Toon posts:

Wat doe ik nu? [FLASH]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee,

Ik had voor de lol ff filetjes gedowload, bios van Elsa voor mijn GeForce 3. Ik had m al een keer geflashed ging goed so far so good.
Nu heb ik een nieuw gedowload, en nu heeft mijn broertje er wat mee zitten kloten. Gevolg: pc geeft geen beeld meer bij opstarten, paar piepjes verder niks.

Conclusie: flash is verkeerd gegaan.

Wat moet ik nu doen? Ik zie verder geen enkele jumper ofzo op die kaart zitten? Help me out plz!

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 07:57
je Kaart is nu naar de klote >:)

www.debrasserie.nl

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:11
esvier: tsssk.....

ff OT:
Oud PCI kaartje vinden, die gebruiken als primary kaart (kan je instellen in bios), en dan flashen (uiteraard moet de AGP kaart er dan ook nog inzitten!)

gaat perfecto! :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik dus geen, maar dat lukt wel om die eentje te vinden. Ik heb die optie inderdaad wel in de bios zien staan ja............

Tnx.

Heb er nu btw oud Ati- kaartje AGP 8 MB inzitten en ik vind de 2D beter dan die met de GeForce 3.

Maar hoe weet ie nou als ik twee videokaarten erin heb zitten dat ie de GeForce 3 moet flashen?
Doe ik dan ook gewoon in Windows opniew opstarten in DOS en dan flashen?

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 07:57
liet ik jou ff schrikken :+

www.debrasserie.nl

Verwijderd

Topicstarter
Dus jij dacht echt dat ik jou geloofde?
:P

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Waarom flash je je Gladiac eigelijk?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat is het m dus: mijn broertje heeft het verkeerd gedaan. Ok ik had die file gedownload, maar ik was nog echt niet van plan m meteen te flashen.

Buiten dit alles zou ik het gedaan hebben, om er maar zeker van te zijn dat je de nieuwste besturingssoftware hebt draaien. Fijn gevoel.

Verwijderd

Topicstarter
Dus met een PCI videokaartje meot dat gewoon lukken. Ik flash m dan in real dos omgeving en hij weet dn automatisch dat ie de AGP kaart moet pakken?
Pagina: 1