Toon posts:

Adframe aan adverteerders helpen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt erop dat Adframe geen adverteerders meer heeft.. Dat zou niet zo best zijn, daarom wil ik ze graag helpen, en anderen waarschijnlijk. Ook hoop dat een groot aantal mede tweakers en tweakerinnnen mij kunen helpen. Ik ben van plan een aantal bedrijven een heleboel e-mailtjes van verschillende gebruikers te laten krijgen zodat ze meer belang krijgen bij het adverteren via adframe. Ik doe dit uit algemeen belang van adframe gebruikers, dus zie die aub. niet als spam.

volg deze link voor het complete verhaal: Linkje

ps. ik heb dit ook in een andere topic gepost, sorry dat het 2 keer is gebeurd.

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 00:03
He gerrit het is al 29 mei maar die site doet het nog niet!
En adframe heeft al nieuwe banners!!
lekker veel oranje BTW.
We kunnen adframe beter aan nieuwe leden helpen zodat het voor de adverteerders aantrekkelijker wordt
dus wordt lid http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=e1xjma

sorry voor de Spam maar als je nog niet lid bent DOEN

• Trema
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Trema

Het kost wat

Ik doe dit uit algemeen belang van adframe gebruikers, (...)
ROFL. Wat is het "algemeen belang" van een adframe-gebruiker? Je doet toch mee aan zo'n systeem om zelf geld te verdienen? Of ga je met het verdiende geld de staatschuld aflossen; dat is pas algemeen belang!

Verwijderd

Topicstarter
sorry...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet die actie maar even stop. Er zijn al nieuwe adverteerders. Wat ik bedoelde met 'algemeen belang van adframe gebruikers' is dat ik dit dus niet alleen voor mezelf doe, maar voor de adframe gebruikers. Niet voor iedereen in nederland (staatschuld), alleen adframe gebruikers...

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

als je adframe wilt helpen dan meld je leden aan zodat het voor adverteerders aantrekkelijker wordt om te gaan adverteren.
En aangezien ik adframe wil helpen kun je je hier aanmelden.

(zonder refer-link help je pas echt, dat scheelt hun weer 5 piek nl.)

Verwijderd

Het was gister zondag, dat is denk ik de verklaring. De contracten zullen wel van maandag tot zondag lopen en dus krijg je op zondag zelf geen reclame.

Verwijderd

Het was gister zondag, dat is denk ik de verklaring. De contracten zullen wel van maandag tot zondag lopen en dus krijg je op zondag zelf geen reclame.
Dat zou wel heel erg dom zijn. Op zondag zijn telefoontikken het goedkoopst, en zullen modemers veel on-line zijn.
Pagina: 1