keren failliet, en krijg je je geld dus ook niet.
Nog even waarom ik denk dat ze alleen telefoon doen nu: ze hebben nog geen beveiliging kunnen programmen, en gaan ervan uit dat de telefoontikken de mensen ervan weerhouden om de zooi de hele dag aan te laten staan, en als garantie dat de mensen iets aan het doen zijn, volgens mij volgen ze dus ook geen muis movements ofzo.
Het is dus duidelijk dat dit een beginnend bedrijfje is, dus als je nu al gaat lopen cheaten help je jezelf echt niet.
Verder nog iets over de versie die ik vanmiddag gedownload heb: je kon netdetect niet killen via ctrl-alt-delete, renamen in windoos wil ook niet, via msconfig het opstarten van netdetect voorkomen helpt ook niet. In DOS renamen kan wel, maar dan schendt je de voorwaarden (je mag niets aan de software veranderen) en loop je dus de kans op 5000,- boete.
De enige oplossing is lekker gaan regediten, en dat ga ik verder niet uitleggen, want dat helpt dat bedrijf ook niets...
Ook geen zin om hier een link neer te zetten, die staan er al genoeg. Dusseh mensen denk voortaan ff na voordat je je weer vol overgave op het volgende bedrijfje stort. Alladvantage is toch veel leuker, en de link met mijn ID daar is hier te vinden.

Greetz,
Toiletman

Only dead fish go with the flow

Verwijderd

En ik heb me code nog niet :(

Verwijderd

*removed*

Verwijderd

Ik ben nu al meer dan 12 uur aan het wachten op mijn code :(

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
als je ver boven het gemiddelde aantal uren zit kan je zonder reden afgesloten worden, dus de hele dag aan laten staan en je bent ook de lul.
nee, iedereen moet zijn pc de hele dag aan laten staan, want dan gaat het gemiddelde omhoog >:)

Verwijderd

Nog geen code :'( :(

Verwijderd

Het gekke is dat ik veel mensen hoor dat het niet op Chello werkt, nou bij mijn Chello wel(ex A2000), en als ik ff geen 15 minuten geen muis of toetsenactiviteiten heb, zie ik daarna, dat ie is uitgeschakeld, en moet ik op het scherm bij me zelf weer inloggen!

DUS, ze kunnen alles volgen wat we evt. doen op onze computer, het is leuk voor mensen om een spaarpotje op je eigen scherm te zien groeien, maar wat al eerder geopperd is, met zoweinig adverteerders houd het gauw op!!!

laten we het nog een paar dagen aan kijken, wat verder in de MEDIA en de publieke opinie er verder over zegt, anders is het gedaan.

Verwijderd

zonder woorden...
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/wscho/temporale/tydelijk/adframe.jpg

Verwijderd

Eating Elpie: inlog code + password krijg je direct na het registreren. Alleen die code om anderen ook aan te laten melden wordt via mail verstuurt. Ben je je code vergeten click dan :
vergeten?

p.s. ik krijg alleen maar donald duck reclame = gele views, ik wil rode en paarse views. :)

p.p.s. volgens mij werkt dat e-mail versturen in het weekend trouwens niet, ik heb er ondertussen nl. 3 naar mezelf gestuurd (voor m'n id op het forum :) } en er is er nog geen een aangekomen.

Verwijderd

Tclient hoe oud ben jij ik ben 14 en krijg ook alleen maar donald duck, kijk en dat soort zooi mijn broer is 18 en die krijgt wel rooie (playboy) ik geloof dat het op leeftijd word geselecteerd

Verwijderd

Ik heb al 50 keer om mijn code gevraagd.
Ik zal dalijk ook eens op de andere pc me onder een andere banknr registeren.

En over die leeftijd.
Gewoon OOVERAL invullen dat je boven de 18 bent.

Verwijderd

23, lees al lang geen donald duck meer. :( :(
krijg momenteel helemaal geen andere reclame meer dan: surf naar adframe. Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden zonder sponsors. De balk verdwijnt nu om de pakweg 10 minuten van het scherm.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ik heb t nu zo gemaakt dat de muis om de 50 sec. wordt bewogen en dat t progje tegelijkertijd ook controleerd of die adframe banner nog in beeld is. Als die weg is, gebeurd nu idd kei vaak, dan start ie m weer op en logt ook in...

maar t telt nu toch niet lekker meer door je hebt nog alleen die adframe banner (geel) :(

• ALH
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

ik ben dus niet de enige!!!

NOG STEEDS GEEN CODE :(

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

HGM: Waarin heb je dat progje geschreven, wil ik ook proberen.

p.s. Als ze alleen zichzelf blijven sponseren zijn ze morgen falliet...

• HGM
  • Niet online

HGM

met visual dialogscript, maar je kan ook delphi ofzo gebruiken.. Alleen die programmeer pakketten vind ik veel te zwaar om te installeren..

Ik deed dr met visual dialogscript ongeveer 20 min over...

Verwijderd

pass

• HGM
  • Niet online

HGM

pass ???

Verwijderd

Zulke cheatprogjes zijn er wel meer. Ik kan hem ook laten verdwijnen met bijv. Hidit.
Maar uiteindelijk heb je jezelf er mee want dan gaan ze zo failliet en dit is juist een mooi nederlands initiatief.
Ze moeten alleen veel adverteerders zoeken en wat anti-cheat maatregelen nemen.
Met een maximumbedrag per maand komen ze ook al een eind (100 piek of zo is toch mooi genoeg om kabel van te betalen).

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De dag dat ik mijn code aan heb gevraagd, heb ik deze ook ontvangen. Kijk hier maar! :)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

En waarom ik niet? :(

• HGM
  • Niet online

HGM

met zo'n hide ding heb je dr nog niks aan, want dan verdwijnt die banner nog steeds!! ik wil gewoon t zo hebben dat dat ding gewoon constant aan blijft staan!! :)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En over die leeftijd.
Gewoon OOVERAL invullen dat je boven de 18 bent.
Als ze er achter komen dat je het niet bent kunnen ze je ook een boete van 5000 ballen opleggen.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit vind ik ook een rare voorwaarde:
5.4
Kosten die ADFRAME maakt als gevolg van de storingsopheffing in de Dienstverlening komen voor rekening van de Gebruiker, indien de storing het gevolg is van onoordeelkundig gebruik van de Dienstverlening door de Gebruiker, dan wel te wijten is aan een handelen of nalaten in strijd met de Algemene Voorwaarden door de Gebruiker.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:18

The Legend

*Plop*

Ik heb vandaag mijn comp leeggehaald en ik wilde Adframe er weer opzetten....ging allemaal top maar toen ik de banner opstarte gaf ie maar 1 ad.....die van Adframe zelf...ook verdwijnt de banner veeeel vaker dan gister. Gebeurt dit bij iedereen of is er iets misgegaan met het leeghalen ??
Thx

Ik ben toch malle pietje niet!

• HGM
  • Niet online

HGM

gebeurd bij iedereen...

je verdiend zo ook niks meer :(

Verwijderd

hmm ik heb er ook last van dat er maar 1 banner is en dat ie steeds afsluit.... :(
zijn ze nu al failliet? :P

Verwijderd

Je wist toch al wat ik wilde gaan zeggen :(
Fuck zooi.

• ALH
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Eating Elpie ; jij toch ook wat ik wil gaan zeggen?
:(

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Te gek voor woorden :(

Verwijderd

Dat probleem dat ie alleeen 1 banner laad zien (van adframe zelf)
en dat ie na 10 minz ofzo ermee kapt
kan dat liggen aan het feit dat ik superweb use?????
Dat zou btw wel erg lame zijn > :(

D007

• HGM
  • Niet online

HGM

volgens mij zijn ze gewoon door adverteerders heen en is dat afsluiten bedoeld als maatregel dat ze zelf niet al te veel hoeven uit te betalen...

ben in ieder geval nu extra blij met mn progje :)

Verwijderd

Kun je die publiceren?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:04

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jongens, ik wil niet vervelend doen, maar horen deze topics niet in het forum "Internet"????

Whatever.

• HGM
  • Niet online

HGM

dacht t nog ff niet...

als ze weer flink sponsors hebben, dan misschien..

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Nog een smerig trucje om de 5000-piek-boete-als-je-de-software-veranderd regel te omzeilen: _verplaats_ netdetect.exe gewoon even :)

Verwijderd

Ik heb netdetect in een subfolder gegooid.

Verwijderd

Kben het helemaal met toiletman eens. tis gewoon kut dat adframe. Met Alladvantage en spedia verdien ik in een maand een poepie meer dan dat gekke adframe toelaat. Maar als je het leuk vind..ok. keb me eigen al voor alles ingeschreven en verdien er ook lekker aan maar dat adframe had ik al gauw voor gezien gehouden...de truc met dat soort deals is het verkrijgen van referals die lekker mee surfen. dus flink aan banner exange progjes meedoen om je zelf te promoten. als je een buitenlander neemt kan je jezelf bij miljarden promoten. bij adframe moet je het toch met alleen nederlanders doen...en dat zijn er toch niet zoveel !?!. als ie er een beetje aan wilt verdienen moet je maar ff op mijn homepage kijken, daar staan 2 bannertje waarmee je je site kan promoten. met de één kan je je zelf in de moneysurf top 50 gooien en met de ander ga je een exchange programma aan met 75.000 andere sites. ikzelf sta op +/- 3500 sites met me bannertje !!! en heb nu (na 2 maanden !!!) 42 referals. Kijk dat is praat.
Vervolgen heb ik al leuke dingetjes in e-lotto gewonnen, en ik krijg ook nog eens betaalde mailtjes op een appart hotmail adres.Één x in de week ga ik er ff 10 minuuten voor zitten(op me werk ;) ) en dan werk ik ff alle mail en lotto formuliertjes af, dat zijn dan zo'n 30 mailtjes en 20 lotto'tje(gewoon 20x de snel keuze spelen).
En van deze 10 min in de week, ga ik in September 3 weken naar cyprus met me reet in het zwembad van een 4 sterren hotel zitten of mij en me vriendin lekker laten bedienen in me suite...reisie van 7500 piek..en kost me eigenlijk geen drol want ik regel alles in me baas z'n tijd :) :) :) :) :) :). oke oke het kost wat tijd om het plannetje uit te werken maar internet staat vol met tips en trucks om poen te verdienen.

Verwijderd

Op Zondag zenden ze geen reclame uit, ze zijn zo vroom, dus dan moet je het doen met hun eigenbanner, heeft iemand al eens een paarse banner gezien, of is dat zwaar X-rated?

Verwijderd

Nu toch met adframe bezig ben ook maar meteen spedia en alladvantage getest, krijg echter mezelf niet geregistreerd. Elke keer submission error. Morgen nog maar een keer proberen op school.

Mijn internet verbinding wordt trouwens wel ongelofelijk traag met adframe. Wordt dit nog erger met spedia/alladvantage.

Wat is trouwens de url voor e-lotto?

• The hunting Hunter994
  • Laatst online: 22-03-2023
Gisteren had ik nog 6 mensen aangemeld, nu nog maar 5 :( :( en de andere zijn nog niet 'geverifieerd'. :( Hoe kan dit??

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Zij hebben waarschijnlijk de software nog niet gedownload.

Verwijderd

Ik heb hier nog geen linkje naar adframe gezien. Als iemand mij wil sponseren :) :) :) clickje

• The hunting Hunter994
Iedereen hier heeft nu toch al 143 (niet nageteld hoor :) ) van die linkjes-met-hidden-id gezien :(. Iedereen die wil is al lang aangemeld en heeft inmiddels ook z'n kabel-abo terugverdiend. Dus die linkjes hebben niet zo veel nut meer.

• Psylocke
  • Laatst online: 08-08-2021

Psylocke

De Utregse Kudde

Hunting Hunter er staat bij adframe nog wat onder over wachtenden enz.

Geverifieerd of Wachtend?
Op het moment dat de door jou gerefereede personen zich daadwerkelijk hebben aangemeld en AdFrame zijn gaan gebruiken, komt er vijf gulden in het vakje "wachtend" bij.
Als deze nieuwe leden gechecked zijn (naam-bankreknr. controle via Interpay) zal de vijf gulden worden doorgeschoven naan "geverifieerd" en zal bij het saldo worden opgeteld. Wij checken dit een maal per maand, vlak voor de uitbetaaldatum (omstreeks de 15e van iedere maand).
Wij volgen deze pocedure teneinde fraude te voorkomen.

DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59

• The hunting Hunter994
Ja, dat weet ik wel, maar er is dus een aangemeld persoon afgegaan. Ik had er eerst 6, later nog maar 5. Is die 6e dan al wel gechecked??? :(

Pagina: 1