Toon posts:

T68 en bluetooth, maar dan de andere kant op...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is een beetje een vage topictitel, maar het gaat om het volgende.
Ik zit er aan te denken om een T68 te kopen. Nu heeft dit toestel bluetooth, waarmee je dus een headset kunt gebruiken, of je laptop laten internetten via je GSM.
Maar kan dat ook de andere kant op? Met de T68 kun je namelijk je email uit een popbox halen, maar kan dat dan ook via mijn computer (dus niet met GPRS). Mijn computer heeft kabelinternet, kan ik de T68 dan internettoegang geven via mijn computer? Zodat ik mijn email kan bekijken als ik bijvoorbeeld bij de onderbuurman ben (even geen discussie of bluetooth die afstand kan halen aub.)? In dat geval lijkt deze telefoon wel erg interessant te worden.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dat lukt niet, de emailsoftware van de telefoon is niet geschikt voor synchronisatie met outlook.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Zo bedoelde ik het ook niet. Ik wil de telefoon zeg maar internettoegang geven. Zodat hij gewoon uit mijn popbox (die niet hier op mijn kamer staat dus) mijn email kan bekijken. Daar heeft de outlook op mijn computer dus niks mee te maken.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je wilt de telefoon dus in een soort netwerkje opnemen om de internettoegang te delen, alsof het een computer is. Dat lukt ook niet; er zit geen netwerkkaart in de T68. De emailsoftware werkt alleen met een inbelverbinding via de telefoon.
Hoe zou je anders de verbinding willen configureren? Bij de data-accounts heb je een telefoonnummer nodig waarop je telefoon kan inbellen, en inbellen op kabel gaat niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03 22:21

Sick Nick

Drop the top!

Je zou wel kunnen inbellen op je eigen telefoonlijn, maar dan kost het nogsteeds geld.