het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Omdat het een opmerking is waar de lezers niets mee opschieten. Waarschijnlijk hadden ze zelf die fout ook al geconstateerd. Daarom "hameren" wij er ook op dat je zoiets beter middels een ICQ berichtje of een mailtje kunt doen. Waarchijnlijk wordt de fout dan even snel (of sneller) verbeterd, en hebben op die manier de lezers in het draadje geen "last" van dat commentaar.Op donderdag 31 januari 2002 16:01 schreef zomer het volgende:
Waarom worden deze altijd naar beneden gemodereerd? IMHO is het meer behulpzaam.
En waarom wordt de reply, met "dankjewel, is aangepast" erin, van de bewuste nieuwsposter(ikzelf doe het ook ja) dan ook gelijk maar op overbodig gezet?
(voor de info, ik ben nieuwsposter in opleiding)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Om te voorkomen dat er teveel gezeverd word over d's en t's enzo, kan de behulpzame 'corrector' beter rechtstreeks met mail of icq de fouten aankaarten.
Op die manier _kan_ het draadje een beetje meer on-topic blijven.
[edit]
is getekend
stoffel de trage typschilpad...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Duidelijk, dan zal ik voortaan ook niet meer replyen op dat soort dingenOp donderdag 31 januari 2002 16:07 schreef Renegade het volgende:
[..]
Omdat het een opmerking is waar de lezers niets mee opschieten. Waarschijnlijk hadden ze zelf die fout ook al geconstateerd. Daarom "hameren" wij er ook op dat je zoiets beter middels een ICQ berichtje of een mailtje kunt doen. Waarchijnlijk wordt de fout dan even snel (of sneller) verbeterd, en hebben op die manier de lezers in het draadje geen "last" van dat commentaar.
Verwijderd
Jij bedoelt reacties op dit soort geblaat:
"jij bewijsd"
"Ik vindt"
"je bedoeld dat amd stabiele processors leverd kan je best eens gelijk hebben"
"ten eerste is den gelijkpresteerende proc van"
"door gebruik van coockies "
"Volgens de Nederlandse gramatica regels "
"naar een stel proffessionele helers "
En het toppunt:
"m'n autoradio is vanacht gestolen en m'n zeiruit aan barrels GVD !!!!! Ik begin dat tuig echt spuugzat te worden, donder ze wat mij betrefd in een kamp"
Maar o wee als je iemand er op wijst!
Zoals eerder gezegd:Op donderdag 31 januari 2002 16:48 schreef Patrickje het volgende:
het is niet erg om iemand op z'n fouten te wijzen, maar het voegt verder niets nuttigs toe aan het draadje.
En om nog maar eens in de herhaling te vallen:
een ICQ'tje of een mailtje naar de nieuwsposter werkt net zo goed (zo niet beter), en is minder "vervuilend".
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ohw, dat valt wel mee hoor, als je in de TMF-FAQ, de LA-FAQ of de GoT-FAQ een typefoutje (oid.) tegenkomt mag je dat best kenbaar maken.Op donderdag 31 januari 2002 16:48 schreef Patrickje het volgende:
Ik prefereer een mailtje/icq-tje.
Maar plaats jij liever een LA topic; Ga je gang.
Alleen op de Frontpage is het gewoonweg 'storend' zeker als er nog een hele zooi reacties op volgen enzo. Dat is alleen maar onoverzichtelijk
Vandaar de 'omlaagmodactie'
$#$!$@ edit: typoos
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Mja, die zal niet alles pakkenOp donderdag 31 januari 2002 17:24 schreef Spice het volgende:
ik prefereer ook de reaktie via een direct mailtje. Ik vind wel als je een stuk schrijft voor de frontpage dat je wel even de spellings/grammatica controle er overheen laat gaan. Kleine moeite toch? (tip voor zomer)
Nee maar wel zoiets als ik vindtMja, die zal niet alles pakken
<als voorbeeld: ik vindt ingetypt (Spice schrijft de werkwoordsvormen die van de stam zijn afgeleid automatisch goed, mochten jullie anders denken
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Wat mij bereft geniet het melden via icq, meel, TFF de voorkeur. (in die volgorde)
Zoals al aangegeven in die draad heeft melden op de fp in de desbetreffende draad niet mijn voorkeur, maar is onder de grond modden onterecht.
Verwijderd
Ik had jouw reactie pas gelezen na posten (tiep niet zo snel??). Maar je hebt helemaal gelijk, en meestal moddereer ik ze gewoon naar benedenOp donderdag 31 januari 2002 16:55 schreef Renegade het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd:
het is niet erg om iemand op z'n fouten te wijzen, maar het voegt verder niets nuttigs toe aan het draadje.
En om nog maar eens in de herhaling te vallen:
een ICQ'tje of een mailtje naar de nieuwsposter werkt net zo goed (zo niet beter), en is minder "vervuilend".
Spice bezorgt mij hiero ff trauma's! Je weet _niet_ hoe erg de ruzie tussen mij, men nederlands, duits en frans boek is (nee idd, engels is de enige taal op deze aardkloot die ik snap, uitgezonderd computertalenOp donderdag 31 januari 2002 17:41 schreef Spice het volgende:
[..]
Nee maar wel zoiets als ik vindt
<als voorbeeld: ik vindt ingetypt (Spice schrijft de werkwoordsvormen die van de stam zijn afgeleid automatisch goed, mochten jullie anders denken) en tada, het resultaat ziet u hieronder>
[afbeelding]
Je weet ook _niet_ hoe erg mijn neiging is men laptop van men tafel te smijten als hij het weer eens beter denkt te weten. Zodra ik een groen gekartelt lijntje onder een woord zie staan gaat de stekker eruit! (een accu ontbreekt al sinds jaar en dag in mijn laptop)
Spellvouten voorbehouden! * Netman768 is zo dislectrisch als een deur. Dat vindtie zelf tenminste, de uitslag van het onderzoek moet nog komen
Als iemand hier nog een typo tegenkomt is zijn durf groot alsie em ook nog post!
Klopt ook wel, alleen soms kijk je erover heen. Ik laat t stukje ook vaak nog nalezen, en daarnaast leest nog een collega nieuwsposter het door omdat ik nog niks online mag zetten. En ook die kijken er wel eens overheen.Op donderdag 31 januari 2002 17:24 schreef Spice het volgende:
ik prefereer ook de reaktie via een direct mailtje. Ik vind wel als je een stuk schrijft voor de frontpage dat je wel even de spellings/grammatica controle er overheen laat gaan. Kleine moeite toch? (tip voor zomer)
Op donderdag 31 januari 2002 18:52 schreef Patrickje het volgende:
[..]
Ik had jouw reactie pas gelezen na posten (tiep niet zo snel??). Maar je hebt helemaal gelijk, en meestal moddereer ik ze gewoon naar benedenTenzij ze echt iets heel zinnigs te vertellen hebben, onze analfabeten, maar meestal gaat dat niet samen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter