Hallo,
Ik heb een probleem bij het printen van het €-teken vanaf Windows 95 stations.
Het betreft hier het volgende:
Ik heb dus zoals eerder vermeld Windows 95 clients;
Met de geinstalleerde Microsoft Europatch
De nieuwste printerdriver van de HP LaserJet 5Si Mopier
Het gaat hier om een netwerkprinter.
Vanaf de clients is het best mogelijk om het €-teken te printen maar het vreemde doet zich voor: Wanneer het €-teken gevolgd word door een TAB of een harde return, dan print hij (met het standaard Arial lettertype) niet.
Tevens print hij het €-teken af en toe door andere letters heen.
De EuroSimm heb ik inmiddels al in de HP LaserJet 5Si geplaatst maar dit mag helaas niet baten. Onder een ander lettertype print hij wel correct maar helaas ook niet overal. Arial is volgens mij toch gewoon een standaard lettertype wat dus totaal geen problemen zou moeten geven (DUS WEL!).
Weet iemand hier misschien iets op ??
Wie kan mij uit de brand helpen ?
Gr. Stephan Zegwaard.
Ik heb een probleem bij het printen van het €-teken vanaf Windows 95 stations.
Het betreft hier het volgende:
Ik heb dus zoals eerder vermeld Windows 95 clients;
Met de geinstalleerde Microsoft Europatch
De nieuwste printerdriver van de HP LaserJet 5Si Mopier
Het gaat hier om een netwerkprinter.
Vanaf de clients is het best mogelijk om het €-teken te printen maar het vreemde doet zich voor: Wanneer het €-teken gevolgd word door een TAB of een harde return, dan print hij (met het standaard Arial lettertype) niet.
Tevens print hij het €-teken af en toe door andere letters heen.
De EuroSimm heb ik inmiddels al in de HP LaserJet 5Si geplaatst maar dit mag helaas niet baten. Onder een ander lettertype print hij wel correct maar helaas ook niet overal. Arial is volgens mij toch gewoon een standaard lettertype wat dus totaal geen problemen zou moeten geven (DUS WEL!).
Weet iemand hier misschien iets op ??
Wie kan mij uit de brand helpen ?
Gr. Stephan Zegwaard.