Kabelsnelheid regelen kwestie van?

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Is het niet zo dat dit slechts een kwestie van 'een knop omdraaien' is voor de kabelmaatschappij?

Dit aangezien quicknet nu aanbied om van 64/16K (up/down) naar het dubbele te gaan voor 26€ meer.
Als je nu reageert scheelt dit 25€ "OMZETKOSTEN!!"

Mijnsinziens een dure en nuteloze zaak, administratief zal er wel iets bij komen kijken maar 25€ ik vind het een hoop geld.

Verwijderd

ja dat is dan wel zow.. maar het netwerk moet het ook aankunnen he ;)
je kunt niet zomaar alles op 100 k upload zetten dan zakt de snelheid toch omdat het netwerk dan overbelast wordt :)

• ScooBY_DoO
Enigzins waar ja... maar ze lopen continu te kloten daar.
Vorig jaar stuurden ze mail dat ze niet meedoen aan de flauwekul om de btw te verhogen van oh god wat zijn wij eigenlijk een wereldbedrijf, om vervolgens kort daarna een mailing te sturen, jaaaaaaaaah maar we hebben een hoop kosten gemaakt dus jullie gaan maar weer bloeden.
Ze knijpen de boel gewoon ontzettend.... kijk naar alle andere kabelboeren die internet leveren a 200 soms 300+Kb/s
Wij moeten het hier doen met 64K/16K! ronduit belachelijk.
En geen hond die er wat aan kan doen want er zijn geen andere opties hier (behalve inbellen)

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat het alleen omzetten van een knop is is *NIET* zo.
1. Netwerk (coax/glasvezel) heeft invloed.
2. Indeling van het netwerk. (coax/glasvezel)
3. Soort Modem
4. Aantal gebruikers
5. Backbone

• ScooBY_DoO
Ah.... wordt al wat duidelijker.... maar als ik het vergelijk met bijv. @home of chello of weet ik veel welke bedrijven er allemaal zijn.... dan zijn we met quicknet toch minder af of zie ik dat verkeerd?

upstream van 512kbps en down van 128 voor 46€
of het dubbele voor 72€

Naar wat ik gehoord heb van kennissen elders in het land zitten die voor iets meer centen op 2048kbps of zelfs nog hoger.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 16:26 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Ah.... wordt al wat duidelijker.... maar als ik het vergelijk met bijv. @home of chello of weet ik veel welke bedrijven er allemaal zijn.... dan zijn we met quicknet toch minder af of zie ik dat verkeerd?

upstream van 512kbps en down van 128 voor 46€
of het dubbele voor 72€

Naar wat ik gehoord heb van kennissen elders in het land zitten die voor iets meer centen op 2048kbps of zelfs nog hoger.
Wees toch tevreden met wat je hebt. Je hebt een constante verbinding voor een vast bedrag per maand. Geen datalimiet.

Geloof me das een stuk beter dan veel mensen hier in Nederland die toegewezen zijn op 56k6.

• ScooBY_DoO
Op donderdag 31 januari 2002 16:34 schreef achappey het volgende:

[..]

Wees toch tevreden met wat je hebt. Je hebt een constante verbinding voor een vast bedrag per maand. Geen datalimiet.

Geloof me das een stuk beter dan veel mensen hier in Nederland die toegewezen zijn op 56k6.
Constant? d8 het niet.... toegegeven laatste tijd beter maar constant bij lange na niet

Vast bedrag? ach... extra bandbreedte, klant betaald.
Andere kosten, klant betaald.
Euro-invoering, klant betaald etc etc etc
Geen Datalimiet? hoe kom je daar nou weer bij?
Die is er dus zeker wel. er is wel een AUP maar zodra je excessief gaat d/l weten ze je te vinden.

Probleem is niet ontevredenheid maar de monopolypositie die ze uitbuiten
Pagina: 1