Toon posts:

Active Server Pages & VBScript

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op school beginnen we een beetje met ASP te kutten. Alleen de leraar weet er zelf eigenlijk niets van. Hij doet alleen alsof.
En wat wist ie me te vertellen...

"Alle scripts moet je in vbscript programmeren, en alleen ASP gebruiken voor de output."

We werken met visual interdev dus dan grijg je allemaal mooie serverside script blokken met vbscript. En dan gebruik je af en toe asp voor de uitvoer. Al zou alles in ASP geprogrammeerd moeten worden zou dit meer belasting op de server geven.

Is dit waar of is dit pure onzin, volgensmij kan je gewoon alles rustig in ASP coden.

En weet er iemand goeie startpunten om met asp & vbscript te beginnen, ja en google ken ik ;) Maar tips zijn wel handig.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 11:04

Basszje

Reisvaap!]

(lalala Faq :P ) .

Je kan in ASP vbscript en Jscript programmeren.
Bovendien is Visual Interdev wel erg klote hoor, ik zou gewoon homesite gebruiken.

Is een superprogramma ervoor.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Uhm probeer de blokken structuur te vermijden elke keer als server van html naar servercode moet krijg je een content switch en dit kost performance, op www.4guysfromrolla.com staan uitstekende adviezen met betrekking tot performance en best practices.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

majh dat staat hier wel zo'n beetje in :)
[topic=327241/1/25]
als je tzt echte problemen krijgt ben je van harte welkom om hier vragen te stellen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.