Ehm, dit is opzich een nutteloos topic maar ook weer niet (poetisch he?
) Want ik wou bij deze DR bedanken voor het zo snel veranderen van mijn nick.

Hij is er niet[15:15] * DR|aka|HDdestroyer is away [ Weer een HD wegbrangen ] Current Time: [ 15:01:15 ] Pager [ off ]
Op donderdag 31 januari 2002 15:55 schreef Garfield het volgende:
[..]
Op ICQ wel
[15:48] * DR is back from [ Weer een HD wegbrangen ] Been away for [ 33mins 2secs ]
ooh okayOp donderdag 31 januari 2002 15:55 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
[..]
Dat is de broer van DR, ER genaamdOp donderdag 31 januari 2002 15:57 schreef OProg het volgende:
Hij praat wel terug op ICQ
Ik ken alleen z'n andere broer, BROp donderdag 31 januari 2002 15:58 schreef Garfield het volgende:
[..]
Dat is de broer van DR, ER genaamd
Tssss... na twee felicitaties vandaag dacht ik echt aan een afscheid. Maar gelukkig, DR gaat niet weg.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jeetje hoeveel broers heeft DR wel nietOp donderdag 31 januari 2002 16:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ken alleen z'n andere broer, BR
Hij gaat idd niet wegTssss... na twee felicitaties vandaag dacht ik echt aan een afscheid. Maar gelukkig, DR gaat niet weg.
DR, bedankt voor alles en hou je haaks he, t ga je goed enzo
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
We zullen je missen 
p.s. mail effe je password voor GoT, ik ga meteen aan de slag
p.s. mail effe je password voor GoT, ik ga meteen aan de slag
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
lol
ik wist niet eens dat hij nog een felecitatie/bedankje had gehad vandaag
Ik post dit ook alleen maar naar aanleiding van mijn renicking (
) van gisteren
No ProblemOp donderdag 31 januari 2002 15:43 schreef DeZ het volgende:
Ehm, dit is opzich een nutteloos topic maar ook weer niet (poetisch he?) Want ik wou bij deze DR bedanken voor het zo snel veranderen van mijn nick.
![]()
en Devil_2000:
online is awat anders dan er zijn
in mirc kan ik rechtsklikken en AWAY doen, icq niet
[quote]
Op donderdag 31 januari 2002 16:11 schreef DR het volgende:
[..]
No Problem

Op donderdag 31 januari 2002 16:11 schreef DR het volgende:
[..]
No Problem
*kug* en wie heeft mijn naam veranderd ? juist DR, dus ik heet geen Devil_2000 maar Garfield, ga je schamen jongemanen Devil_2000:
Met ICQ kan je de status ook veranderen hooronline is awat anders dan er zijn
in mirc kan ik rechtsklikken en AWAY doen, icq niet
ik jaOp donderdag 31 januari 2002 16:18 schreef Garfield het volgende:
[..]
*kug* en wie heeft mijn naam veranderd ? juist DR, dus ik heet geen Devil_2000 maar Garfield, ga je schamen jongeman![]()
[..]
Met ICQ kan je de status ook veranderen hoor
maar ff devil_2000 voor een maandje kan nog
kan wel, maar duurde me te lang en ik was maar een half uur weg
Daar sluit ik me bij aan. Het was leuk je gekent te hebben.. tot ziensOp donderdag 31 januari 2002 16:07 schreef Oscar the Grouch het volgende:
DR, bedankt voor alles en hou je haaks he, t ga je goed enzo
OT : wat is dat voor ranzig plaatje als user icon ???Op donderdag 31 januari 2002 15:43 zag JT iets bij DeZ
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Nou okay, voor deze ene keer danOp donderdag 31 januari 2002 18:42 schreef DR het volgende:
[..]
ik ja
maar ff devil_2000 voor een maandje kan nog
Bij mij duurt het veranderen van de ICQ status maar 1 secondekan wel, maar duurde me te lang en ik was maar een half uur weg
Maar ik ben dan ook niet zo heel populair, dat zal het wel zijn
DR > Ook van mij een bedanktje
ging idd vlot en blij dat je me me pipes || hebt laten houden (foei Oscar 'Horen die ||'s er bij' the Grouch)
Op donderdag 31 januari 2002 20:20 schreef saviour het volgende:
Dr, bedankt voor.. nouja, je weet het wel.. kus (je moppie)
ja dr ik hou ook van je!
oh nee wacht dat was grrrrrrrene
oh nee wacht dat was grrrrrrrene
blup
hee! don't call us, als je opeens je || kwijt bentOp donderdag 31 januari 2002 20:07 schreef |HunterPro| het volgende:
DR > Ook van mij een bedanktje![]()
![]()
ging idd vlot en blij dat je me me pipes || hebt laten houden (foei Oscar 'Horen die ||'s er bij' the Grouch)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
oh dus deze keer geen foutjes gemaakt DR?
das maar 1x gebeurt van de minimaal 150 nickchanges die ik heb gedaanOp donderdag 31 januari 2002 23:25 schreef AtomicShockwave het volgende:
oh dus deze keer geen foutjes gemaakt DR?![]()
Pagina: 1