Kan je in Almaar internetten via de kabel? Ik weet alleen dat het niet via Chello kan, maar zijn er misschien andere aanbieders van internet via de kabel die wel in Alkmaar komen? Ik woon nu nog in Amsterdam en heb nu Chello waar ik best tevreden mee ben, maar binnenkort verkas ik naar Alkmaar, dus vandaar.
In Alkmaar krijg je sonera...veel keuze heb je niet. De kwaliteit: verschild per buurt volgens mij(hoeveel mensen er ook op kabel zitten). Ik heb zelf redelijk snel internet en een lage ping naar (game)servers. Maar over de service van sonera valt maar een ding te zeggen..die is gewoon kut(helpdesk=onbereikbaar).
btw: ik wil wel eens weten hoe snel de kabel is bij andere internettende alkmaarders...
btw: ik wil wel eens weten hoe snel de kabel is bij andere internettende alkmaarders...
Storm: Sind ik (na een maand wachten, gvd) een Elsa modem in ruil voor mijn kaduke Zenitdoos heb gekregen is de snelheid goed te noemen. Een nadeel, die Elsa is geknepen op 512/64 kbit. Maar die snelheden haal ik nagenoeg altijd.
Bellen met de helpdesk is leuk als je van Abba houdt. NOT
Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit van de helpdesk sterk verschilt per medewerker.
Bellen met de helpdesk is leuk als je van Abba houdt. NOT
Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit van de helpdesk sterk verschilt per medewerker.
Leuke lamp, overigens !!
Verwijderd
Ik woon in Heiloo en ik mag helemaal niet klagen. Ik ben de enige die is aangesloten op het "buurtkastje". Daarom haal ik geregeld snelheden boven de 125 KB/sec (voor Slownera is dat veel).
Hmm Sonera dus.. Hoeveel is het abonnement bij Sonera per maand en heb je bij Sonera dataverkeer beperking? Tnx voor de info.
Je hebt bij Sonera de keuze uit 2 abbo's:
-eentje +-50 piek p/maand en isdn snelheid met beperking tot 600 mb dataverkeer(ook per maand)
-eentje +-80 piek p/maand en 512 kbits down en 64 kbits upstream en geen limiet, wel een "acceptable use policy" wat nix voorsteld...dwz ik download per dag +- 2 gig en krijg geen gezeik(of dat moet nog komen)
/off topic
ik heb nou al 2 maanden internet van ze en heb nog helemaal nix hoeven te betalen (aansluitkosten, ethernetkaart en 160 piek abbo-kosten). beetje vaag.
-eentje +-50 piek p/maand en isdn snelheid met beperking tot 600 mb dataverkeer(ook per maand)
-eentje +-80 piek p/maand en 512 kbits down en 64 kbits upstream en geen limiet, wel een "acceptable use policy" wat nix voorsteld...dwz ik download per dag +- 2 gig en krijg geen gezeik(of dat moet nog komen)
/off topic
ik heb nou al 2 maanden internet van ze en heb nog helemaal nix hoeven te betalen (aansluitkosten, ethernetkaart en 160 piek abbo-kosten). beetje vaag.
Nou ik woonde dus in Heiloo en had toen zo'n Zenith bak en nooit problemen...
Sinds een tijdje heb ik weer kabel in Hoorn waar ik nu woon, maar ik moest me oude modem ruilen voor zo'n elsa geval...dat ding heb het drie dagen gedaan en is nu dus al een week offline....en die
helpdesk
is k*t
Nog meer mensen problemen in Hoorn ?
Sinds een tijdje heb ik weer kabel in Hoorn waar ik nu woon, maar ik moest me oude modem ruilen voor zo'n elsa geval...dat ding heb het drie dagen gedaan en is nu dus al een week offline....en die
Nog meer mensen problemen in Hoorn ?
Verwijderd
Met enige regelmaat ligt de ring hier (Alkmaar - Station) plat. Voor de rest rammelt het lekker.
Sonerazend word je ervan drama het is niet te geloven wat een amateurs,tis dat ik al 3 maanden niet betaal,maar slechter dan Sonera kan niet!!!!!
Ik zit voor de verandering weer is met mijn modem 12move is 8 x sneller en dan overdrijf ik niet.
Ze weten niet eens wat een ip nr is daar....
Greetz Jur.
Ik zit voor de verandering weer is met mijn modem 12move is 8 x sneller en dan overdrijf ik niet.
Ze weten niet eens wat een ip nr is daar....
Greetz Jur.
HAHAHAHAHAH Chello asd rulezzzzz!!!!
Pagina: 1