ja mijn vader en collega's gaan altijd gamen over het netwerk in de pauze hij vroeg mij naar een paar leuke netwerkspelletjes het liefs niet een RTS want dat duurt zo lang ivm het eind van de pauze
Nerfblast arena
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Atomic Bomberman roelt! Ook lekker simpel te spelen...
en anders kan je altijd nog gaan Hartenjagen
en anders kan je altijd nog gaan Hartenjagen
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Re-Volt 
Lego Racers
Worms
ect.
Lego Racers
Worms
ect.
Wat voor soort mensen zijn dat?
Ik bedoel, kan CS/UT/Q3 niet gewoon?
Ik bedoel, kan CS/UT/Q3 niet gewoon?
Unreal Tournament, ook voor de oudere mensen 
Dit is mijn pa, aan het UT'en op mijn LAN
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
MOHAA RTCW * Thunder 's vader speelt die ook altijdOp donderdag 31 januari 2002 16:22 schreef mr.oncreatief het volgende:
ja mijn vader en collega's gaan altijd gamen over het netwerk in de pauze hij vroeg mij naar een paar leuke netwerkspelletjes het liefs niet een RTS want dat duurt zo lang ivm het eind van de pauze
Laat ik het nog maar een keer vragen dan.
Wat voor PC's?
Wat voor PC's?
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Verwijderd
euhh ik d8 aan revolt ja , rtcw !
bomberbman rulezz altijd
red faction voor de wat mindere pc
bomberbman rulezz altijd
red faction voor de wat mindere pc
Verwijderd
Unreal Tournament is idd super vet op een LAN... Woei!Op donderdag 31 januari 2002 16:28 schreef Merely het volgende:
[afbeelding]
Is ongeveer het enige schietspel wat ik over een LAN speel
offtopic:
Die in dat traingingspak ??
Wat heeft je pa een hip shirtjeOp donderdag 31 januari 2002 16:28 schreef Merely het volgende:
[afbeelding]
OMG! Dat is user Mart! met zijn playboyshirt... Hij ziet er wel oud hé? Hehehehe...Op donderdag 31 januari 2002 16:33 schreef Sick Nick het volgende:
Wat heeft je pa een hip shirtje
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Neem anders hier een kijk:
[topic=389724]
Topic van mij, voor spelletjes op stage
[topic=389724]
Topic van mij, voor spelletjes op stage
De dumbasses met de webcamOp donderdag 31 januari 2002 16:36 schreef Merely het volgende:
[..]
OMG! Dat is user Mart! met zijn playboyshirt... Hij ziet er wel oud hé? Hehehehe...
[edit]
Zal ook stoppen
Anders probeer je iets van quake 2 ofzo te installeren, niet zo superzwaar voor je systeem maar wel erg leuk!
Op donderdag 31 januari 2002 16:37 schreef Sick Nick het volgende:
De dumbasses met de webcam![]()
[sorry]
Laatste offtopic reactie van mij, sowwy
[/sorry]
Pagina: 1