Toon posts:

Davista gedupeerden doodgezwegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Hierbij wil ik iedereen die ooit gedupeerd is door Davista, op welke manier dan ook, zijn of haar verhaal in deze thread post. Liefst met vermelding van je email adres.

Wanneer je de hoogte van de aankoopsommen, data en correspondentie met Davista hebt bewaard, NIET weggooien.
Dit kunnen we wellicht nog gebruiken om een terugvordering te eisen bij de eigenaar van de inmiddels opgeven Davista.

Waarom deze oproep:

Ten onrechte menen velen dat Davista failliet is gegaan.
De feiten zijn dat Davista's eigenaar er simpelweg mee is opgehouden.
Dit houdt voor de mensen die door Davista gedupeerd zijn (w.o. ik dus) kortweg in dat wanneer deze eigenaar niet vertrokken is met de noorderzon er nog claims en vorderingen ingediend cq. ge-eist kunnen worden.

Het beste is dat niet iedereen dit individueel gaat doen, maar dat de gedupeerden dit gezamenlijk als groep gaan doen.

Alvast bedankt voor de medewerking en hulp namens mij en legio andere Nederlanders en Belgen die bestolen zijn van hun hardverdiende geld.

Groeten mamo123.

Verwijderd

[topic=397880] klik dus even op deze link :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:45

GaMeOvEr

Is een hork.

Deze kan denk ik beter naar TFF.

Move LA -> TFF. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 16:15 schreef GaMeOvEr het volgende:
Deze kan denk ik beter naar TFF.

Move LA -> TFF. :)
Neee!!, zie mijn reply je bent te laat :o :P

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ik vind de layout van de post in deze draad beter dan de andere. Dus daarom hier.
* = Vestiging is opgeheven, ontbonden of verplaatst.
V = Verkorte naam

Handelsnaam KvK-inschrijfnummer Verkorte
Postcode/Plaatsnaam Vestiging naam
* Davista 33260780 0000 1055RV Amsterdam Hoofdvestiging
Davista 34119006 0000 1055RV Amsterdam Hoofdvestiging
Davista 34119006 0000 1055RV Amsterdam Hoofdvestiging
* Davista.Com 33260780 0000 1055RV Amsterdam Hoofdvestiging
Davista.com 34119006 0000 1055RV Amsterdam Hoofdvestiging
Davista.nl 34119006 0000 1055RV Amsterdam Hoofdvestiging

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is wel mogelijk om Davista toe te voegen aan de ShopSurvey via de normale procedure ( http://www.tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?Action=Addleverancier )

Dit lijkt me echter niet zo nuttig, omdat de shopsurvey niet bedoeld is om met elkaar te overleggen / discussiëren. Mensen die nog niet gedupeerd zijn lopen geen risico meer (als ik het goed begrijp), dus als waarschuwing voor anderen is het ook niet zinvol.

Daarom zou een thread op GoT i.m.o. beter zijn. Moet dan natuurlijk niet in SG staan, want dan kunnen nieuwe leden er niet bij.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1