"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Niemand die ervaring heeft met DV?
Is dat dat Silver-kleurige apparaat ?
Volgensmij wel, want dat is het enige DV-apparaat dat ik van Sony ken. Opzich een prima machine. Hoe oud is dat ding ? En hoeveel heeft hij gelopen.. DV heeft een behoorlijk fijn loopwerk, en is behoorlijk aan slijtage onderhevig.
Volgensmij wel, want dat is het enige DV-apparaat dat ik van Sony ken. Opzich een prima machine. Hoe oud is dat ding ? En hoeveel heeft hij gelopen.. DV heeft een behoorlijk fijn loopwerk, en is behoorlijk aan slijtage onderhevig.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Het is dat zilverkleurige apparaat ja (maar volgens mij issie er ook in zwart). Volgens de eigenaar is 'ie vrij weinig gebruikt en verkeert ie in nieuwstaat. Maar dat zegt bijna iedereen volgens mij, als het apparaat er aan de buitenkant nog goed uit ziet...
Er zit zeker geen kop-uur-meet-optie ingebakken? De digibeta's op m'n werk hebben dat wel
Mahja, dat mag ook wel voor f147.000,- / 66700 Euro per recorder
Er zit zeker geen kop-uur-meet-optie ingebakken? De digibeta's op m'n werk hebben dat wel
Mahja, dat mag ook wel voor f147.000,- / 66700 Euro per recorder
Verwijderd
Die Sony machine is werkelijk top-of-the-bill van de huiskamer-vcr's!!
Panasonic (NV-DV 10000) heeft iets soortgelijks in het assortiment gehad met een nog net iets betere beeldkwaliteit en fraaiere draadloze afstandsbediening. Sony apparaat heeft echter 'lanc'; werkt zeer goed samen met een ander Sony apparaat.
Ik wou dat ik er een had; kost momenteel nieuw bij de Mediamarkt euro 3700,--.........Eerder fl 5700,--?!
Panasonic (NV-DV 10000) heeft iets soortgelijks in het assortiment gehad met een nog net iets betere beeldkwaliteit en fraaiere draadloze afstandsbediening. Sony apparaat heeft echter 'lanc'; werkt zeer goed samen met een ander Sony apparaat.
Ik wou dat ik er een had; kost momenteel nieuw bij de Mediamarkt euro 3700,--.........Eerder fl 5700,--?!