Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Lekker gemotiveerd antwoord naar iemand toe die al bijna 600 posts heeft. Prima beleid, ga zo door.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Hmm ? Kun je deze verduidelijken ? En wat heeft de hoeveelheid posts van iemand ermee te maken ?Op donderdag 31 januari 2002 17:09 schreef outlaw het volgende:
Lekker gemotiveerd antwoord naar iemand toe die al bijna 600 posts heeft. Prima beleid, ga zo door.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ho jongens (mannen) even de rem erop!
megamuch zegt dat hijzelf het niet erg vindt, waarom gaan jullie je er dan zo druk over lopen maken?
Je kunt er uren over bomen of het nou wel of niet een gebruikersvriendelijk antwoord is of niet, dat is nu niet zo interessant denk ik, zeker omdat megamuch er niet zo'n probleem van maakt eigenlijk.
En buiten dat, we geven allemaal wel eens een kort antwoord.
Het gaat om de inhoud niet om de verpakking toch?
En het is zeker geen beleid om structureel mensen af te zeiken of zo, er is wel degelijk waardering voor trouwe posters!

toelichting:
megamuch zegt dat hijzelf het niet erg vindt, waarom gaan jullie je er dan zo druk over lopen maken?
Je kunt er uren over bomen of het nou wel of niet een gebruikersvriendelijk antwoord is of niet, dat is nu niet zo interessant denk ik, zeker omdat megamuch er niet zo'n probleem van maakt eigenlijk.
En buiten dat, we geven allemaal wel eens een kort antwoord.
En het is zeker geen beleid om structureel mensen af te zeiken of zo, er is wel degelijk waardering voor trouwe posters!
toelichting:
Het is jammer dat het zo moet gebeuren, maar de omstandigheden vragen erom. Wij doen dit niet om de users te pesten omdat we machtsgeil/slotjesgeil zijn, maar omdat we het niveau op GoT willen handhaven en opkrikken.
Als jij een bloedmooie vrouw ziet, maar ze ziet er aan de verpakking te zien niet uit, is je indruk niet meteen bijster positief, toch?Op donderdag 31 januari 2002 17:39 schreef TgF het volgende:
Oftewel, imo gaat het er in 99% niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt
spreuk van de dag: Het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe het overkomt
Verwijderd
Gelukkig maar, worden we toch nog ergens gewaardeerd.er is wel degelijk waardering voor trouwe posters!
Verwijderd
open deur:
Wat ben jij een enorme eikel 
[/TgF's meest lieve stem]
ik vraag me af of jouw redenering klopt, maar ik snap je wel
<-- let op, was grapje dus 
Op zich heb je wel gelijk, alleen zonder iets te zeggen moet je de boodschap overbrengen door een stuk tekst en dat is knap lastig, dat zijn de nadelen van een forum, als Sinterklaas megamuch gebeld zou hebben, dan was er waarschijnlijk geen topic geopend.
Maar goed, we begrijpen elkaar denk ik wel.
[TgF's meest lieve stem]Oftewel, imo gaat het er in 99% niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt
Op zich heb je wel gelijk, alleen zonder iets te zeggen moet je de boodschap overbrengen door een stuk tekst en dat is knap lastig, dat zijn de nadelen van een forum, als Sinterklaas megamuch gebeld zou hebben, dan was er waarschijnlijk geen topic geopend.
Of course snappen we elkaarOp donderdag 31 januari 2002 17:48 schreef TgF het volgende:
open deur:
[..]
[TgF's meest lieve stem]
Wat ben jij een enorme eikel
<-- let op, was grapje dus
maar ik laat geen mogelijkheid onbenut om crew te bashen
Zolang er mensen zijn zoals de personen die hier rondlopen, en die geen intelligentie hebben om na te denken, gaat het 100% om de verpakking. Kom eens naar /14 en daar kan je het zien. Dusty geeft altijd een goed antwoord, maar het is altijd zo dat de prutsers alleen kijken naar de verpakking en niet doorhebben dat hij gelijk heeft
Maar we weten dan ook allemaal dat jij een eikel bent!Op donderdag 31 januari 2002 17:53 schreef Nielsz het volgende:
maar ik laat geen mogelijkheid onbenut om crew te bashen![]()
Aannames zijn fataal.
Het gaat goed met GoT he, zo'n toffe sfeer, zo'n mooi forum, zo geen users die kloontjes aanmaken en in LA gaan lopen kutten enzoOp donderdag 31 januari 2002 17:55 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Maar we weten dan ook allemaal dat jij een eikel bent!
En wat bedoel je daarmee?Op donderdag 31 januari 2002 18:02 schreef outlaw het volgende:
En zo blijft got achteruit gaan.
Bij gebrek aan smileys ga ik er vanuit dat je een geintje maaktOp donderdag 31 januari 2002 18:02 schreef outlaw het volgende:
En zo blijft got achteruit gaan.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Got was een paar jaar geleden een forum met als doelgroep volwassen mensen met een hogere opleiding. Van die situatie naar het huidige got is een achteruitgang. Neem het topic van de topicstarter eens, wat is de motivatie om dat topic op slot te doen? Dat slotje gaat gewoon nergens over.
Er is hier al vaker over het slotgedrag in videoplanken en beeldplanken geklaagd in LA en dan zullen al die mensen voor niets klagen en ongelijk hebben?
Er is hier al vaker over het slotgedrag in videoplanken en beeldplanken geklaagd in LA en dan zullen al die mensen voor niets klagen en ongelijk hebben?
u can fool all people some time and fool some people alltime
Verwijderd
Ok, ga ik nu even voor een keer duidelijk zijn. Dit was het topic :
Ik hoop dat iedereen nu snapt waarom dit topic op slot gegaan is. Het enige onterechte zou kunnen zijn dat stukje over dat schokken, maar er staan zoveel FAQ dingen in dat hij op slot gaat.
Er is ook zoiets als een FAQ en in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/305287/ staat dat je moet vermelden dat je daarin hebt gekeken.Op donderdag 31 januari 2002 11:41 schreef megamuch het volgende:
het is nog vroeg (voor mij) en zoeken leverde nix op, maar zal wel weer op de verkeerde termen hebben gezocht..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/80#80 voor lage 3d mark scores en of je score goed is. 3d Mark is sowieso niet al te betrouwbaar.ff het volgende :
[knip]system info[/knip]
Gerunde programma: 3dmark2k1.
met bovenstaande pctje kom ik uit op zo'n 3500 puntjes. is wel ok geloof ik. (geen wereld score, maar niet super laag toch????)
Dit is volgens mij vrij normaal, dit zou eventueel een vraag kunnen zijn voor een topic, maar omdat er zoveel FAQ dingen in dit topic staan wordt daar zeker weten geen antwoord op gegeven (uit ervaring weet ik dat)nou gaat het mij ff om die tests met dat paard, die ronddraaiende ringen, en dragothic. Ziet er allemaal prima uit, alleen is de performance heel erg choppy.. dus stukje snel, 300ms hangen en weer een stukje snel.
In spellen heb ik er tot nu toe weinig last van gehad, maar volgens mij komt dat omdat de spellen die ik speel niet de volle 100% van de gpu benutten. (q3a, ut).
Wat heeft hij zitten proberen? Hier kan je weinig mee.Ik heb al het 1 en ander zitten proberen maar echt helpen wil het allemaal niet. Ben ik dus iets vergeten aan te zetten, hoort dit, of is er echt wat goed mis?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/30#30 er staat een link naar dit programma in de FAQ. De FAQ is dus niet gelezen.als tweede, er wordt vaak verwezen naar de refreshfix, alleen geeft google met zoeken refreshfix allemaal wazige dingen terug. Daarom wilde ik weten waar ik hem kan downloaden, of zit het in nvmax???
thanx alvast
Ik hoop dat iedereen nu snapt waarom dit topic op slot gegaan is. Het enige onterechte zou kunnen zijn dat stukje over dat schokken, maar er staan zoveel FAQ dingen in dat hij op slot gaat.
Verwijderd
De doelgroep is mensen die wat van computers weten en die de grenzen van hun hardware willen verkennen. Dat gebeurt de laatste tijd echt niet meer, allemaal simpele probleempjes die met weinig moeite op te lossen zijn.Op donderdag 31 januari 2002 20:18 schreef outlaw het volgende:
Got was een paar jaar geleden een forum met als doelgroep volwassen mensen met een hogere opleiding. Van die situatie naar het huidige got is een achteruitgang. Neem het topic van de topicstarter eens, wat is de motivatie om dat topic op slot te doen? Dat slotje gaat gewoon nergens over.
Er is redelijk wat geklaagd ja, maar ik kan me weinig onterechte slotjes herinneren. En als er een slot onterecht was is dat topic altijd direct weer open gegaan, ik ben echt de beroerdste niet.Er is hier al vaker over het slotgedrag in videoplanken en beeldplanken geklaagd in LA en dan zullen al die mensen voor niets klagen en ongelijk hebben?
hallo luitjes,
wat een gedoe allemaal zeg
[topic=305287/1/25]
daar werd naar verwezen, en dat heb ik gelezen, maar daar staat imho nix in over mijn topic of wat er fout zou kunnen zijn.
Er staat echter wel een link in die naar een andere FAQ gaat en daar staat denk ik wel in dat ik iets niet helemaal tof heb gedaan. Anyway, die link heb ik dus niet gevolgd, want compleet overheen gelezen... (zon op beeldscherm sucks! leest ook erg kut)
Daarom snapte ik dus niet waarom mijn topic dicht moest. imho had de link naar de 'echte faq' beter geweest, maar ook middels mijn schuld liep dat niet helemaal vloeiend..
verder niet boeiend oid, maar probeer toch altijd mijn posts redelijk te onderbouwen met wat ik heb gedaan, maar blijkbaar was dit voor sinterklaas onvoldoende en niet volgende de richtlijnen van de FAQ. So be it!
volgende post beter:)
en nou niet meer zeiken
p.s. weet iemand nou hoe ik die choppy performance oplos
wat een gedoe allemaal zeg
[topic=305287/1/25]
daar werd naar verwezen, en dat heb ik gelezen, maar daar staat imho nix in over mijn topic of wat er fout zou kunnen zijn.
Er staat echter wel een link in die naar een andere FAQ gaat en daar staat denk ik wel in dat ik iets niet helemaal tof heb gedaan. Anyway, die link heb ik dus niet gevolgd, want compleet overheen gelezen... (zon op beeldscherm sucks! leest ook erg kut)
Daarom snapte ik dus niet waarom mijn topic dicht moest. imho had de link naar de 'echte faq' beter geweest, maar ook middels mijn schuld liep dat niet helemaal vloeiend..
verder niet boeiend oid, maar probeer toch altijd mijn posts redelijk te onderbouwen met wat ik heb gedaan, maar blijkbaar was dit voor sinterklaas onvoldoende en niet volgende de richtlijnen van de FAQ. So be it!
volgende post beter:)
en nou niet meer zeiken
p.s. weet iemand nou hoe ik die choppy performance oplos
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
Sinterklaas, geweldig onderbouwd. We zullen voortaan meer vertrouwen in de moderator's hebben
Verwijderd
In [topic=305287/1/25] staat dat je in de FAQ moet kijkenOp vrijdag 01 februari 2002 01:55 schreef megamuch het volgende:
[topic=305287/1/25]
En weer een tevreden klantOp vrijdag 01 februari 2002 12:26 schreef The_Tzar het volgende:
Sinterklaas, geweldig onderbouwd. We zullen voortaan meer vertrouwen in de moderator's hebben
Pagina: 1